חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים שבועות עם וינו ורדה פורטוגלי Vidigal ורוזה צרפתי Domaine Lafage של שקד

חג שבועות מתקרב, ואיתו פתיחת הקיץ הרשמית, והחום שמגיע לצידו. חברת שקד ממליצה על שני יינות חדשים בקטלוג, מתאימים במיוחד ללגימה צוננת.
פורטה 6 וינו ורדה,Vidigal יין פורטוגלי צעיר וקל, במחיר נוח, ודומיין לאפאז' Domaine Lafage רוזה מירפלורס , רוזה צרפתי רענן ומלא חיים. חג שמח.

Vidigal

יקב וידיגאל נוסד עוד בתחילת המאה הקודמת. לאחר שנרכש בשנות ה- 90 על ידי אנטוניו מנדס לופז (שמנהל אותו גם כיום) עבר היקב מהפכה ניהולית וטכנולוגית שמאפשרת לו לייצר כיום ולמכור בהצלחה עצומה 3 מיליון בקבוקים בשנה ל- 30 מדינות ברחבי העולם. 90% מהיין מיועדים ליצוא, מה שהופך את יקב וידיגאל לאחד מיצואני היין הגדולים של פורטוגל. מרבית הכרמים נמצאים באזור ליסבון בנוסף לכרמים באזורי היין החשובים האחרים של פורטוגל: דואורו, דאו, וינו ורדה ועוד. זני הענבים העיקריים הם טוריגה נאסיונאל, טינטה רוריז, קסטלאו, סירה וקברנה סוביניון. המוטו שעומד מאחורי יינות וידיגאל הוא: היין הטוב ביותר האפשרי במחיר הנמוך ביותר האפשרי. ואכן היינות של וידיגאל ידועים ככאלו המעניקים תמורה יוצאת דופן למחירם.

Vidigal – Porta 6 Vino Verde

רשמי טעימה שלי: צבע, צהבהב לימוני עם גוונים ירקרקים צלול עם שוליים בוהקים. באף, ארומה פירותית עם ניואנסים פרחוניים לצד פירות טרופיים. חך, נעים, קל לשתייה, טעים, עם רמיזות למתיקות קלה.

 

אזור גידול: וינו ורדה

זן ענבים: 35% לוריירו, 35% טאז'דורה, 30% ארינטו

תהליך יצור: ריסוק וסחיטה עדינה והצללת התירוש במשך 48 שעות. תסיסה קרה במכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה.

אלכוהול: 9.5%

על היין: וינו ורדה קלאסי, קל וצעיר. ארומאטי ומרענן מאוד עם טעמים פירותיים ומתיקות טבעית עדינה מאוד ומאוזנת.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10 – 8 °C

פקק: אלומיניום "מכסובב"

מחיר מומלץ לצרכן : 47 ₪.

Domaine Lafage

דומיין לאפאז' הוא יקב משפחתי מצליח הממוקם במבנה עתיק מהמאה ה- 15 בסמוך לעיירה הציורית פרפיניאן בדרום צרפת. היקב נחשב לאחד המובילים באזור רוסיון הסמוך לחופי הים התיכון. ז'אן מרק לאפאז', יינן היקב, ידוע כמומחה בזני הענבים של האזור. היינות שלו מפגינים מורכבות ועוצמה לצד הרבה רעננות. היקב מטפח כ- 2,000 דונם כרמים במספר תתי אזורים. כל כרם זוכה לטיפול פרטני ונבצר בנפרד. השילוב בין החלקות השונות יוצר את יינות נהדרים המבטאים נאמנה את הטרואר הים-תיכוני הנפלא. דומיין לפאז' זוכה להצלחה בינלאומית רבה וכ- 70% מהיין המיוצר בו מיוצא לרחבי העולם.

דומיין לאפאז' רוזה מירפלורס – Domaine Lafage Rose Miraflors

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד חיוור ובהיר, גוון נחושת, צלול עם שוליים בוהקים. אף, בגוון ספייסי חריף, מינרלי, לצד ניחוחות אפרסק לבן, פריחת התפוז ותווי פרחים לבנים. החך, שופע מינרליות, עם נגיעות פרי כמו מלון ואפרסק. גוף בינוני. מאוזן, יפהפה, עם חומציות בהירה וסיומת נקייה ויבשה.

אזור גידול: קוט דה רוסיון

זן ענבים: מורבדר (50%), גרנאש גרי (30%), גרנאש נואר (20%)

תהליך יצור: סחיטה ישירה עדינה ותסיסה של כל זן בנפרד במכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה

על היין: בעל גוון ורוד חיוור וניחוחות נעימים של פרי טרי. רוזה מלא חיים ורענן עם איזון מצוין המספק הנאה מרובה.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10 – 8 °C

פקק: זכוכית

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

חברת שקד

אלוף דוד 40, רמת חן, רמת גן מיקוד: 52232

03-7447575

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top