חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מנטינה" – קפה מסעדה – "לראות, לטעום, להבין".

מסעדת "מנטינה" בנתניה, קיימת כבר 6 וחצי שנים. וזה אומר הרבה. אם תסתכלו לשם השוואה, במושגים של עולם המסעדנות, בענף הקולינאריה, שתמיד פותח וסוגר מסעדות, שפחות ממחצית מהיוזמות, מצליחות לשרוד יותר משנים ספורות. מיקומה של המסעדה מצוין. היא יושבת בתוך מגרש החניה של מתחם "טיב טעם" בנתניה, בצמוד ל"איקאה". החניה ענקית ומרווחת וללא תשלום. אבל זה לא רק זה. יש כאן, עוד הרבה דברים טובים. בואו ותצטרפו אליי, לטעימה וביקור קצר. לאחר מכן, יהיה זה התור שלכם, לספר לי, איך היה.

אם תחפשו בעיה אחת במסעדת "מנטינה" היא טמונה בעובדה הגיאוגרפית הפשוטה שהיא פשוט לא נמצאת בתל-אביב או נגיד אפילו בהרצלייה המזוהים כמוקדי בילוי.

האוכל ורמת השירות אליה שואפים בעלי המסעדה רועי נחום ויהודה גרוס, גם באוכל וגם בפרודוקטים וגם בצלחת ואיך שהיא נראית ובכמה שהיא עולה, הם ברמה גבוהה מאוד.

למסעדה הצטרף לאחרונה שף חדש אריק ווקיל עם תשוקה לאוכל וניסיון מ"ננה בר", "לה בוהם", "אסיה מוניקה", "צ'רלי צ'ק פוינט", ו"ריזורט". הקו שלו הוא "עכשווי אקטואלי ארץ ישראלי ים תיכוני" והוא הביא עמו וגם מצופה ממנו לרוח חדשה לתפריט המסעדה.

תפיסת עולמם של הבעלים היא : "שהשף ישמור עליהם, ישמור על הלקוחות שלהם, ימשוך בחבל בשני הצדדים, כשמצד אחד, יקפיד על רמת מטבח גבוהה בסדר ובניקיון ובעלות ובטריות חומרי הגלם, ובמנות היוצאות את המטבח שלו ואיך שהן נראות על הצלחת הן בטעמן, הן באיכותן ובעלותן ומהצד השני, יתרום את חלקו וניסיונו וחזונו, בחדשנות והרמוניית השילוב ומנות הספיישל".

עובדתית, "אפשר לבוא למסעדה בנתניה וליהנות באותה מידה כפי שנהנים בתל אביב והרצלייה כי האוכל והשירות לא נופלים ב"מנטינה" מאף מקום אחר".

המסעדה ערוכה בכל רגע נתון להכיל ולשרת בעת ובעונה אחת 75 סועדים והמתכונת היא 75 סועדים כפול 2 סבבים וזה עוד לא כולל את הבר, את חדר ה- V.I.P האינטימי (עד 8 חברים הכולל אינטרנט אלחוטי ומסך LCD) ואת מקומות הישיבה על המרפסת "טרסה" בחוץ בחזית המסעדה.

מנות ה"ספיישל" במסעדה מאוד מוצלחות והן מככבות בתפריט ומבוקשות השכם והערב. ואולי זה משום העובדה, שפשוט אי אפשר ליפול ולקלקל דברים טובים, כמו סטייק אנטריקוט, או ריזוטו כמהין, או ספייר ריבס.

כשהגענו זוגתי ואני למסעדה בערב שישי ובשעה מוקמת יחסית, הייתה המסעדה הומה אדם ומרבית השולחנות היו תפוסים או השלט "שמור" העיד על ייעודם.

אנשים מגיעים לאכול כאן ארוחות מלאות וזה קורה בשני סבבים שבהם המסעדה כמעט מתמלאת עד תום.

פתחנו בריזוטו כמהין אורז איטלקי על ציר ירקות עם פרמז'ן, פטריות שמפניון, מחית פטריות כמהין וטוויל פרמז'ן. המנה משגעת. הריח העולה ממנה מגרה חושים. והאף והפה, הולכים יחד, היא טעימה משביעה מחממת בטן ופותחת פתח לבאות. (36 ₪).

המשכנו עם כבד קצוץ בליווי חמוצים ופרוסות לחם. מנה טובה. אוכל של בית. שהולך נפלא עם הלחם הטרי כמתאבן. (38 ₪)

המשכנו לדואט פירות ים פריך דואט של קלמרי ובייבי שרימפס בציפוי פריך בליווי איולי לימון. מנה נהדרת, הזלפתי מיץ לימון, טבלתי באיולי, והתענגתי מכל נגיסה. (32 ₪).

זוגתי, הלכה על המבורגר צמחוני העשוי סויה ובצל מטוגן ופטריות וכל מיני הפתעות טעימות. – קציצה יפה, עשירה ומשביעה (54 ₪) ולצדה צלחת עתירת עלים ירוקים מאוד רעננה ומאוד ארומאטית שנעלמה חיש קל.

אני הזמנתי סטייק אנטריקוט מיושן 300 גרם שהגיע לוהט על פלטה דקורטיבית לצד צלוחית צ'ימיצ'ורי . הסטייק היה עשוי לבקשתי "מדיום" היה עסיסי ורך עם טעם "בשרי" כמו שצריך. (108 ₪). כל המנות העיקריות מוגשות עם תוספת לבחירה פירה/ שעועית ירוקה/ סלט ירוק/ צ'יפס.

לקינוח, יחד עם "התה עם נענע" (חליטת תה), התענגנו על טארט פריך במילוי קרם שקדים ואגסים מקורמלים מוגש עם כדור וניל (36 ₪).

מרבית הלקוחות, הם לקוחות קבועים ותמצאו אותם תופסים מקום ליד השולחן הן בארוחות הבוקר, הן בארוחות "העסקיות" של הצהרים והן בערבים ובסופי השבוע אם זה לערב, או בוקר או צהרים עם בנות הזוג, המשפחה כולה, או עם חברים.

תפריט היין מגוון, והוא כולל הן יינות מקומיים וטובים כמו יקב ויתקין, או יקב ססלוב וגם יינות תוצרת חוץ אפילו "שאטו נף דה פאפ", או "ברולו". גם תפריט האלכוהול עשיר ומגוון ובתוכו לא יחסרו לכם גם בירות מקומיות טובות וצוננות.

ה"עסקיות" מ- 12:00 – 17:00 ומכאן תפריט ערב. שעות הפתיחה א'-ה' מהשעה 08:00 (ארוחות בוקר מצוינות) ועד חצות. שישי 08:00 – 13:00 ארוחות בוקר. 13:00 תפריט ערב. שבת 09:00 – 13:00 ארוחות בוקר. 13:00 – 00:00 ארוחת ערב.

למה "מנטינה" – כי הבילוי וההנאה, אינם יודעים גיאוגרפיה ואת מה שהנתנייתים למדו כבר לפני 6 וחצי שנים, הגיע הזמן שגם אתם תכירו. ומגיע להם יותר.

 "מנטינה" – בית קפה מסעדה "לראות, לטעום, להבין".

מנטינה – קפה מסעדה

אזור התעשייה פולג מתחם "טיב טעם" (מאחורי "איקאה")

טל': 098655111

 WWW.MANTINA.CO.IL

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top