חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרופסור עודד שוסיוב יתארח ב"יינן על הבר" של "מתושלח"

יינן ומבעלי יקב "כרמי יוסף BRAVDO" יתארח ב"יינן על הבר" של "מתושלח" לערב סוחף של יין, קולינריה, מדע ובריאות!

 יקב כרמי יוסף BRAVDO משתלב במסורת של הבר התל אביבי מתושלח- יינן על הבר.

במסגרת ערב זה פרופסור עודד שוסיוב, יינן ומבעלי היקב יספר אודות תהליכי הייצור המיוחדים של היקב, ארומות היין- אחד ממחקריו, והקשר בין יין ובריאות. כמו כן יוצעו לטעימה שישה יינות BRAVDO מבצירים שונים, כדוגמת- קברנה סוביניון 2009, שירז 2009, מרלו 2009, שרדונה 2010 ומרלו 2007.

בנוסף, ייהנו האורחים מכוס קאווה בפתיחת הערב ומטעמים מיוחדים מהמטבח של מתושלח כגון- לחמים מיוחדים, פלטת גבינות טובות, פלטת נקניקים, עלי גפן, ברוסקטות ועוד.

 הערב מתאפיין באווירה נעימה ומייצר דו שיח אישי, בשל השולחן הארוך לצידו מתכנסים האורחים. הרמוניה נוצרת מהשילוב בין שיחה, מטעמים, יין והיכרות חדשה עם העולם הייחודי של היקב ושיטות עבודתו השונות. מטרתו של הערב היא לייצר חיבור אישי בין האורחים ובין האדם העומד מאחורי תהליך היצירה הארוך והרומנטי של יצירת היין. בסוף הערב יוכלו האורחים לרכוש את יינות היקב במחירים מיוחדים.

 "מתושלח" הוא בית יין ואוכל ייחודי וקסום, השוכן ברחוב הולנדי ושליו בלבה של שכונת פלורנטין התל-אביבית. המתושלח מציע אווירה רומנטית ומיוחדת, מוזיקה נעימה בשעות היום וצוענית שמחה בשעות הלילה, צוות מקצועי להפליא ורב ניסיון בתחום היין והמסעדנות, בראשות הבעלים גל קליימן, אורן סיני ושלומי חצבני – ובעיקר בילוי בחברת אנשים שאוהבים לשתות יין טוב, לאכול אוכל טוב ולטרוף את החיים.

"יקב כרמי יוסף BRAVDO" הוא יקב בוטיק משפחתי שהוקם ע"י המשפחות ברבדו ושוסיוב בישוב כרמי יוסף בשנת 1999. היקב נמצא בלבו של הכרם כך שתהליך ייצור היין מתחיל דקות מספר לאחר הבציר הידני הקפדני עם עלות השחר (תפיסת "מהכרם לבקבוק"). היין מיוצר על פי הידע הרב והניסיון שנצברו על ידי פרופסור ברבדו ופרופסור שוסיוב בטכנולוגיה מתקדמת המבטיחה קבלת יין בעל איכויות גבוהות עם דגש על ארומת הפרי. היקב מייצר כיום כ-45,000 בקבוקי יין בשנה.  

פרופסור בן עמי ברבדו הינו בכיר המומחים בישראל בנושא גפן ויין וחבר בוועדת המומחים של ארגון הגפן והיין העולמיOIV . מחקריו, העוסקים בשיטות טיפול בכרם והשפעתם על איכות היין, זיכו אותו בהכרה בין לאומית ופרסים יוקרתיים. פרופסור עודד שוסיוב עסק במסגרת עבודת הדוקטורט שלו בביוכימיה של ארומת היין. שני הייננים קשרו ביניהם קשרי חברות אמיצים, הכשירו במהלך הקריירה האקדמית שלהם דורות של ייננים צעירים הפעילים כיום בענף היין בישראל ולבסוף החליטו לחבור על מנת להקים יקב משל עצמם.

הערב יתקיים ב-5.7.11, יום שלישי,  בשעה 19.30

עלות הערב 150 ₪  למשתתף וכוללת שיחות על יין, טעימות יין ומנות, כמות המוזמנים מוגבלת ל 14 איש.

"מתושלח"- אריאל אקוסטה 16, שכונת פלורנטין, תל אביב.  טלפון להזמנת מקום- 03-6811018

 

לפרטים נוספים על יקב "כרמי יוסף BRAVDO"- http://www.facebook.com/Bravdo

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top