"יופי של יין" יקב טפרברג 1870 בשיתוף פעולה ייחודי עם עם סטודנטים לעיצוב מה"בצפר" וגולשי הפייסבוק, ערך תחרות עיצוב תוית ומארז יין ל"קברנה פרנק" שיצא במהדורה מוגבלתהתוית והמארז שנבחרו הם של הסטודנט לעיצוב גרפי ,דניאל מרקוביץ

יקב טפרברג 1870, השיק קמפיין דיגיטלי יחיד מסוגו ברשת החברתית, הפייסבוק, באמצעות חברת הדיגיטל "אקליפטוס". במסגרת הקמפיין הוזמנו הגולשים ברשת החברתית לעצב  תווית ומארז  ליין חדש, "קברנה פרנק" היוצא במהדורה מוגבלת של כ- 3,000 בקבוקים. חלק נוסף של הקמפיין הוא פרי שת"פ עם סטודנטים לעיצוב מה"בצפר" שעיצבו אף הם תווית ומארז ליין החדש.

ב- 30.08 התקיימה תחרות שיפוט של 8 התוויות הנבחרות מכלל התוויות שעוצבו ב"בצפר" בהשתתפות מבקרי יין, מעצבים, מרצים מהב"צפר" ואנשי היקב.

הסטודנט לעיצוב גרפי מה"בצפר", שעיצובו זכה למרבית הקולות הוא דניאל מרקוביץ, אשר יזכה לראות את התווית פרי עיצובו מתנוססת על גבי ה"קברנה פרנק" ובנוסף יזכה  באספקת יין לשנה שלמה.

הקונספט העיצובי של התווית והמארז שעיצב שואבת את השראתה מהספרה חמש המסמלת את המסורת המשפחתית של יקב טפרברג 1870 המנוהלת כיום על ידי הדור החמישי במשפחה.

לדברי מורן פלשנר, מנהלת השיווק של יקב טפרברג 1870:"מכיוון שמדובר ביין איכותי היוצא בכמות מוגבלת, בחרנו להשיק אותו בצורה מיוחדת ושונה ולשתף את הגולשים בעיצוב התווית והמארז ליין.

עוד מוסיפה פלשנר: "הקמפיין העניק לגולשים הזדמנות חד פעמית להיות שותפים בתהליך העיצוב של היין עד ליציאתו לשוק במתכונתו הסופית פרי יצירתם".

היינות המעוצבים ימכרו בחנויות היין המובחרות בשנת 2013.

אודות יקב טפרברג 1870

יקב טפרברג 1870 הינו היקב הפרטי הוותיק בארץ. הוא הוקם בשנת 1870 בסמטאות ירושלים ומייצג מסורת ייננות העוברת מדור לדור במשפחת  טפרברג, כבר חמישה דורות. היקב מייצר כחמישה מיליון בקבוקים בשנה. היינן הראשי הוא שיקי ראוכברגר, כיד ימינו משמש אוליבייה פרתי.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top