חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לכבוד חג שבועות יוגב צדוק, יינן יקב רמת נגב וגיום שנזי ממעדניית באשר פרומז'רי מציעים גבינות מיוחדות בליווי יינות יקב רמת נגב

חג השבועות קרב ובא וזו הזדמנות ליהנות מחגיגת גבינות ויין.  מחפשים לשדרג את תפריט הגבינות, לשלב יין מתאים ולהפתיע את האורחים? יוגב צדוק, יינן יקב רמת נגב, וגיום שנזי, מ"מעדניית באשר פרומז'רי" מציגים את השילוב המושלם לכבוד החג.

במיוחד לחג השבועות מציג יוגב צדוק, ארבע יינות מיוחדים שמתאימים לארוחה חלבית – נווה מדבר אדום, נווה מדבר לבן, פטי ורדו 2011 SV ונגב 2012. לכל יין התאים גיום שנזי גבינות מיוחדות ומפתיעות.

נווה מדבר אדום – ליין גוף מלא ועשיר, טאנינים מוצקים וחמיצות מעודנת אך בעלת נוכחות. הגבינה המומלצת ליין זה היא גבינת קממבר גאלונד צרפתי מחלב בקר. – לגבינת הקממבר יש מליחות, אופי חזק, קממבר היא גבינה “חיה” הממשיכה להבשיל ולהשתנות גם במקרר שלכם וליין כמו קברנה סוביניון זהו שילוב נהדר.

נווה מדבר לבן – היין מיוצר בשיטת "בלאן דה נואר" . זהו יין יבש ובעל חמיצות נעימה בעל סיומת וניחוח פרי טרופי. ליין זה מומלץ להתאים את גבינת סנט מור,גבינה שבמקור מצרפת, אך מכינים אותה גם בארץ. טעמה מלא, טיפוסי לגבינת עיזים ומתחזק עם הזמן.מתאימה ליין לבן, מאחר והיא מזכיר את השילוב המקורי.

פטי ורדו 2011 sv  – ליין גוף מלא טאנינים מוצקים וחמיצות טובה. ליין זה תתאים גבינת בשם גרוויר (שוויץ),המיושנת 14 חודשים. זוהי גבינה דחוסה, טיפה מתפוררת וצבעה צהוב כהה.  טעמה של הגבינה עדין ומורכב: בהתחלה מרגישים טעמי פירות מתקתקים, אך לאחר מכן הטעם מקבל טונים של אדמה ואגוזים. יין פטי ורדו זה מתאפיין בטעמים יחסית פירותיים ולכן גבינת הגרוויר היא שילוב מנצח.

נגב 2012 – יין צעיר יחסית אשר חמיצותו המרעננת תלווה בצורה נפלאה גבינות עתירות שומן ולכן מתאימה לו גבינת ברי מצרפת, אותה מייצרים מחלב בקר. זוהי גבינה מאוד עדינה, מתאימה ליין צעיר, ויש לה טעם עדין. מומלץ לאכול גם את הקרום המצופה עובש לבן.

יקב רמת נגב

באשר פרומז'רי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top