חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יומיים של יין, שוקולד ואהבה בגליל העליון סופ"ש של ט"ו באב ביקב דלתון – חמישי 14/08/2014- בין השעות 10:00 עד 15:00 שישי 15/08/2014 בין השעות 10:00 עד 14:00

יקב "דלתון" שבמרום הגליל, מזמין אתכם חובבי היין, הטבע והגורמה להשתתף ולחגוג במרכז המבקרים של היקב. לחוות לחוש ולהתענג מחיבור קסום וייחודי, בין יין ושוקולד. מרכז המבקרים של היקב יציע לחגוג את טו באב ב- 3 סוגי פעילויות: סיור וטעימות ביקב, טעימות יין ובר שוקולד בגינת היקב, סדנת יין ושוקולד אקסקלוסיבית (לנרשמים מראש).

בר השוקולד יפתח באווירה קיצית קלילה וכיפית. ניתן יהיה לראות את מקור השוקולד, פרי הקקאו ופולי הקקאו ולהתנסות בפיסול בשוקולד חם, ביצירה אישית שניתן יהיה לאכול או לרכוש במקום.
כמו כן, ניתן יהיה לצפות בתהליך יצירת שוקולד על ידי רונית לב- שוקולטיירית מקצועית ולטעום במקום.

ל נרשמים מראש*, סדנה אקסלוסיבית על החיבור הקולינרי בין יין ושוקולד.

סדנת יין ושוקולד: למעוניינים, לחוות ולהעמיק מציע מרכז המבקרים של היקב, סדנת יין ושוקולד חווייתית. בסדנה נלמד על מקורות הקקאו, סגולותיו וכיצד הופכים פולי הקקאו לשוקולד של ממש. לאחר שנלמד את סודות הטמפרור, ואת השיטות השונות להכנת פרלינים מפנקים, כל משתתף יכין יצירה בשוקולד על לפי טעמו האישי ויצפה אותה בשוקולד. נטעם יינות המשתלבים נהדר עם שוקולד ואף נפסל וניצור בשוקולד.

סיור וטעימות במרכז המבקרים של היקב: מה הופך יין ליוקרתי? מה המשמעות של חבית עץ אלון? ואיך נכון לטעום יין ? תוך שיחה על תרבות היין בארץ ובעולם  וביקור במתקני היקב נשמח להעניק לכם טעימת יינות המשלבת שפה ייננית ייחודית בעזרתה תוכלו לבחור את בקבוק היין הבא שלכם בצורה מושכלת ונבונה. במרכז המבקרים, נצא לסיור, המציג את סיפורו הייחודי של יקב 'דלתון' בנוף היין הישראלי, ומיצובו כ Estate Winery ** היחיד מסוגו בישראל.

 סיור וטעימות יין – 20 ₪

השתתפות בבר השוקולד – 30 ₪

סדנת יין ושוקולד – 80 ₪ ליחיד ו-150 לזוג.

 *מספר המקומות מוגבל- הירשמו מראש!

 יקב "דלתון" נוסד ב-1995 כיקב בבעלות משפחתית, והוא מראשוני היקבים אשר קמו באזור מרום הגליל הידוע בנופו הציורי ובאדמתו הפורייה. הטרואר ובית הגידול המקומי, מספקים את המיקום הטוב ביותר בישראל לגידול גפנים. היקב והיינות המופקים ביקב דלתון, הפכו שם נרדף למצוינות ולאיכות.  היקב מהווה יעד תיירותי מבוקש ותיירים רבים גודשים אותו בכל ימות השנה. בולט בו גם מרכז המבקרים הייחודי, בו ניתן לטעום ולרכוש מן היינות השונים באווירה פסטורלית ורגועה. בין מגוון יינותיו ניתן למצוא את מיטב הזנים: קברנה, מרלו, שיראז, סובניון בלאן, שרדונה, ויונייה וזנים נועזים וחדשים שיצאו לאחרונה ביקב: פינו גרי, גראנש, מורברדר, פטיט סירה בלנדים מיוחדים מסדרת "עלמה" ועוד..

ליצירת קשר עם מרכז המבקרים ביקב דלתון: 04-6987683 שלוחה 3.

אתר יקב-  www.dalton-winery.com

דף הפייסבוק- http://www.facebook.com/DaltonWinery

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top