חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זכייה כפולה לליקר 'דרמבוי' בתחרות LIQUEUR MASTERS 2013

חברת מ. אקרמן שמחה לבשר על זכייה כפולה למותגים דרמבוי ודרמבוי 15 בתחרות  The Spirit Business Liqueur Masters 2013. בתחרות השנה, דרמבוי 15 זכה בתואר ביוקרתי ביותר "מאסטר" ודרמבוי קיבל מדליית זהב.

טים דיואי, מנהל שיווק גלובלי בדרמבוי אמר: "אנו נרגשים לקבל הכרה על לא אחד, אלא שניים מהמוצרים שלנו, ע"י אחד מהפרסים המכובדים בתעשייה, המדגישים את מטרת דרמבוי לספק מוצר מעולה לצרכנים".

התחרות היוקרתית, כעת בשנתה השישית, הופכת במהירות לאחת מהתחרויות המקצועיות והמכובדות ביותר בתעשייה, כשמותגים מרחבי העולם נשפטים על ידי פאנל של שופטים בלתי תלויים.

אודות דרמבוי:

הדרמבוי (Drambuie) הוא ליקר מתקתק וחזק בטעמים, ניחוח דבש חזק ומראה של וויסקי לכל דבר. הוא עשוי מדבש, ויסקי סקוטי ותערובת תבלינים ועשבי תיבול ומיוצר באיי סקיי בסקוטלנד. צבעו של הדרמבוי הוא ענברי (חום- זהוב) ורמת האלכוהול שלו עומדת על 40%.

הדרמבוי 15, גרסה מעודנת ויבשה יותר של ליקר הדרמבוי הקלאסי, מרמזת על הזזת הדרמבוי  צעד אחד קדימה לכיוון מדף הוויסקי. החידוש בא לידי ביטוי בבחירה קפדנית של מאלטים מיושנים מספייסייד, עם ניחוחות רכים ומורכבים המשתלבים עם הארומה הייחודית של המתכון הסודי של הדרמבוי. לעומת הארומה הייחודית של הדרמבוי הקלאסי שמורכבת מניחוחות הדרים, עשבים ריחניים וריבת חלב, דרמבוי 15 מלווה בטעם קטיפתי עם עקצוץ של למון גראס ורמיזות של מאלט וויסקי, גרגרי יער ושיח האברש (heather).

מ. אקרמן בע"מ הנה חברה בבעלות פרטית ליבוא משקאות חריפים, יינות ובירה.

מ. אקרמן בע"מ הנה יבואנית בלעדית של כ-60 מותגי אלכוהול, יין ובירה, מהגדולים והמובילים בעולם. בין מותגי החברה: גריי גוס, פינלנדיה, 42 בילואו, ג'ק דניאלס, בקרדי, דיואר'ס, בומביי ספייר, דרמבוי, מרטיני, גרנד מרניה, סאוטרן קומפורט ועוד. החברה נוסדה בשנות ה-60 המוקדמות, ע"י מנחם אקרמן ז"ל, ברחוב הנמל בחיפה ומאז נמצאת בגדילה מתמדת.

כיום מנוהלת מ. אקרמן בע"מ ע"י ביתו ובנו, אסתי אקרמן ומיקי אקרמן, כמנכ"לים משותפים.

מ. אקרמן בע"מ
יד חרוצים 31
בניינים 10, 11 פארק שיאים
א.ת. פולג, נתניה, 42505
ת.ד. 8186
טלפון 09-8358930

http://www.akkerman.co.il/

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top