חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת 'דרבי בר דגים פורט' נפתחה בנמל תל אביב בהשקעה של כ- 6 מיליון שקלים בחלל המועדון המיתולוגי TLV בנמל תל אביב

באירוע חגיגי, רב משתתפים ושמחה, חגגו אמש את פתיחתה של מסעדת "דרבי בר דגים פורט" בנמל תל אביב. מי לא היה שם, חברים, מכרים, בני משפחה, שותפים בעבר ושותפים בהווה, ידוענים, ובכלל הרבה הרבה אנשים שמחים. תחת הסלוגן:"סוגרים את הקיץ פותחים את הנמל", ים, בריזה ואוכל מעולה, והופעת אורח של הזמרת אפרת גוש, קשה היה "להכניס סיכה" בין המוני האורחים וזו הייתה רק יריית הפתיחה של המסעדה שמן הסתם תמשוך אליה קהל גדול של בליינים, סועדים, ותיירים, שלא יוכלו שלא להתפעל מהמיקום הכל כך נכון של מסעדת דגים הממוקמת איך אומרים על שפת הים. כמי שהייתה לו הזכות והכבוד להימנות בין האורחים המוזמנים, אני חייב לציין שהמטעמים שהוגשו על טהרת דגת ופרי הים, היו במיטבם, טריים, מגרים, וטעימים להפליא.

מסעדת 'דרבי בר דגים פורטTLV', נפתחה בימים אלה בנמל תל אביב בחלל מועדון הTLV המיתולוגי הפונה לכיוון הים. המסעדה הממוקמת מטרים ספורים מחוף הים של תל אביב כוללת חלל פנימי מעוצב וחלל חיצוני שתוכננו על ידי האדריכל ירון טל אשר השתמש באלמנטים של עץ, רשתות דייגים, מרצפות מצוירות וחיפויי קירות מגוונים בהשקעה של כ-6מיליון שקלים(בין עבודותיו של טל ניתן למצוא את משרדי גוגל ישראל). המסעדה אשר מכילה כ250 אורחים וכוללת גם חלל אירועים פרטי הוקמה על ידי אנשי העסקים והמסעדנים בני רוזן ורועי ליאון. סניף זה מצטרף לסניפים הוותיקים בקניון רמת אביב, במרינה הרצליה וסניף יגאל אלון תל אביב .

'דרבי בר דגים פורט TLV' כאמור נבנה, בנמל תל אביב, עם נוף לים התיכון והבריזה המלטפת. את החוויה הזו משלימות מנות ייחודיות של דגים, פרות ים, בשר ופסטה, וכולם הופכים את הארוחה לבילוי חוויתי יוצא דופן. הקו הקולינארי גובש על ידי צוות המסעדה על מנת ליצור תפריט בו כל אחד ימצא את טעמו. מבחר הדגים והמנות במטבח של דרבי בר פורט מרשים במיוחד. במקום מציעים מבחר דגי בריכה שבניהם בורי, פורל, מוסר, דגי ים כגון דניס, ברבוניה, לוקוס, לברק ובנוסף מנות עיקריות והצעות מיוחדות המבוססות על דגים ומאכלי ים כגון שרימפס, קלאמרי, צדפות קוקי סאן ז'ק ולחי של לוקוס. לצד המנה העיקרית מוגשים מבחר סלטים שבניהם הרינג ביתי, איקרה וסלט הכרובית והחצילים המטוגנים תוצרת בית לצד לחם איכותי. הילדים שבנינו ישמחו למצוא בתפריט גם מנות מיוחדות כמו פיש אנד צ'יפס, פסטות ואפילו מוזמנים ליהנות מהדגים של המבוגרים.

בני רוזן ורועי ליאון, מבעלי "דרבי בר דגים פורט":"אנו שמחים להשיק את דרבי בר דגים פורט במיקום הכי נכון ומתבקש למסעדת דגים ופירות ים. אנחנו מעניקים ללקוח את החוויה המושלמת המשלבת את כל החושים והטעמים – חוש הטעם, חוש הריח, חוש הראייה, בשילוב, אלכוהול איכותי, מוזיקה מעולה ואווירה שרק נמל תל אביב יכול לתת, אנו ממשיכים לתת לקהל לקוחותינו את המנות המוכרות והאהובות ".

דרבי בר דגים פורט TLV , התערוכה 3 נמל תל אביב להזמנות: 036246050

שעות פתיחה: כל יום משעה 12:00 עד הלקוח האחרון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top