חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מדבר שאנין בלאן 2022, סירה רזרב 2021, קברנה סוביניון PLE 2019, מלחמה ושלום ויין טוב לטעום.

לא קל לי היה הפעם להעלות כתבת סיקור של יין. את האמת, עצוב לי, כמו לכל עם ישראל. כשהבנים הגדולים באים לבקר בסופי שבוע אין מצב שלא היו עולים על השולחן 2-3 בקבוקים של יין. ועכשיו כשאני מציע להם או שואל להסכמתם שאפתח עבורם יין, התשובה היא "תעזוב אבא, פעם אחרת, אין מצב רוח". אני שנהגתי להעלות לעמוד הפייסבוק שלי תמונות שמחות של ענבים ויין, מוצא את עצמי מתרכז בכאב הלאומי בניצחון ובהשבת החטופים הביתה ולא אחת מנגב דמעה בגרון חנוק על האובדן והשכול ולנחם את הכאב מי בכלל יכול. נו ומה? לא נטעם ונשתה יין? בשלום וגם בימים קשים של מלחמה היה ואתם חברים (וכדאי לכם מאוד להיות כאלה) במועדון הלקוחות של יקב מדבר, אותו מנהל במקצועיות ועמל רב, עמיר חריזי, אשר גם על השיווק וההפצה של היינות, יגיעו אליכם לא אחת יינות, שאין אצל האחרים. יינות שאולי שמעתם עליהם הרבה דברים, יינות שזכו במדליות ובפרסים, יינות במהדורות מוגבלות, יינות ייחודיים וממוספרים, וכן בלי להתבייש יהיה לכם גם לא פעם, הנחות מיוחדות ומחירים שלא תמצאו אצל אחרים. וכך על עצמם אנשי יקב מדבר מספרים: "לראות גפנים שורדות במדבר ולראות אנשים טובים ששורדים במדבר שבו את ליבנו. לכן בחרנו במדבר. אנחנו לא עולם חדש ולא עולם ישן. אנחנו מקפידים על ייננות פסיבית – מינימום התערבות בתהליך. עיקר המאמץ מושקע בהליכים פיזיים כמו קירור, השריות ארוכות, ערבובים, ממוצעים ואיזונים. כיקב בוטיק יש לנו את היכולת לרכז מאמץ ותשומת לב מרבית לכל זן ענבים, ולכל אצוות בציר בנפרד. היין שלנו טעים, מאוזן, נקי, ומשקף בהחלט את המדבר – חובת ההוכחה עלינו. היין מאוחסן מיום היווצרותו בקירור ואפלה. היין יגיע אליכם באמצעות שליח במצב אופטימלי." יין במדבר, זה מה שהם עושים! ואנשי יקב מדבר, מפתיעים בכל בציר ולטובה ובכל פעם מחדש! והפעם טעימת: שאנין בלאן 2022, סירה רזרב 2021, קברנה סוביניון כרם יחידני 2019, שלל יינות, אותם הזמנתי היישר ממועדון הלקוחות. "מאפייני בית הגידול המדברי – יובש מוחלט מחד ומשטר השקיה מוקפד מאידך, ההבדלים החדים בטמפרטורת יום/לילה, קרינת השמש והחזר הקרינה מהקרקע, המינרליות האזורית באדמה ובסלע, ומשטר ריסוסים דליל ביותר שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין". בואו ותצטרפו אליי לרשמיי הטעימה.

יקב מדבר שאנין בלאן 2022

רשמי טעימה שלי: באף – אפרסק לבן, אגס, שקדים, ניחוחות מורים של אשכולית, פריחת יסמין לבנה, לימון, מרנג ואבן רטובה. החך, מציג את האופי המרומז מאוד של תות שדה בוסר לחלוטין, מונע על ידי חומציות תוססת ורעננות מינרלית, עם טעם שיורי מהנה ארוך ומתמשך.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שאנין בלאן מכרם יחידני ברמת הנגב הגבוהה 800 מטר מעל פני הים.

תיאור היין על פי היקב: יובש מוחלט, הבדלים חדים בטמפרטורת יום ולילה, קרינת שמש חזקה ומינראליות אזורית באדמה ובסלע, שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין.

אלכוהול: 11.5%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9°-12°־℃

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית ערד לסומכים על היתר מכירה. לא מבושל. כשר לפסח.

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

יקב מדבר סירה רזרב 2021

רשמי טעימה שלי: באף, גוונים סגולים צפופים מובילים לניחוח מבושם של תבלינים וסיגליות. בחך, טאנינים בשלים, עוטפים אופי פרי מרוכז, על חך ארוך ומשיי. סיגליות ריחניות, פטל שחור ותבלינים בריכוז גבוה, רמזים של פלפל לבן. סיומת ארוכה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי סירה רזרב מכרם יחידני ברמת הנגב הגבוהה 800 מטר מעל פני הים.

תיאור היין על פי היקב: יובש מוחלט, הבדלים חדים בטמפרטורת יום ולילה, קרינת שמש חזקה ומינראליות אזורית באדמה ובסלע, שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°-16°־℃

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית ערד לסומכים על היתר מכירה. לא מבושל. כשר לפסח. בהשגחת הרב דב לנדאו למהדרין מן המהדרין. כשר למהדרין בהשגחת הרב יוסף אלבז רב העיר ערד.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

יקב מדבר קברנה סוביניון כרם יחידני 2019

רשמי טעימה שלי: האף, מוביל לניחוחות וטעמים פתוחים ומושכים של שזיף שחור עשיר, אסנה ופטל אדום ופירות יער אסאי בשלים. החך, נתמך על ידי מבנה עוצמתי קטיפתי ללא תפר וטאנינים מאובקים בקקאו. שכבות הליקוריץ ותת גווני המוקה החמים, מרימים את הפרי לגימור מתמשך.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: קברנה סוביניון מכרם יחידני.  שיוצא במהדורת פרימיום מוגבלת PREMIUM LIMITED EDITION

תיאור היין על פי היקב: יין אדום יבש, גוף בינוני ומשיי, ארומות של דובדבן טרי ואוכמניות המלווים בניואנסים של עשבוניות וקליית החבית.

אלכוהול: 14.5%

התיישנות: 9 חודשים לאחר תסיסת אשכולות שלמים. סיומת מינראלית וארוכה מוסיפה למורכבותו ולעושר טעמיו.

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°-16°־℃

כשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרב יוסף אלבז רב העיר ערד. בהשגחת הרב דב לנדאו למהדרין מן המהדרין. כשר לפסח. כשר לקידוש גם לדעת הרמב"ם והבית יוסף, לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

יקב מדבר

[email protected]

רחוב סדן 10 רובע האומנים, ערד

מועדון הלקוחות שיווק והפצה עמיר חריזי

0525932200

 קרדיט: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top