חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבוע אהבה בקיבוץ – ט"ו באב ב"בית היין בקיבוץ מעברות" 14-18.08

חגיגות יום האהבה של מסעדת בית היין בקיבוץ מעברות יימשכו חמישה ימים. בתוכנית: תפריט זוגי מיוחד, קוקטיילים מתקתקים, כנריות ואווירה כפרית רומנטית.   כרם גפנים, גינת שושנים ריחניות, חצר רחבת ידיים, תצפית על נופיו של עמק חפר וצמד כנריות הם התפאורה המושלמת לערב שכולו אהבה. תוסיפו לזה קוקטיילים חושניים, יינות איכותיים ותפריט ייחודי, והתוצאה – אווירה מושלמת לבילוי רומנטי בט"ו באב.

מסעדת בית היין בקיבוץ מעברות, שהפכה בעשור האחרון למוסד קולינרי ותרבותי, משיקה תפריט מיוחד לחג האהבה, אשר יוצע לאורחים בין התאריכים 14-18 באוגוסט החל בשעה 20:00. השף רועי אגאי הרכיב תפריט בן שלוש מנות, אשר ילווה באפריטיף וביינות מתאימים לבחירת הסועדים.

תפריט הארוחה:

אפריטיף לפתיחה

לחם הבית עם מגוון ממרחים

ראשונות  לבחירה: קרפצ'יו פטריות עם גבינת סנט מור, רביולי ריקוטה ודלעת בחמאת אורגנו, סביצ'ה דג ים על פסטו ארטישוק עם עגבניות קונפי ויוגורט, או פטה כבד עם ג'לי יין ותאנים. 

עיקריות לבחירה: מוסר ים על ניוקי עם זוקיני, אפונת גינה ועשבי תיבול, נתח אנטריקוט עם מח עצם על גרמולטת ירקות שורש, פאיית פירות ים עם זעפרן, או פסטה עם עגבניות קלויות, אספרגוס וארטישוק.

קינוחים לבחירה: מוס שוקולד קפה עם קרם מסקרפונה, קרם ברולה קפוא עם דובדבני אמרנה, שטרודל בננות על רוטב טופי עם גלידת וניל. 

במהלך הארוחה ימזגו מלצרי בית היין שתי כוסות יין לכל סועד מתוך מבחר יינות אשר הותאמו למנות השונות.

אוהבי הקוקטיילים מוזמנים ליהנות מתפריט קוקטיילים שהורכב במיוחד לשבוע האהבה: ROJO PASSION (בספרדית: תשוקה אדומה) קוקטייל מרטיני עם ג'ין, פסיפלורה ואנגוסטורה, מרטיני אבטיח, אפל שמפיין, יער קסום – על בסיס וודקה פירות יער ופירות יער טריים (29 ₪), APRICOT BRANDY (39 ₪), קסטאנייטה – סנגרייה וקאווה (18 ₪), סאמר בריז – ליקר תאנים, פסיפלורה וענבים טריים (36 ₪), מיסטר ג'ין (38 ₪).

בערב הפתיחה, 14.08, ינעימו צמד כנריות בנגינות רומנטיות ממיטב הקלאסיקה העולמית (פרנק סינטרה, ביטלס, סלין דיון, לארה פביאן, אלטון ג'ון ועוד). האורחים מוזמנים לרקוד לצלילי הכינורות וליהנות מאווירה קסומה ורומנטית.

 מחיר הארוחה: 180 ₪ לסועד.

שבוע אהבה בבית היין בקיבוץ מעברות. 14-18 באוגוסט, החל בשעה 20:00. טלפון להזמנות: 09-8972055. 

מסעדת בית היין שבקיבוץ מעברות, הממוקמת בלבו של עמק חפר ומשקיפה על שדותיו, מציעה תפריט מוקפד שנעשה בידיים אוהבות, אווירה ביתית נעימה ולא פורמאלית, שירות קשוב ואדיב ופסטורליה ממכרת. המסעדה הכפרית שוכנת במבנה ששימש את הקיבוץ כחדר קירור בימי קום המדינה, ומסביבו גינה עם גפנים, שושנים ושלל עשבי תיבול וחצר ירוקה ורחבת ידיים המספקת מפלט שקט משאון העיר עם אקליפטוס עתיק יומין ופסיפלורה מטפסת. עיצוב כפרי מזמין, מיקום מרכזי אך שקט, חנייה חופשית ומקום בטוח לילדים הפכו את המקום לאבן שואבת לאוהבי היין, הבירה והאוכל הטוב, והוא מתאים לכל מפגש, בטרנינג או בחליפה, לארוחת בוקר מפנקת, פגישת עבודה (במקום אינטרנט אלחוטי) או ארוחה משפחתית. לעת ערב, כאשר הבריזה נושבת במתינות, אין מקום מתאים ממנו לדייט או לארוחה זוגית רומנטית. עוד בבית היין: חדר פרטי ייחודי המתהדר במאות בקבוקי יין מיקבים ישראליים ופסטיבלי יין ובירה הנערכים מדי שנה ומושכים אליהם קהל רב. לצד המסעדה חנות ובה מגוון עצום של יינות, בירות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי העולם. אורחי המסעדה מוזמנים לבחור בקבוק יין במחיר המוצע בחנות ולהוסיף 25 ₪ בלבד דמי חליצה.     

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top