חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי כרמל מציגים את התוספת המושלמת לשולחן החג : שני יינות אדומים חדשים מהסדרות הפופולאריות ביותר של היקב: קברנה סוביניון חצי יבש 2022, מסדרת Private Collection, בציר חדש למרלו 2022, מסדרת Selected, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

כאשר בכל בית בישראל הולכים לברך על "מוציא פרי הגפן" יקבי כרמל  – היקב הגדול בישראל, ממשיך להתחדש ולהפתיע ומציג לקראת החג יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס – אשר מאפשרים לכל משפחה בישראל להרים כוסית לחיי השנה החדשה. השנה מציגים ביקבי כרמל חידושים בשתי הסדרות הנמכרות ביותר של היקב: קברנה סוביניון חצי יבש מסדרת  Private Collection, ומרלו מבציר 2022 בסדרת Selected יקבי כרמל מציגים: שני יינות אדומים חדשים, מהסדרות הפופולאריות ביותר של היקב: קברנה סוביניון חצי יבש 2022, מסדרת Private Collection, בציר חדש למרלו 2022 מסדרת Selected, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

קברנה סוביניון חצי יבש 2022 מסדרת Private Collection

רשמי טעימה שלי: צבע כהה ועשיר, עם ניחוח של פירות יבשים, דובדבנים מסוכרים ושזיפים מיובשים, שאליהם מצטרפים קרמל, וניל ומתיקות עץ. ליין הזה יש מתקתקות עדינה ונעימה, מרקם חלק וקטיפתי, עם סיומת חצי יבשה על הצד הפירותי.

Private Collection סדרת יינות איכותית הזוכה לשבחים רבים בזכות האיכות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. זוהי סדרת יינות איכותית, המיוצרת משנות ה80 וזוכה לפופולריות רבה בישראל. יינות הסדרה זוכים לשבחים רבים בזכות האיכות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה.  הסדרה, זוכה סדרתית בתחרות BEST VALUE והינה הסדרה המובילה בקטגוריית המחיר שלה.

היינות מופקים ממגוון הכרמים של היקב מאזורים שונים בארץ.

*למעט יינות המסומנים בתווית האחורית כיינות שיוצרו במהדורה מיוחדת בשיתוף יקב ברוטי וציני הארגנטיני ויקב לוזנו הספרדי.

הסדרה מציעה מגוון יינות רחב במיטב המסורת של הברון אדמונד דה רוטשילד, המייסד של יקבי כרמל. התוויות נושאת את דיוקנו של הברון.

סוג היין:  אדום חצי יבש

תיאור היין על פי היקב: קברנה סובניון חצי יבש, מתאפיין בארומה ייחודית ובטעם רענן ומצטרף למגמה צומחת של יינות אדומים נגישים וחצי יבשים: מגמה גלובלית ומקומית המגישה את הזן הפופולרי ביותר "קברנה סובניון" לקהל הרחב. כמו היינות האדומים האחרים בסדרה, לקברנה אופי מורכב ומחוספס ונוכחות בולטת. מציג ניחוחות של פירות שחורים, שזיפים ועץ אלון.

התיישנות: התיישן 8 חודשים בחבית עץ אלון.

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר לפסח בפיקוח ואישור מחלקת הכשרות הארצית שעל יד הרבנות הראשית לישראל. בד"ץ מהדרין בהשגחת הרב רובין U P

מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪.

יקבי כרמל מרלו 2022 מסדרת Selected

רשמי טעימה שלי: ניחוחות של דובדבן, פירות יער כהים יין בעל גוף בינוני. החך מציג רעננות, ריכוז ואיזון, עם טעמים של דובדבנים שחורים בשלים עם ניואנסים של מנטה, שוקולד, שזיף ותות עץ. אלגנטיות מאופקת.

Selected סדרת היינות המובילה והנמכרת ביותר בישראל!

סדרת Selected ביססה את מעמדה, לאורך יותר מ-40 שנים, כסדרת היין המובילה והנמכרת ביותר בישראל, המעניקה תמורה גבוהה ביחס למחיר הנוח.

בסדרה מגוון יינות בעלי אופי צעיר, פירותי, עסיסי ורענן, שכיף לשתות. המגוון הרחב ואופיים הנגיש של יינות הסדרה, המותאמים לחיך הישראלי, מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות ובכל אירוע ואירוח.

*למעט יינות המסומנים בתווית האחורית כיינות שיוצרו במהדורה מיוחדת בשיתוף יקב ברוטי וציני הארגנטיני ויקב לוזנו הספרדי.

סוג היין: אדום יבש

תיאור היקב את היין: יין אדום יבש בעל גוף קליל וצעיר וסיומת מאוזנת. בעל ניחוחות פירותיים, דובדבנים ושוקולד.

התיישנות: היין התיישן 3-6 חודשים במכלי נירוסטה.

התאמה לאוכל:  Selected מרלו 2022 ילווה יפה מנות משולחן החג כגון עוף, בשר, נקניקיות, וקרפצ'יו בשר.

אלכוהול: 13%.

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-־℃ מומלץ לקרר  30 דק' לפני הגשה.

כשרות: כשר לפסח בפיקוח ואישור מחלקת הכשרות הארצית שעל יד הרבנות הראשית לישראל. בד"ץ מהדרין בהשגחת הרב רובין U P

מחיר מומלץ לצרכן: 35 ₪.

אודות 'יקבי כרמל '
'יקבי כרמל' הוא היקב האהוב והמוביל בישראל, 140 שנות פעילות מבלי לפספס ולו בציר אחד במשך כל השנים. 'יקבי כרמל' מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל יחד עם 108 משפחות כורמים, כשעיקר פעילותם נעשית מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.
כיקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצרים ב'יקבי כרמל' יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

יקבי כרמל

1-800-270-700

רקפת 1 שוהם 608500

info@carmelwines .co .il

קרדיט תמונה: אייל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top