חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי רקנאטי משיקים – רוזה מנרה 2014 יין סמוק נפלא לכבוד חג שבועות וימי הקיץ החמים. תפתחו, תשתו, תרגישו מדהים.

משהו טוב, רוצה לומר דברים טובים, הולך/כים לבוא עלינו בימים הקרובים שעד חג השבועות, וזה יבוא לידי ביטוי בהמון יינות וטובי הגבינות והמון זאטוטים מחייכים, עם זרי פרחים על הראש, לבושים בחולצות לבנות. משהו טוב, קורה ליקבים בישראל שיותר ויותר יוצאים עם השקות של יינות לבנים, ויינות רוזה סמוקים, יינות שכל כך מתאימים לימים החמים ולנהמת המזגנים. אני משוגע על הרוזה של רקנאטי, על 2 התוויות שלו. ולרוזה הראשון מבין 2 יינות הרוזה של היקב, אני שומר זכות התאהבות ראשונים. זה הבקבוק המצודד והכי חשוב זו תכולת המשקה שבתוכו.  ולא לחינם הרוזה של רקנאטי הוא כה פופולארי ובכלל האהבה בארץ ליינות הרוזה הולכת וצוברת תאוצה.  תמצאו בו ברוזה של רקנאטי, רעננות וארומאטיות חמיצות תומכת גוו ומאזנת ואופי משלו. זהו רוזה שהוא קודם כל טעים. אבל הוא גם נעים. ומורכב. ויש לו צבע מקסים וברק של צלילות עם חינניות ועדינות והמון חגיגיות משובבת נפש. הגישו אותו קריר וצונן ולא תשמעו אף אחד בסביבה מתלונן.

זהו יין פירותי, מלא חיים ומרענן המופק מענבי ברברה ומרלו מכרם מנרה שבגליל העליון. היין שופע ארומה בגוני תות שדה טרי, אשכולית אדומה ופריחת הדרים.

היין מורכב מ 80% ענבי ברברה ו 20% ענבי מרלו הגדלים זה לצד זה בכרם מנרה.כרם זה, הממוקם בגובה של כ-800 מטרים מעל פני הים, נהנה מתנאי האקלים הקר השורר באזור ומהבדלי טמפרטורה גדולים בין היום ללילה, התורמים לקבלת פרי מאוזן ועשיר בארומות.

רוזה 2014 של רקנאטי הינו יין רוזה קלאסי, פירותי ורענן, השומר על האיזון העדין שבין חומציות ואלכוהול.

מומלץ לקרר היטב לפני השתייה, וליהנות מהיין כאפריטיף,או בשילוב עם מאכלים אסייתים ומנות דגים עשירות.

להשיג בחנויות היין המובחרות

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ש"ח.

יקבי רקנאטי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top