חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבסולוט וודקה משיקה : אבסולוט בלנק – ABSOLUT BLANK

פלטפורמה יצירתית גלובלית חדשה מבית ABSOLUT.

בקבוק האבסולוט הקלאסי "פושט את עורו" ומשמש כקנבס ריק לאמנים מרחבי העולם, אשר יוכלו למלא אותו ביצירותיהם.

היקף ההשקעה בקמפיין כ- 1,000,000 ₪.

מארק האמילטון, מנהל השיווק העולמי בחברת אבסולוט אמר:

"באבסולוט בלנק, אבסולוט הפכה את הבקבוק האיקוני שלה לקנבס ריק, שמשמש השראה לאמנים ברחבי העולם למלא אותו ביצירותיהם. הוצאנו לאור שיתופי פעולה יצירתיים ממגוון דיסציפלינות, וצפינו במסע במסגרתו קנבס ריק הופך ליצירת אמנות יוצאת דופן. התוצאה מפגינה כיצד אמנים מוצאים השראה באמצעות אבסולוט".

 

אבסולוט וודקה תמיד אתגרה מוסכמות על ידי שיתופי פעולה יצירתיים עם אמנים, ביניהם אנדי וורהול, קית' הרינג, ז'אן מישל בסקיאט, דמיאן הירסט, ולאחרונה אלן וון אנוורת' וספייק ג'ונז.
ABSOLUT BLANK  הוא צעד נועז נוסף של אבסולוט, המבקשת להקים תנועה יצירתית עולמית ולשמש כזרז לאמנות צעירה וחדשנית.

 

בחזית היוזמה של אבסולוט בלנק עומדים שיתופי פעולה של עם דור חדש של אמנים ממדינות שונות, מסוגי מדיה שונים: קולנוע, הדפסים, שלטי חוצות, אירועים ויצירת אמנות דיגיטלית.

האמנים המשתתפים באבסולוט בלנק מייצגים מגוון רחב של דיסציפלינות אמנותיות, החל ברישום, ציור ופיסול ועד הדפסים, קולנוע ואמנות דיגיטלית.

בין היצירות של ABSOLUT BLANK אפשר למצוא:

את מיצגי האור הבוהקים והמרשימים של UVA, קולאז'ים של מריו וגנר, עבודות של המעצב הגרפי רוברט מארס, ציורים ססגוניים של דייב קינסי ואת העבודה מרובת הפרטים של צמד האמניות Good Wives and Warriors.

לקמפיין חשיפה רחבה. הקמפיין עלה על קיר הקירייה בתל אביב במודעה אשר תתחלף שלוש פעמים במהלך החודש וכן חשיפה בקמפיין עיתונות במיטב המגזינים.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top