חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריבר נודלס בר חולון – אהבנו את המסעדה. את מיקומה, את נוחות החנייה, את האווירה ואת השירות הנפלא. המחירים הוגנים בהחלט, התמורה ראויה ואת החוויה, קבלנו במלואה.

כשיצאנו מהבית, עדיין השכנים שלנו היו עומדים בחדר המדרגות עד שיחלפו דקה או שתיים של רגיעה, מהשמע צופרי האזעקה בגוש דן, הזמנו מקום לארוחת ערב במסעדת ריבר נודלס בר, מסעדה שנפתחה לפני כ-3-חודשים במרכז עזריאלי החדש בחולון, שהוקמה ע"י 3 שותפים, ברחבה המרכזית של מתחם שהוא פרויקט מסחרי רחב מימדים הנפרש על פני 34 דונם והכולל 4 בנייני משרדים שיאוכלסו באלפי עובדים שיהוו את מרכז העסקים החדש של חולון, מתוך חשיבה עסקית נכונה וראיית העתיד שידעה לזהות ולחזות את ההתפתחות המואצת והפוטנציאל הגלום בה גם בהיבט המיזם הקולינרי מסעדני.

המארח שלנו חיים, הציג את עצמו כמנהל המשמרת והסתבר לנו שהוא מלווה מזה זמן, פרויקטים של הקמה מטעם רשת המסעדות ריבר, בחור צעיר, חביב, נמרץ ומלא קסם, שהחל את דרכו ברשת כמלצר לפני כשלוש וחצי שנים.

אצלנו זוגתי ואני, הדיל הוא מאוד פשוט. אתה מספר למלצר או למלצרית, ש"רעייתך צמחונית, שאינה נוגעת בבשר או דגים, וגם לא אוהבת סושי" ומרגע זה, חצי מהתפריט עבורה, הוא בגדר תמונה בלבד.

אפרופו תמונה, השימוש באייפד במקום דף תפריט, הוא השימוש כאן בריבר נודלס בר, כך שכל מנה זוכה לתמונה והיא צבעונית וברורה ולבטח גם מגרה.

אחרי שחיים התעניין ברצינות גמורה את מחדלי החוסר ברירה של זוגתי, הוחלט שהוא זה שימליץ ואת המנות הוא גם ידאג לשולחן להריץ.

אצלי הבחירה הייתה קלה. הגעתי בידיעה ברורה שאני מבקש לעצמי פינוק של סושי, משהו שיביא עמו את חוויות המזרח הרחוק, בקשתי מחיים שיפנק אותי והותרתי את הבחירה כולה בידיו.

בעוד המנות הראשונות אצל זוגתי החלו להגיע, הפטירה אשתי לעברי שניכר שהסושי-מן, קיבל מחיים הנחיות ברורות מאוד להזמנה שלי, שכן השניים נראו על ידה מסתודדים דקות ארוכות בעמדת הסושי.

אצל זוגתי הגיעה מנת סלט עגבניות 26 ₪, שכללה, עגבניות, כוסברה, פטריות שיטאקה, ובצל ירוק, העגבניות היו  מתקתקות, חמצמצות, הרוטב שבו הן הושרו, הוסיף נפח נוסף של טעם ומסגרת ורצועות פטריות השיטאקה היוו שילוב מנצח. ההסתייגות היחידה שלנו מהמנה הזו, היא שילוב ירק הכוסברה שזה ירק שאו שאתה אוהב אותו או שלא, כך שבעוד רעייתי לא בדיוק חיבבה אותו, עבדכם הנאמן חיסל את כל מה שהיא לא ידעה לסיים. יופי של מנה. לפחות בעיניי.

סלט ריבר 37 ₪. חיים, המליץ לרעייתי על סלט שאפילו בתמונה הוא נראה מגרה. הוא אמר:"נכון שלכאורה יש בסלט 3 סוגים של חסה, עם בוטנים, וקריספי בטטה, וניתן לחשוב שזה סך הכול סלט עם מרכיבים פשוטים, אבל הרעננות שלו בתוספת רוטב הוינגרייט, הבוטנים, והקריספי בטטה, עושים אותו לאחת המנות היותר מוצלחות ומבוקשות כאן במסעדה והוא גדול טעים וגם משביע" וכשזוגתי שומעת סלט, המלצר והיא לא צריכים להוסיף. המנה הגיעה גדולה עשירה צבעונית רעננה הוא היה מצוין, הוא תובל במדויק, והקריספי בטטה, הוסיפה טאצ' של פריכיות טעימה. כאן, זוגתי לא נדרשה לעזרה, והיא חיסלה את המנה חיש במהרה.

מנה נוספת, דאג חיים להכין לגבירה, זוהי מנה עשירה, המתכנה הקימונו הירוק 54 ₪. זוהי מנת נודלס שכשמה כן היא בגוון הירקרק שלה והיא טעונה באטריות ביצים מוקפצות המגיעות עם רצועות נתחי עוף (שבמקרה של זוגתי נעדרו לבקשתה מהמנה) עלי תרד, בוק-צ'וי, זוקיני, שעועית ירוקה, ברוקולי ובצל ירוק. המנה מוגדרת כחלק מקטגוריה הנקראת "מנות ווק", היא נחשבת לאחת מהמנות העקריות לחובבי הנודלס והמלצרית שהביאה את המנה לשולחן ידעה לספר ש"זו המנה הכי אהובה עליה כאן במסעדה והיא סועדת ממנה רבות". ניכר כי "שפע הבריאות" והירקרקות, והכמות, שהיו בצלחת של רעייתי, הוסיפו לה, צבע על הלחיים, ואין ספק שזו הייתה מנה טעימה ומשביעה.

בעוד אני מביט בזוגתי מתמוגגת מצלחתה, היא הפטירה לעברי "אוי אוי אתה לא מאמין מה הכינו בשבילך"…ובדיוק מאחורי, הגיע חיים. חיוך של אושר שהיה נסוך על פניו והוא החזיק שני מגשים עמוסי סושי.

צבעוניות המגשים ותכולתם, הייתה מרשימה, והכול טוב שהוכן בתוכם היה מדהים, וטעים. הבנתי, שהשיחה המקדימה והמכינה שעשה חיים מול הסושי מן, נועדה להעניק לי מיקס של הכול טעימה של המגוון עם נגיעת ידו של סושי מן עם טאצ' אישי של אומן.

על המגשים סודרו "יאמי רול" 42 ₪, שכלל טונה, סלמון, מלפפון, עירית, אבוקדו, וספייסי מיונז עטוף בשבבי טמפורה. מיקס דגים 42 ₪, שכלל אבוקדו, מלפפון וגזר עטוף בטונה, סלמון ודניס, רול GOLD במחיר 44 ₪, שכלל כבד אווז, אבוקדו ואגוזי פקאן עטופים בבטטה, גריל רול 38 ₪, שכלל מלפפון ונתחי סלמון בגריל עטופים באבוקדו, ברוטב טריאקי. כל אחד מהרולים הללו נחתכו ל- 8 ועוטרו ברצועות נוי אכילות של מלפפון ירוק, בצד, הוגשו שתי צלוחיות של ספייסי מיונז ורוטב סויה.

עוד לפני שהגיעו לשולחן מנות הסושי, התרברבתי לזוגתי מהמקום של הרעב שהגעתי, "שאחרי הסושי, אני אזמין מנה בשרית"…אז אמרתי.

הסושי היה עשיר, טרי, מדויק, עשוי היטב, משביע, ושווה כל שקל.

המלצרית שהגיעה, שאלה "התרצו משהו לקינוח"?, זוגתי שתמיד שומרת, אמרה "לא" כמו שתמיד היא אומרת. ועבדכם, הזמין "עוגת ביסקוויטים" 36 ₪. כשהעוגה הגיעה, זוגתי אמרה: "זה בדיוק, כמו עוגת הטירמיסו, שאני תמיד בבית לך מכינה". ואכן, העוגה הייתה כמו בבית. מתוקה, מזמינה ונורא משמינה…ומה-זה טעימה.

אהבנו את המסעדה. את מיקומה, את נוחות החנייה, את האווירה ואת השירות הנפלא. המחירים הוגנים בהחלט, התמורה ראויה ואת החוויה, קבלנו במלואה.

המסעדה מציעה מגוון רחב של סגנונות ישיבה בהתאם להעדפת הלקוח, ישיבה בחוץ / בפנים, הסניף מעוצב בסגנון עכשווי באווירת פיוז׳ן ומשלב השראות מהמזרח הרחוק. עיצוב התקרה כולל מספר טונות של ברזל, תיבות מרחפות מבטון, גופי תאורה מזכוכית דקיקה ובדים מתנפנפים. בקירות משולבים רשתות ברזל, תחריטים אסייאתיים ומשחקי תאורה.

תפריט הרשת עבר שדרוג ולצד המנות המוכרות התווספו מנות חדשות כמו:

צאו גיו  סיגרים במילוי חזה אווז, כוסברה, נענע וקארי, בליווי רוטב פיקנטי חמצמץ

SUMMER ROLL  רול במילוי אטריות, שעועית, נענע, כוסברה, אבוקדו וטונה אדומה מגולגל בעלי אורז, ברוטב קרמל למון גראס.

האנוי קארי תבשיל קארי ובטטות, נתחי חזה עוף, פלפלים, זוקיני, בצל, חלב קוקוס ועשבי תיבול – חריף. מוגש עם אורז מאודה.

פאד – קפאו בשר בקר קצוץ מוקפץ עם רוטב הוייסטר, גמבה, בצל צ’ילי וריחן. מוגש על מצע אורז מאודה. עם ביצת עין מעל.

המסעדה ידידותית לילדים ומציעה גם תפריט ילדים עשיר ומגוון, ערכת יצירה מיוחדת לילדים הכוללת הפתעות ופלייסמנט לצביעה.

ריבר נודלס בר סניף חולון – הרוקמים 26 חולון מרכז עזריאלי בניין D

תלחצו קומה 0 מהחנייה למעלית

שעות פעילות המסעדה:

ימים א'-ש' – 12:00-24:00

:שעות משלוחים

ימים א'-ש' – 12:00-24:00

טלפון : 03-5445449

דוא"ל[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top