חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן ממליץ לכבוד חגיגות העצמאות וימי הקיץ החמים, על 2 יינות רוזה סמוקים ומדהימים גמלא השמורה רוזה סירה 2014, ו- ירדן רוזה 2009. ת ע נ ו ג!

איזה יופי של יינות רוזה סמוקים, מציע יקב רמת הגולן לכבוד חגיגות המנגל של יום העצמאות פתיחת עונת הרחצה וימי הקיץ החמים שכבר נמצאים בפתח. איזה יופי של היצע של 2 יינות רוזה סמוקים המגיעים מאותו היקב ומאותם אזורי גידול של ארץ היין ברמת הגולן. הראשון עשוי מענבי סירה והוא שייך לסדרת גמלא והוא מביא עמו רעננות של קיץ פירותיות וחמיצות תומכת והשני, עשוי מבלנד מדהים של – 70% ענבי שרדונה ו- 30% פינו נואר והוא שייך לסדרת ירדן הגבוהה. הראשון יין שתי ועכשווי קיצי וחינני והשני רוזה נפלא, עשוי נהדר, יין מבעבע, שתי ועכשווי אבל כזה בעל גוף, נוכחות, צבע וחמיצות המעניקים לו אופי משלו עם רעננות מפנקת, והמון סממנים המזכירים שמפניה טובה ואיכותית, יין מצוין, המרמז לך ששווה וכדאי ומסקרן לשמר אותו וליישן אותו בתנאים אופטימאליים בכדי להעצים את החוויה משתייתו שנים קדימה.

על סדרת "גמלא" – אין כמו החיים היפים, השזורים ברגעים וחוויות מפעימים .כמו שמש השוזפת רכס באדום לוהט לקראת שקיעה, כמו מים המשתוקקים לפרוץ בסערה מתוך הסלע. כך יינות סדרת גמלא שופעים בטעמים עשירים, סוחפים, מענגים.

גמלא השמורה רוזה סירה 2014 מציג שילוב מאפיינים ארומטיים של תות, דובדבן, תפוח אדום, אשכולית אדומה ומלון, יחד עם רמזים לעלי כותרת של וורדים. זהו יין רוזה יבש, מרענן ומהנה.

גמלא השמורה רוזה סירה 2014 מוכן לשתייה בעת שחרורו, ויהיה במיטבו עד שנתיים משנת הבציר. היין מתאים למגוון רחב של מאכלים ויהיה נהדר לצד מבחר מנות טאפאס, דג בגריל או בשרים על האש וגם עם מנות פיקנטיות מהמטבח ההודי והקוריאני.

בציר 2014 הינו הבציר השני בלבד ממנו יצרו יינני היקב, את גמלא השמורה רוזה סירה 2014 . היין יוצר מענבי סירה שגודלו בכרמים ברמת הגולן הקרירה.

נגיעה קלה של ויונייה תורמת מורכבות ארומאטית ליין.

מחיר : 130 ש"ח.

 נתונים אנליטיים

אלכוהול

13.5%

חומצה (גר'/ל')

6.7

pH

3.26

מתיקות

יבש

על אזור הגידול

הגליל הוא אזור הגידול הצפוני ביותר בישראל ונחשב הטוב ביותר לגידול ענבי יין. בתוך אזור גידול זה, רמת הגולן היא החלק בו הטמפרטורות הן הקרירות ביותר והענבים באיכות הגבוהה ביותר. הכרמים על רמה וולקנית זו גדלים מ– 400 מטר ועד 1,200 מטר מעל פני הים והגבוהים שבהם פוגשים שלג בחורף.

על סדרת "ירדן" – אין מרשים יותר מהחיבור המושלם בין יצירת האומנות של הטבע לבין היצירתיות של האדם. זו מהות סדרת ירדן, סדרת הדגל של יקב רמת הגולן, המשלבת בין ענבי היין הנבחרים, יצירת האומנות של הטבע ברמת הגולן, לבין היצירתיות של יינני היקב
.

ירדן רוזה 2009 הינו יין מבעבע מהנה, מרענן  ואלגנטי, אשר מציג שילוב ארומטי של ניחוחות תות, פרי הדר ואגס, המאוזנים עם מאפיינים של פרחים, פאי תפוחים, בגט ואגוזים קלויים.

בעוד שהיין מוכן לשתייה בעת שחרורו, ירדן רוזה 2009 צפוי להתיישן בחינניות גם עד עשר שנים משנת הבציר.

ירדן רוזה 2009 מאפשר וורסטיליות רבה כשמתאימים אותו לאוכל. מחד, חמיצותו המרעננת תתמודד היטב עם מאכלים עשירים ומלוחים ומאידך – טעמיו המעודנים ילוו נהדר מגוון רחב של מאכלים מתוחכמים. נסו את היין לצד בשר משומר, טרטר טונה, טאקו של דגים, עוף צלוי, רביולי דלעת, ואפילו

ירדן רוזה 2009 מופק מ- 70% ענבי שרדונה ו- 30% פינו נואר, שגודלו בכרמים הממוקמים בגובה רב בצפון רמת הגולן. היין מיוצר בדקדקנות אך ורק על פי השיטה המסורתית, הכוללת בציר ידני, סחיטת אשכולות שלמים ותסיסה שנייה בבקבוק. היין התיישן על משקעי השמרים בבקבוק למשך חמש שנים.

נתונים אנליטיים

% אלכוהול

12.0

חומצה(גר'/ל')

9.1

pH

3.03

מתיקות

ברוט

יקב רמת הגולן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top