חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת "נווה צדק – מקום של בשר" – "כדי להיכנס לחברה, צריך להאכיל אנשים, לשעשע אותם, ולהדהים אותם" – הצליח להם !

כשעשיתי את ההזמנות למסעדות לסוף השבוע של יום ההולדת שלי, עשיתי זאת בידיעה ובמחשבה ברורה, שאני אבחר אותן אחת אחת, על פי טעמי, ללא כל עכבה כלשהי, שתרתיע אותי. "מסעדת מקום של בשר" היא אחת מהן. כמי שאכל במסעדה זו כמה וכמה פעמים, היה ברור לי וידוע, מה אני הולך לבקש ומה אני הולך לקבל. "אם האוכל זה אהבה, המסעדה הזו בעיניי היא אפרודיטה". אם אתם אוהבים בשר ואני בין אלה בהצהרה רבתי, "מקום של בשר" היא המסעדה בשבילכם.

במסעדה הזו הבינו כבר מזמן, את הנוסחה הפשוטה, "שבשר טוב  ואיכותי זה בדיוק מה שהקהל שמגיע למסעדה הזו רוצה וזה מה שהקהל יקבל" ומבחינתי, שלא יפסיקו לעולם. עד שכולם יגידו בפה מלא: "זה מספיק".

"גבר צריך לדעת את המגבלות שלו" אמר באחד הסרטים שלו השחקן קלינט איסטווד וכשניני נוף הבעלים של מסעדת "מקום של בשר" הניח לפני את סטייק הפורטרהאוס 900 גרם בטרם עשייה, הוא ביקש ממני לגעת בו ואמר: "הסטייק הזה הוא רך כמו חמאה, הוא יושן תקופה ארוכה וזה לא פחות מנתח מובחר. אתה תוכל להתמודד עם זה ילד"?

ובכן חברים, כשאני אוכל בשר, אני לא מכיר כל מגבלות ולכן לא הטלתי אותן גם על השף ואת מידת העשייה השארתי לו. וכשהסטייק הגיע, הגיעו לצידו 3 סוגי רוטב או מיטבל אם תרצו, הראשון היה מורכב מציר בקר חמים מרוכז ועשוי היטב, השני ממיונז רחמנא ליצלן והשלישי שאני אמות, מגבינה כחולה מותכת.

סטייק טוב לא צריך כלום. אולי נגיעונת של מלח. אולי. אבל כשיש לפניך 900 גרם של סטייק עם עצם שכמעט לא נותר עליה דבר, יש לך 900 גרם של אפשרויות לטבול את פיסות הבשר המדהימות בכל אפשרות שתבחר בין האורגינלי והטבעי ועד לנוגע או שוחה ברוטב כזה, או מקסימום, עם קמצוץ של מלח.

"מקום של בשר" עבורי היא מסעדה שחייבת וצריכה להוות מוקד משיכה למי שאוהב בשר ומבין בשר טוב מהו.

כאן יגישו לכם סטייקים המורכבים מנתחים בלתי שגרתיים. אוסקר ויילד אמר פעם : "כדי להיכנס לחברה, צריך להאכיל אנשים, לשעשע אותם, ולהדהים אותם" ובמקום של בשר הם מיישמים כל פרט ופרט.

אני לא מתיימר לטעון שאני מומחה לאוכל טוב. אבל זה משהו עמוק, הייתי כאן רק כמה פעמים אבל אני תמיד יותר משמח לחזור והתחושה שאני יוצא מהמסעדה כבר בדרכי הביתה, היא תחושה שסוחטת ממני אנחת תענוג.

נווה צדק – מקום של בשר
בר מסעדה, בשרים, המבורגר, יוקרתיות
שבזי 64 נווה צדק, תל אביב
טלפון: 03-5104020
פקס: 03-5104021

http://www.rest.co.il/_uploads/makomshelbasar/menuhebrew/page.html


 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top