חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בלנד" – בר הקוקטיילים בפתח תקווה מתחדש! לאחר תהליך פיתוח ממושך משיק סדרת קוקטיילים חדשים לצד תפריט אוכל שהותאם במיוחד

ולפעמים, לא צריך לנסוע עד תל אביב, לעמוד בפקקים ולחפש חנייה או לחטוף דו"ח מפקח של העירייה. ולפעמים, מקום הבילוי מהווה הרבה מעבר לסתם חלופה אקראית, אלא הופך למקום שאתה יכול גם לקרוא לו המקום של החבר'ה על יד הבית. לא מעט טרחו בעלי המקום בסיוע בעלי מקצוע מביני עניין מתחום ה"יחצנות של הבליינות" כדי למשוך אליו שוחרי הנאה ואוכל טעים על יד הטיפה המרה. אה-מה-מה, "הטיפה המרה" מקבלת כאן "טוויסט" תרתי משמע של צבעים, טעמים, שילובים ומרקמים, שמול עיניכם המשתאות בבר נרקמים. 

באמת, שקצת חששתי איך אני נוסע הביתה בלי "נהג תורן" אחרי ערב מהנה, שהיה לי במקום. ערב שכלל שתייה ואכילה וחברותא מדהימה.

וזוג הבר-מנים לא פסק ולו לרגע להכין מיקסים מדהימים של משקאות אלכוהוליים שהופכים את השתייה לחווייה לרווייה.

זה לא רק המשקאות אלה גם השמות שניתנו בלי מירכאות יש תפוח מדמם ויש רוסקי מתפוצץ יש ויסקי בהפרעה וביטר רוזי יש עשן באפלה ומרטיני סיגליות יש גם תות אקזוטי ויש גלידת פסטיס אשכוליות, שתיתי גם בטידה דה קוקו שזו שלצידי אמרה לי "זה משקה של בנות"…

תמצאו כאן גם מגוון של טהרת הוודקה, וערק ואוזו, וולפחות 11 סוגים של וויסקי, וליקרים, וטקילה ורום וגם ג'ין, (תחכו לי רגע, אני כבר מת להשתין)ויש גם יין ובירה, וורמוט ואפריטיף, ובואו תשמעו גם מה יש לאכול וזה לא סתם "חטיף".

אז מאוד אהבתי את מנת היקיטורי סלמון – נתחי סלמון במרינדה של תפוזים וג'ינג'ר, מוגש עם סלט שורשים. ובכלל זה האחרון סלט השורשים היה משגע ורענן מלא מכל טוב והלך לי נפלא עם אורז לבן .

כריך הקורנביף – רצועות קורנביף מוקפצות בבצל, עגבנייה, כרוב כבוש ואיולי חרדל, היה לא פחות משיחוק, אכלתי שניים בזמן שאני לוגם קוקטיילים שהוכנו עבורי במיוחד ולא "סתם" נמזגו מהבקבוק

בלנד-בר קוקטיילים הנו בר בפתח תקווה המשלב אווירה חמה ושוקקת , קוקטיילים מוקפדים ויצירתיים ותפריט שמשתלב נפלא עם אלכוהול.

בחודשים האחרונים, צוות המיקסולוגים של הבלנד ערבבו ושקשקו עד שרקחו תפריט רחב של קוקטיילים טעימים להפליא, אשר יוצעו לצד תפריט אוכל יצירתי שהותאם במיוחד.

הקוקטיילים החדשים מבוססים על אלכוהול משובח בשילוב עשבי תיבול, פירות ותמציות הנרקחות במקום ומציעים גלריה רחבה של ניחוחות, ביניהם: "עשן באפלה" המכיל וויסקי, אמרטו וג'ינג'ר אייל מעושנים, "בטידה דה קוקו" על בסיס וודקה קוקוס, רום אננס וקוביות אננס,  "עשבי הג'ין" – קנקן שיקויים של ג'ין, קוואנטרו, ביאנקו ועוד.

לצד הדרינק, ניתן ליהנות ממבחר מנות בר כיפיות כמו: פאני פורי – כיסוני בצק פריך ותבשיל חם של עדשים, סטיקי סלמון – סלמון כבוש, אדממה, פפאיה, אבוקדו וכוסברה על סטיקי רייס, שיפודי סלמון בקרמל הדרים וג'ינג'ר אטריות נבטים ואבוקדו, פוקצ'ה ירוקה עם פטריות, פסטו עשבים וביצה עלומה, פראנה קורנדביף – 2 לחמניות עם קורנדביף, כרוב כבוש, איולי חרדל ועגבנייה ועוד.

בלנד.

הסיבים 47, קרית מטלון, פתח תקווה

טלפון: 073-7311001

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top