חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Elizabeth Q, בר מסעדה בסגנון פיוז'ן – המלכה המתינה על הקיר וההמבורגר אותו אכלתי, בוודאות לשם אותי יחזיר !

לפעמים וגם במסעדה, אתה רוצה להיכנס רק לקפה. לפעמים, גם בבית קפה, אתה אוכל מתכונת של בבופה. לפעמים, אתה נכנס לביסטרו מסעדה ואוכל ונהנה, הרבה יותר, ממה שאתה מצפה.

כשהגענו זוגתי ואני למתחם הקניות "יכין סנטר" בפתח תקווה, תנועת המכוניות בכניסה למתחם, יומיים לפני ערב חג הפסח, העידה על צפיפות רבתי וזוגתי שתמיד יודעת הכול ותמיד יוצאת צודקת, אמרה לי: "תחנה בחוץ. חבל להתעצבן ולהילחץ.

ב- Elizabeth Q, בר מסעדה בסגנון פיוז'ן המתינה לנו השלווה וההפתעה ולטובה והמלצרית החיננית שקדמה את פנינו הייתה יותר מנעימה ומזמינה.

המקום פועל מזה שנתיים וחצי ועובד על תפריט פיוז'ן אותו בנה שף רונן דברת בלוך היועץ הקולינארי. העיצוב שייך למעצבת בשם ויויאן סחר והיא ידידתם של בעלי המקום. על הקיר מתנוסס דיוקנה המצויר של המלכה אליזבט מלכת בריטניה מעוטר השרשרת מנצנצת ומכאן גם נגזר שמו של המקום המציע מגוון עשיר ורחב של משקאות אלכוהוליים עם 24 מקומות על הבר ו- 16 שולחנות בחלל המסעדה פנימה ושולחנות נוספים ברחבת הכניסה לאלה המבקשים לסעוד בחוץ.

קהל הלקוחות מורכב מתושבי הסביבה פתח תקווה, קריית אונו וראש העין ובשעות הצהריים, הוא מתמלא ל"עסקיות" עד לעייפה בעובדי המשרדים והמפעלים והעסקים שבסביבה שהגדולים שבהם גם מזמינים מהמסעדה משלוחים.

ניסים רביזדה הבעלים בחור צעיר וחביב עם תודעת שירות מפותחת והמון אכפתיות שנושא על כתפיו את ניהול העסק אומר "הסועדים מבקשים לעצמם אוכל טעים במחיר שנוח לכיס וזה בעצם אנחנו" המסעדה פתוחה 7 ימים בשבוע מהשעה 12 בצהרים ועד ללקוח האחרון.

ניסים מוסיף ואומר: "האוכל שלנו טעים ומי שמבקש לעצמו אוכל טעים יבוא אלינו".

בקיר המסעדה הפונה לחזית מותקן מסך ענק המקרין הופעות בלילה עם מוסיקה טובה המעניקה לאורחים תחושה של SHOW המשלבת אוכל טוב ואלכוהול וסביבה נעימה.

המסעדה מציעה מבחר רחב של מנות "קלאסיות", והמבחר פשוט גדול והוא נע בחופשיות רבה הפותח צוהר מגוון מאוד לבחירה החל ממנות ראשונות כחומוס דרך פיוז'ן בינלאומי העובר מאגרול, או טאפאס, או חציל בלאדי לפטה כבד, הופ פרייז, או כנפי עוף והרי לכם אקלקטיות לשמה, גם מבחר הסלטים מגוון והוא יציע לשומרי המשקל מבינכם הרבה עלים ירוקים ורטבים ותוספות על יד. למנות העיקריות תוכלו לבחור לעצמכם במאמץ לא פשוט להחליט מה יותר ימצא חן בעיניכם ממגוון עשיר של סוגי פסטה ורביולי, עבור מכאן אל אופציית המוקפצים האסיאתית מירקות, אורז, או נודלס. ההיצע הזה כולל תפריט המבורגרים משודרג, הכולל החל מהמבורגר אנטריקוט 300 גרם או קלאסי, או ספרדי או חלפיניו, או אסיאתי, או ישראלי שהמשתנה זה התיבול והרטבים והתוספות כשגולת הכותרת הוא המבורגר הזוכה לתואר המחייב "ליגת האלופות" והוא מציע לא פחות מ- 500 גרם המבורגר אנטריקוט העשוי משתי קציצות דשנות מונחות אחת על השנייה ומעליהן בצל מטוגן והתוספות הנלוות של עגבנייה מלפפון חמוץ וחסה מונחות בין 2 חצאי לחמנייה גדולה טרייה וטובה וכל זה ועוד לא הגעתי לעיקריות של הבשר המציע חזות עוף וסטייק פרגיות ושניצל ומעורב וקבבונים וכבדי עוף ומכאן גם הספיישלים הכבדים כמו פילה בקר, צלעות טלה, או אנטריקוט מיושן. אם נגעתי בהולכים על ארבע ובעלי הכנף אי אפשר שלא להזכיר גם את דגת הים והמסעדה מציעה פיש אנד צ'יפס מסורתיים, או שיפודי סלמון יקיטורי, או פילה דג אמנון, או דניס.

זוגתי צמחונית והמסעדה לא צריכה "לטרוח" הרבה בכדי להשביע את תאבונה היא פתחה בחציל באלאדי על מצע של טחינה מקומית עם קוביות פלפל אדום מעוטרות מלמעלה. 12 ₪. החציל הגיע עם לחם טרי העשוי במקום ורוטב פסטו טעים.

המנה הראשונה שלצדה הייתה כרוביות מצופות בפתיתי פנקו מטוגנות ומוגשות עם רוטב צ'ילי חריף מתוק לטבילה.

אני קבלתי פינוק של סיגרים קטנים טריים ומטוגנים ממולאים בשר עגל ושומן כבש, על מצע של  טחינה ישראלית ורוטב עגבניות פיקנטי. 25 ₪.  

לעיקרית של זוגתי הגיע קערית גדולה וצבעונית של סלט עלים ירוק, חסה, עלי בייבי, ירקות חתוכים גס ואגוזי מלך מסוכרים.

אני הלכתי על ההמבורגר "ליגת האלופות" 49 ₪. ואצלי הוא זכה לגביע העולמי. אני מדבר על המבורגר אותו בקשתי במידת עשייה "מדיום" שהיה רך, עשיר, עסיסי, נימוח, טעים במידה גדושה של איכות חומר גלם של בשר משובח קצוץ, המבורגר הרחוק מלהיות תעשייתי או כזה המוגש לכם במסעדות "המזון המהיר" אלא כזה המוגש במותגי ההמבורגר הידועים וממותגים ביותר בארץ ובעולם עם הרבה טעם של עוד. כעובדה, גודל הלחמנייה כשבתוכה נתונות 2 קציצות הבשר במשקל של 500 גרם בתוספת החמוצים והבצל המטוגן, אינה לחמנייה שפיו של הגבר הממוצע גדול ככל שיהיה יכול להכיל בנגיסה אחת שתכסה את המכלול. פועל יוצא מכך, הוא הצורך המתבקש לחתוך את הלחמנייה לשני חצאים בסכין ולהתענג על מלוא הצלחת. עובדתית, כשסיימתי את ההמבורגר חיוך של אושר ועושר עלה על פניי ואתם הבנתם כבר עד עכשיו למה.

זו מסעדה קז'ואל, עם תפריט פיוז'ן המשלב עולמות קולינאריים אצלכם לצלחת. מסעדה, הנותנת תמורה מצוינת ושפויה למחיר נגיש מאוד. האוכל כאן טעים ועם הנחת העבודה הזו אין להתווכח. אם באתם בשעות הלילה המאוחרות גם מבחר האלכוהול והיינות רחב ומשהו קטן ליד הדרינק לא ישאיר אצלכם לעולם, חור בכיס.

את המנות האחרונות רק קראנו מהתפריט. זה לא שהמלצרית לא הציעה.

אבל אתם יודעים, ערב חג ואנחנו צריכים להשאיר את המלכה מצפה, שאנחנו נחזור ואת זה אנחנו גם מבטיחים, לבקרה פעם ועוד פעם.   

בר מסעדה Elizabeth Q (אליזבט קיו)
רח' יצחק רבין 17, מתחם יכין סנטר פתח תקווה
טל. 03-9192993
www.elizabethq.co.il

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top