חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את היינות הארגנטינאים שלנו! יינות חדשים של יקב Bodegas Salentein הצטרפו למשפחת המותגים של חברת א.ג.ת.ד בע"מ.


Bodegas Salentein מגלם את המהות של עמק אוקו, מנדוזה, ארגנטינה. פרויקט מפואר ששינה את האזור ומשך אליו חובבי יין מארגנטינה ומכל העולם, הוא יצר חזון חדש ביחס לאיכות ולאופיו של אזור יוצא דופן זה. היצואנית השישית בגודלה בארגנטינה, Bodegas Salentein, דורגה ברשימת חמישים הכרמים הטובים בעולם ב-2020, וגם נבחרה כמפיקה הטובה ביותר בארגנטינה ב-2019 על ידי Mundus Vini. יקבי Salentein מארגנטינה מייצרים יינות מזנים מיוחדים של ענבי מאלבק, קברנה סוביניון, פינו נואר, שרדונה ומרלו. הכרמים נמצאים באזור גידול המאופיין בענבים איכותיים. אדמת גידול הענבים משתרעת מהרי האנדים ועד עמק דה אוקו בגובה של 1050-1700 מטר מעל פני הים. תהליך בציר הענבים מתבצע מקצועית בטמפרטורות בין 8-10 מעלות. הבדלי טמפרטורות יחד עם חשיפה מעולה לשמש ושפע של מי השלגים מהרי האנדים מעניקים תנאים אידיאליים לייצור יינות איכותיים מיוחדים במינם. José Galante היינן הראשי המובהק של סלנטיין, הוא אחד מהמשפיעים ביותר בארגנטינה וזכה לכינוי "אבי המלבק הארגנטינאי". גלנטה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם היועץ והיינן האגדי פול הובס כדי ליצור יינות אקספרסיביים עם עומק יין ואיזון מדויק של טעמים. 
לקראת שבועות 2022 חברת א.ג.ת.ד בע"מ, שמחים להציג לקהל הישראלי יינות איכותיים ומרעננים ממיטב תוצרת יקב Salentein:

Salentein Portillo Rosé Malbec

רשמי טעימה שלי: צבע, כעין נחושת אדומה צלול עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות עדינים עם ניואנסים המזכירים תות ופטל. החך, רענן, נעים לשתייה. החומציות מתונה ומאוזנת. סיומת בינונית.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: מיוצר מזן ענבי מאלבק הגדלים ביקב סאלנטיין בגובה 1050 מעל פני הים.

תיאור היקב את היין: היין הינו בעל צבע ורוד מבריק ובהיר וארומה של דובדבן חמוץ ותות הסיומת שלו מאוד מרעננת עם דגש על פירות.

אלכוהול: 13%

בקבוק: 750 מל"ל

פקק: אלומיניום מכסובב

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10 – 8 °C

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שח.

Salentein Chardonnay

רשמי טעימה שלי: צבע, לימון זהוב בהיר עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות של פירות הדר טריים, אננס ואשכולית. בחך, טעמים של תפוח ירוק ולימון, משלימים תווים טרופיים עדינים וחומציות מרעננת.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: יין זה מיוצר מ95% זן ענבי שרדונה הגדלים ביקב סאלנטיין בגובה של 1300 מעל פני הים.

תיאור היקב את היין: היין הינו בעל צבע בהיר זהוב עם ניצוצות ירוקות וארומה של פרי הדר מעורבת עם נגיעה של טעם פרחוני ומינרלי וסיומת עדינה ורחבה מגווונת בפירות. היין מותסס על שמרים המוסיפים טעם אלגנטי ועדין.

פקק: אלומיניום מכסובב

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10 – 8 °C

מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 שח.

Bodegas Salentein מארגנטינה משווקים בלעדית בישראל ע"י קבוצת א.ג.ת.ד. וניתן להשיגם בחנויות ורשתות היין.

חברת א.ג.ת.ד מייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל וכן תה משובח ” אדווין” החברה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי. החברה נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת באזור התעשייה של נתניה.היעוד המרכזי של החברה הוא בניית מערך שיווק ישיר של מותגיה לצרכן. המחסנים(שטח של 2000 מ”ר) והמערך הלוגיסטי (הכולל את ההנהלה וצוות אנשי המכירות) וכן כלי הרכב הינם בבעלות החברה. אספקת ההזמנות מתבצעת לכל הנקודות ברחבי הארץ בתוך 48 שעות מרגע קבלתן.החברה מתמחה במיתוג מוצרי האלכוהול המיובאים ע”י פעולות אינטנסיביות לקדום מכירות . בחברה יש צוות מיוחד של דיילות/דיילים שפרוס ברחבי הארץ. הצוות מבצע בכל סוף שבוע לאורך כל השנה ובערבי חגים טעימות וקדום מכירה בחנויות רשת וחנויות יין מקצועיות. כמו כן החברה מתמחה בקדום ופרסום מוצריה בשוק חיי הלילה ” on trade”.

הצלחת החברה נובעת כתוצאה מחיבור כלל הגורמים הקשורים בפעילות. מוצרים איכותיים- קשר טוב ואמין עם הספקים- מלאי זמין-אספקה שוטפת- טיפול אישי בכל לקוח ודאגה לרווחיות נאותה וכן פיקוח שוטף על מחירי המדף של המוצרים.משימתנו היא להתמיד לאורך זמן בשמירה על כלל הגורמים ולהמשיך בצמיחה.

מותגי החברה: וויסקי סקוטי ” וויליאם רידל”,  וויסקי סקוטי “לאודרס”, וויסקי סקוטי “גרנד מקניש”, וויסקי אירי “טילינג” כולל סינגל-גריין, טקילה “סיירה” מקסיקו, ליקרים צרפתיים מבית הקוניאק “לואי רואייה” ” לה-בל”, ליקר “לימונצ”לו- קסוון” איטליה, קוניאק וברנדי צרפתי ” לואי-רואייה”, ברנדי ” בילי-אייסט” מולדובה, ברנדי “שוסטוב” אוקראינה, אבסנט ” קסנטה” איטליה, וודקה “חורטיצה” אוקראינה, וודקה ” בלגוף” אוקראינה, וודקה פרמיום ” קרמלין סטנדרט” רוסיה, וודקה סופר פרמיום ” לג”נד אוף קרמלין” רוסיה, יינות “טוסקנה” איטליה, יינות “קרים-דיוניס” אוקראינה, יינות “טוקאיי” הונגריה, יינות ” טיפליסקי” גרוזיה, יינות מבעבעים ” אודסה” אוקראינה, יינות מבעבעים למברוסקו מראנללו איטליה, תה “אדווין” סרילנקה, חלב מרוכז בפחיות- אוקראינה, בירה “ביטבורגר” / “בנדקטינר” / “קוסטריצר” / “קונינג פילסנר” / “וולטרס פילסנר”, בירות ללא אלכוהול: “ביטבורגר / בנדקטינר”, יין מבעבע קאווה 1861 ספרד, שיכר פירות “365” ארמניה, יינות “פיטר מרטס גרמניה, וויסקי סינגל מאלט: “טומינטול / גלנקאדם”, וודקה “אימפריאל קולקשן / גולדן סנואו”, ליקר “אגווה דה בוליבה”, וויסקי “איילה מיסט” סקוטלנד, קוקטיילים “קופה” הולנד  ועוד..

קרדיט תמונות: יח"צ חו"ל

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top