"צור עולם של יין" בסימן "יום הפינה קולדה הבינלאומי" שנערך ב-10.07 ממליצה על המותגים:"BICERIN" ו -"COOLOO" המיובאים על ידה לחגיגה של טעמים

יום הפינה קולדה הלאומי, National Pina Colada Day נחגג ב- 10 ביולי. ובתאריך הזה ובעצם בכל יום, אנחנו כולנו מחכים בקוצר רוח לסוף יום העבודה, כדי ליהנות מקרם קוקוס ומיץ אננס עם קורטוב קוקטייל. פינה קולדה פירושו 'אננס מסונן', התייחסות למיץ האננס הטרי, שנלחץ ומסונן, המשמש במשקה. בעוד שאננס היה חלק מהיסטוריית הזיקוק של הרום, הקוקוס לא הופיע עד מאוחר יותר. ההתייחסות הכתובה הראשונה לפינה קולדה הייתה בשנת 1922 ויש הטוענים על שנים מאוחר יותר. אבל בינינו, זה לא ממש משנה, מי יצר את משקה הרום הקרמי והמתוק הראשון, הוא ספוג לנצח באוקיינוס, במסיבות ​​ובחופים. הטעם הבהיר של הקוקטייל, מרמז על שמש וחופשה. קוקוס לבדו, גורם לנו לחשוב על שיזוף תחת השמש החמה, בעוד שהרעננות של האננס, מספקת תו נוצץ של רוחות קיץ ובריזה של הים. גם המשקה הוא לא הדרך היחידה לחגוג. היום מוקדש לכל מה שקשור לפינה קולדה. בין אם נכין קינוח, או חטיף ג'לי פינה קולדה, כולם יכולים להצטרף ליום החגיגי הזה. אז…הרכיבו את משקפי השמש, תנוחו ותיהנו מלגימה או טעימה. זו הדרך הטובה ביותר לחגוג. "צור עולם של יין" בסימן יום הפינה קולדה הבינלאומי שנערך ב-10.07 ממליצה על המותגים:"BICERIN" ו -"COOLOO" המיובאים על ידה לחגיגה של טעמים.

ליקר BICERIN פינה קולדה

סגנון: ליקר

איזור: איטליה

על המזקקה: מזקקות וינסנזי The Vincenzi Family Distillery הוקמה בשנת 1930בטורינו שבאיטליה ובמשך הזמן הפכו לאחת החברות המפורסמות ביותר בייצור ומכירה של ליקרים ומשקאות, סירופים ושוקולד בנוף הסחר האיטלקי. שמירה על שיטות הייצור המסורתיות ושמירה על חומרי הגלם שלהם ללא שינוי במהלך השנים – היוו את המנוף לצמיחתם המהירה הן במסחר והן בפיתוח מוצרים חדשים.

מאפיינים: ליקר קרמי משובח בטעמי קוקוס ואננס. ניתן לשתות בפני עצמו, או כבסיס לקוקטיילים.

בקבוק: 700 מל״ל

אלכוהול: 15%

כשרות : פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל


מחיר מומלץ לצרכן:
80 ₪.

COOLOO קוקטיילים להקפאה מארז מיקס – מוצר חדש!

12 יח‘ 50 X מ“ל – 600 מ“ל

סגנון: קוקטיילים קפואים

אזור: ארה“ב

על המארז: קוקטיילים מצוינים בווריאציה קפואה ומוכנה למסיבות. כדי שה"שלוקים" יהיו טעימים ובטעמים אוטנטיים, מייצרים את הקוקטיילים עם ספיריטיס אמיתיים, כמו וודקה ורום. הפורמולה היחודית, היא זו שמקנה לקוקקטיילים הקפואים מרקם דמוי-סורבה, גם כשהוא קפוא. ניתן להקפיאם גם לאחר הפשרה, והטקסטורה הנהדרת שלהם תישמר.

מאפיינים: מארז מיקס של ארבעה סוגי קוקטיילים אלכוהוליים: ג'ין אנד טוניק, פלומה, מאי טאי, פינה קולדה. שלא תצטרכו לבחור ותוכלו לשתות את כל הטעמים.

אלכוהול: 5%

COOLOO מארז קוקטייל להקפאה – פינה קולדה

מארז 100 מל 12 X יח‘

סגנון: קוקטיילים קפואים

אזור: ארה“ב

על המארז: קוקטיילים מצוינים בווריאציה קפואה ומוכנה למסיבות. כדי שה"שלוקים" יהיו טעימים ובטעמים אוטנטיים, מייצרים את הקוקטיילים עם ספיריטיס אמיתיים, כמו וודקה ורום. הפורמולה היחודית היא זו שמקנה לקוקקטיילים הקפואים מרקם דמוי-סורבה, גם כשהוא קפוא. ניתן להקפיאם גם לאחר הפשרה, והטקסטורה הנהדרת שלהם תשמר.

מאפיינים: שילוב של קוקוס קרמי, אננס בשל וריחני ורום המתמזגים יחד לקוקטייל אלכוהולי מושלם.

הצעת הגשה: למזוג שני קולו לכוס קוקטייל מגניה, להוסיף לקישוט מטריה קטנה ולשתות.

אלכוהול: 5%

יש להקפיא ל- 8 שעות לפחות!

"צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים. "צור סוכנויות" מייבאת את מרבית היינות מחברת "רויאל ויין" ROYAL WINE ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם – צור סוכנויות מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים אלו לארץ. היינות המגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים, והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. יינות רבים זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין. צור סוכנויות מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום וליהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לשתות!

"צור עולם של יין"

אלכסנדר ינאי 23 פתח תקווה

טלפון: 036183937

 [email protected]

תמונות: יח"צ

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top