חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראשונים לשנת 2012: יינות "מוסקטו" ו-"קריניאנו" מסדרת " Young Selected " – של יקבי כרמל

עם סיום הבציר יוצאים ביקבי כרמל עם שני יינות ראשונים, חדשים וצעירים בסדרתYoung Selected  , המוסקטו והקריניאנו. אלו הם יינות קלים ומהנים שאפשר לשתות בכל מצב, בבית או בפיקניק, בארוחת בוקר או ערב, עם אוכל או בלעדיו. היינות בעלי אחוז אלכוהול נמוך (5.5%) ובעבוע קל. Young Selected – פותחים שותים.

מוסקטו Young Selected

מוסקטו Young Selected הוא יין קל, מתקתק ומבעבע קלות בסגנון המוסקטו דה אסטי מצפון איטליה. היין הופק מענבי מוסקט אלכסנדרוני מבציר 2012 ומתאפיין בניחוח נעים האופייני לזן הענבים, במתיקות נעימה ומאוזנת ובאחוז אלכוהול נמוך (5.5%). זהו יין מרענן וכיפי, המתאים לכל אירוע.

 

 

 

 

קריניאנו Young Selected 

קריניאנו Young Selected הוא יין אדום קל ומרענן, מתקתק ומבעבע קלות בעל אחוז אלכוהול נמוך (5%). הקריניאנו מופק מענבי קריניאן עם נגיעות מוסקט אלכסנדרוני מבציר 2012. הוא מתאפיין בניחוחות צעירים ורעננים של פרי אדום טרי ובמתיקות עדינה ומאוזנת.

 

הגשה  

שני היינות משתלבים נהדר בכל אירוע, עם אוכל או בלעדיו. הם מתאימים מאוד לארוחות קלות, לפיקניקים, למסיבה או סתם כך בחצר או על המרפסת. המוסקטו והקריניאנו יאנג סלקטד נפלאים בארוחת בוקר או בבראנץ' ומעולים כמשקה פתיחה (אפריטיף= אקדם). מומלץ להגישם צוננים (°6).

סדרת Young Selected

מוסקטו ו-קריניאנו Young Selected הם שני יינות קלים לשתייה, מהנים, כיפיים, נועזים, ולא מחייבים. בדומה ליינות מותג חדשניים בעולם, מקרבת סדרת Young Selected את עולם היין אל קהל הצרכנים. הסדרה משדרת רוח רעננה, ידידותית ולא מאיימת ופונה לקשת רחבה מאוד של צרכני יין, חדשים כמו גם ותיקים. גם תוויות הסדרה עוצבו בסגנון צעיר, צבעוני והומוריסטי. בקבוקי הסדרה סגורים בפקקי ההברגה קלים ונוחים לפתיחה. השימוש בפקקי הברגה בעולם היין הולך וגובר, במיוחד במעצמות היין החדשות אוסטרליה וניו זילנד.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין

מחיר מומלץ : 25 – 28 שקלים

יקבי כרמל

יקבי כרמל נוסדו בשנת 1882 ביוזמתו ובתמיכתו של הברון אדמונד דה רוטשילד בעליו של יקב שאטו לאפיט המפורסם בבורדו. ברשות החברה שני היקבים הגדולים והוותיקים בארץ, בזכרון יעקב ובראשון לציון ובנוסף שני יקבים צעירים, יקב קאיומי ברמת דלתון שבגליל העליון ויקב יתיר בתל ערד בצפון הנגב.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top