חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב תבור מציג את היינות המושלמים לשולחן החג !

אביב הגיע, פסח בא, ועמו זמן איכות משפחתי בו ניתן ליהנות ולהתרגש יחד ממטעמים נפלאים אשר ניתן להתאים להם יינות איכותיים וחגיגיים במיוחד. יקב תבור מציג את היינות המומלצים לשולחן החג בפסח 2015.

יקב תבור קברנה סובניון, אדמה, בציר 2011 – היין האהוב ביותר בסדרת אדמה, בבציר חדש.

קצת הפתיעה אותי החומציות הבולטת ביין שהתלוותה לנוכחות עץ ומלאות פרי יער שחור שהעניק לי בטעימה מן סוג של "בעיטה" של יין שמדבר "אני פה" אין כאן יומרה לעשות יין "גדול" או פרימיום, אלא יין שילך היטב עם בשר ויתמודד היטב עם שומן ובתמונת מחיר מאוד אטרקטיבית.

קברנה סוביניון מסדרת אדמה, הוא יין עם ניחוח של פרי שחור עשיר עם תיבול של עץ מעושן ועשביות רעננה, והינו קברנה סובניון קלאסי מהגליל העליון. היין בעל גוף בינוני ומאפשר שתייה לא מחייבת ונעימה אך בנוסף יכול ללוות מגוון של מנות מקלילות ועד למלאות יותר. מפתיחים (בשרים קרים, מנות דג בשרניות) ועד לעיקריות (תבשילי קדירה עשירים ונתחי בשר מעודנים).

את הקברנה סובניון מסדרת אדמה ניתן להשיג לקראת החג בחנויות המתמחות.

מחיר מומלץ לצרכן, 60 ₪, לקראת החג יוצע במחיר אטרקטיבי.

יקב תבור סופה 2012 – סופה, אדמה II, בציר 2012 – הכוכב של שולחן החג…

סופה, אדמה II, בציר 2012

סופה הוא יין מרגש, מרהיב ובועט המציע חוויה חושית שמותירה רושם למשך זמן רב.

סבורני, שהצליח להם עם היין הזה לקלוע לטעם האישי שלי בזכות המורכבות והשילוב המצויין בין שני הזנים. הפטיט סירה ( דוריף) תרם לעומק הצבע, לפלפליות ולטאניניות הנוכחת ביין. באף פירות יער שחורים קאסיס ושזיפים, דובדבן שחור, פטל שחור ונגיעות של ליקוריץ ושוקולד ועץ אלון קלוי. הקברנה סוביניון העניק ליין את הגוף המלא השלד התומך ביין ואת עומק טעמי הפרי. תמורה נאה למחיר.

הנו בלנד של פטיט סירה וקברנה סובניון. יין מחוספס עם פרי רענן וטוויסט ים תיכוני.ענבי הפטיט סירה אוהבים מאוד את האקלים הים תיכוני ולכן מייצרים יינות מורכבים ומיוחדים. ביין זה הפטיט סירה מאוזן על ידי זן הקברנה סובניון וכך נוצר שלם הגדול מסך חלקיו. יין עצמתי אך אלגנטי. היין נהדר לשתייה עכשווית אבל יכול גם להתיישן ולהשתבח במשך עוד כמה שנים טובות.

את סופה מסדרת אדמה II ניתן להשיג לקראת החג בחנויות המתמחות, מחיר מומלץ לצרכן, 89 ₪, לקראת החג יוצע במחיר אטרקטיבי.

זאת ועוד. במיוחד לרגל חג הפסח בעשרות חנויות יין ברחבי הארץ מציע יקב תבור עמדות אירוז עם דיילים שיעטפו את יינות תבור, ברכות אישיות ועוד הפתעות ללא תשלום…

במהלך חודש מרץ ועד חג הפסח יוכלו להנות רוכשי יינות הפרימיום של יקב תבור מהטבה מיוחדת. בעשרות חנויות מתמחות ברחבי הארץ יציע יקב תבור עמדות אירוז מיוחדות. במסגרת השירות, יוכלו להנות רוכשי יינות יקב תבור מדיילים אשר יעניקו שירות אישי הכולל אמצעי אריזה מהודרים, עטיפה, כרטיס ברכה אישי ומעוצב שיוגש כעניבה לכל בקבוק ומארז קשיח חגיגי, כל אלו ללא תוספת תשלום.

יקב תבור

יקב תבור | מרכז המבקרים

טלפון: 04-6760444
פקס: 04-6760161
ת.ד 422, כפר תבור 15241

שעות פתיחה:
א' – ה' 9:00 – 16:00
שישי 9:00 – 16:00

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top