חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת ש.ע.ל רובין מרחיבה את פעילותה בשוק האלכוהול הישראלי

(ואין כל קשר משפחתי) החברה הודיעה על כניסתה לתחום הליקרים עם השקת "ליקר Schmerling's" לאור הצלחתו הגדולה של המותג ערק מברוקה, החברה החלה בשיווקו ברשתות השיווק הפרטיות.

חברת ש.ע.ל רובין יבואנית וזכיינית מותגי אלכוהול בישראל, מרחיבה את פעילותה בשוק האלכוהול הישראלי עם הודעתה על כניסה לקטגורית הליקרים פרימיום. בימים אלו החברה משיקה מותג פרימיום חדש "ליקר Schmerling's", המגיע לארץ היישר משוויץ בסדרה של  3 טעמים שונים: שוקולד ( 16.9%), קפה (23% ),  פויל דה אור FUEEIL DA) OR )-  ליקר אורנג' ( 40%).

Schmerling's הינו מותג שוקולד שוויצרי הכשר האיכותי בעולם אשר מייצר בנוסף גם את מותג השוקולד המוכר והאהוד-ROSEMARIE . בארץ, שוקולד Schmerling's הינו ידוע ומוכר בטיבו ובאיכותו הגבוהה, גם בקרב קהל הצרכנים החרדי.

ייצור הליקר Schmerling's החל בשנת 2010 והוא עשוי משוקולד שוויצרי איכותי ביותר. בניגוד לליקרים אחרים המוכרים לנו, ליקר שוקולד  Schmerling's טומן בתוכו חווית טעם עשירה ובולטת במיוחד של שוקולד שוויצרי עשיר ואיכותי.  כיום, ליקר Schmerling's משווק ברחבי ארה"ב, קנדה ,שוויץ ואנגליה והוא הפך לרב-מכר בקרב מדינות אלו תוך 3 חודשים בלבד.

איכותו של ליקר שמרלינג טמונה בהשקעה כספית רחבה במחקר ופיתוח לאורך השנים על מנת להגיע לתוצאה של מרקם אחיד וקטיפתי ללא משקעים וגבישים ולמוצר עם חיי מדף ארוכים.

בשנים האחרונות מסתמנת לה מגמת עלייה ברורה בשוק משקאות האלכוהול הכשר בישראל, לנוכח צרכי שוק גדול באוכלוסיה בישראל  מקרב מדינות יוצאי חבר העמים מותגי אלכוהול שונים עשו עלייה לישראל בשנים האחרונות.

את שוק הליקרים הפרימיום בישראל מובילים המותגים הבאים:  Godiva בקטגוריית השוקולד, בקטגוריית הקפה – Kahlua ובליקר אורנג' מובילה – Cointrea

 לדברי אבי רווח, מנכ"ל ש.ע.ל רובין: "ליקר Schmerling's מביא עימו בשורה חדשה ורענון לשוק הליקרים בארץ. מוצר זה מוביל בטעם, בחדשנות, באיכות ובנראות על פני הליקרים המתחרים. זהו לא עוד ליקר שוקולד אלא ליקר העשוי ברובו מהשוקולד השוויצרי הכשר והאיכותי . לא בכדי המוצר הפך לרב מכר בשוק הכשר בארה"ב תוך פרק זמן קצר במיוחד של 3 חודשים. בתוך פרק זמן קצר במיוחד מרגע השקת המוצר בארץ אנו רואים כי הביקושים אף מאוכלוסיות חרדיות למוצר הינם גבוהים מהצפוי".

במקביל להשקה של "ליקר Schmerling's", לאור ההצלחה הרבה שנחל ערק מברוקה בזמן קצר יחסית מאז השקתו לפני כשבעה חודשים, הוא ישווק מעתה ברשתות השיווק הפרטיות של הרשת הרביעית, כדוגמת רשת חצי חינם, ויקטורי, טיב טעם, רמי לוי ועוד.                               
בחברה צופים כי בעקבות הכניסה לרשתות השיווק הפרטיות, יגיע המותג "ערק מברוקה" לכדי נתח שוק של כ-10% מקטגורית הערק והאניס בישראל ואף ינגוס בשוק הוודקה המקומי בעקבות הייחודיות של הגיוון בטעמים.

אודות "ש.ע.ל רובין:

"ש.ע.ל רובין נוסדה בשנת 1995 ע"י דוד רובין, החברה משמשת כזכיינית של חברות INBV ומרטנס העולמית ומשווקת מותגי וויסקי, יין וודקה, ברנדי, רום,ג'ין וטקילה ביניהם מותגים מובילים ופופולאריים כגון: סטלה ארטואה, לף והוגרדן.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top