חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רימון ומותג הבית "THE NORTH LAKE" ממליץ על "MAESTRO BLEND" יין פרימיום אדום יבש 2018

חיבה גדולה שמורה אצלי בלב, למשפחת נחמיאס ולאנשי יקב רימון, הרבה בזכות השנים הרבות להן זכיתי ללוות את היקב ממש מיום הקמתו ועד לימים אלה. נקודת החן היפיפייה שהיקב הזה מסמל בביקור שלכם בגליל, לא תשכיח ממכם לעולם לא את חוויית הביקור במקום, לא את האירוח המזמין והמאיר פנים ולבטח לא את הניחוחות והארומות של פרי הרימון שבני משפחת נחמיאס הצליחו עם השנים לפתח ממנו שלל כה נרחב של מוצרים. מהשיכרים והיינות וכלה במוצרי הטיפוח והבריאות. בלב הרי הגליל מעל שורות ארוכות של עצי פרי מרהיבים שוכן לו יקב רימון. היקב הינו ראשון מסוגו בעולם המייצר יינות על טהרת הרימון בלבד. הכול החל בשנת 2000 כאשר בעל היקב חקלאי לבית משפחת נחמיאס ממושב כרם בן זימרה המגדל עצי נשירים למיניהם נחשף לסגולות המרפא של הרימון, ובתוך כך החליט לגדל עצי רימון, לאחר בירורים רבים גילה בעל היקב שבארץ בפרט ובעולם בכלל ישנם מספר רב של זני רימון שונים, בעל היקב הידוע בחדשנותו ובנטייתו לגלות דברים חדשים החל מיד בפיתוח זן רימונים חדש ומיוחד. לאחר מספר שנים כאשר העצים ניטעו והפרי הגיע לרמת הבשלה מקסימלית, הדבר הראשון שבלט לעין הינו גודלו של הרימון אשר הגיע עד למשקל של 1.5 ק"ג. הרימונים נלקחו לבדיקות מעבדה, שם נראו רמות סוכר גבוהות מהמקובל אשר זהות לרמות הסוכר בענבי יין, כאן החל כל התהליך של ייצור יין רימונים והקמתו של יקב רימון. בתחילת שנת 2004 יוצרו כמה מאות בקבוקים בלבד אשר זכו לתגובות מדהימות בקרב צרכני יין חובבניים ובקרב אנשי מקצוע בעלי שם בתחום היין, אי לכך הגדיל היקב את כמויות הייצור ומאז ועד היום עומד כושר הייצור על מאות אלפי בקבוקים המשווקים בארץ בכל חנויות היין והאלכוהול וברשתות מובחרות. בעולם זוכים יינות היקב לאהדה רבה וביקוש רב ומשווקים במדינות כגון: ארה"ב, אנגליה, קנדה, יפן, סין ועוד. ליקב ישנו מרכז מבקרים מושקע במיוחד המושך אליו אלפי תיירים בשנה מהארץ ומהעולם. המבקרים נחשפים לאחד היקבים הייחודיים בעולם כולו, ואף זוכים לטעום ממגוון יינות היקב. המרכז ממוקם בא.ת דלתון על יד מושב כרם בן זימרה (אזור המכונה בשם "טוסקנה" של ישראל). יקב רימון ומותג הבית "The north lake" ממליץ על MAESTRO BLEND יין אדום יבש 2018. יין פרימיום מושקע לכל דבר ועניין, היין שלי ושלכם לסוף השבוע הקרוב ולמסיבות סוף השנה האזרחית.

יקב רימון – THE NORTH LAKE" – "MAESTRO BLEND" 2018"

רשמי טעימה שלי: יינות מימסך "בלנד", מהווים דוגמה מצוינת לסינרגיה, שניתן להשיג עם מיזוג מיומן של זני ענבים, שנבחרו מהחלקות הטובות ביותר באותה שנה ואלה יחדיו וכל אחד בזכות עצמו, מבטיחים ארומה רבת חיות ויטאלית, פרופיל טעם וטאנינים אלגנטיים. המורכבות, העומק, והמינעד הרחב וגם ההשפעות המשלימות של טעמי הפרי והטאנינים של ארבעת הזנים, כל אלה, מספקים יין, בסגנון ואורך מובנה, אלגנטי ומלא בטעמו. ענבי הקברנה סוביניון תורמים אלגנטיות, עדינות ומסגרת " עמוד שידרת" טאנין מובנית. ענבי הקברנה פרנק, תורמים לבושם וארומטיות עלים, תוך שהם "מושכים" טאנין ליניארי, לאורך קו המרכז, כדי לתת ליין מיקוד ואורך. ענבי הפטי ורדו, תורמים רעננות, צבע, יחד עם זילוף של תבלינים ובישום נוסף, כדי לספק עילוי ארומטי ומשקל על החך. ענבי הסירה, ממלאים את החך הקדמי והאמצעי בפירות אדומים עשירים ועסיסיים, עם נימה ארומטית סגלגלה. צבע, סגול ארגמן אדום עמוק. אף, שכבות מורכבות של שזיפים בשלים, קאסיס, פטל שחור, ניואנס קלוי ודובדבן עם רמזים של בשרים מעושנים, תבלין קל עם עילוי עלים, לצד נענע טרייה, אוכמניות, מעל עלה טבק, קופסת סיגרים, עשבי תיבול יבשים ושוקולד חלב. חֵך, מלא פירות בשלים של שזיף, פרי יער שחור, דומדמניות, פטל, דובדבן שזור עם אלון קלוי, שוקולד חלב ותבלינים כהים. היין עשיר וממוסגר על ידי טאניני קברנה ארוכים במרקם המשולבים בטאנינים מאוזנים ואלגנטיים מעץ אלון, מספקים מבנה לכל אורך החך ומעניקים ליין מיקוד שנמשך זמן רב לאחר שהיין עזב את הפה. יין שתייה נהדר בעל מורכבות ועושר. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני:  היין הינו בלנד ייחודי ומורכב עשוי מענבי קברנה סוביניון, קברנה פרנק, פטי ורדו ו- סירה. הענבים נבחרו מהחלקות הטובות ביותר באותה שנה .

כרמים: שמו של המותג The north lake נגזר ממקום הכרמים הצופים אל אגם דלתון. היין מופק מחלקה ייחודית, שנמצאת על צלע הר, הבנוי ברובו מסלע שנוצר מתפרצות וולקאנית, מעל פלטו דלתון בגובה 870 מטר מעל פני הים. האדמה עליה נטועים הגפנים עשירה במינרלים ומנוקזת היטב. שילוב של מנות קור, רוח מערבית ומעט אדמה על פני סלע וולקאני מאוורר מעניק לכרם איכות ייחודית ויוצאת דופן.

התיישנות: היין התיישן במשך 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

תיאור היקב את היין: מאופיין בתיבול עשיר טעמים וארומות של פטל שחור, קפה קלוי וקקאו.
יין מאוזן ומורכב, חמיצות טובה ואלגנטית.

אלכוהול: 13.8%

בקבוק: 750 מ"ל

סידרה ממוספרת – סך הכול בקבוקים: 1000

יינן: שרון ביטון

טמפרטורה הגשה מומלצת: 19 – 17 ° C

כשרות: הרב אלמישעלי מהדרין – כשרות כל היינות. בד"צ בעלז"א

מחיר מומלץ לצרכן: 300 ₪.

יקב רימון

מרכז מבקרים א.ת דלתון
א'- ה' – 09:00-17:00
ו' – 09:00-14:00
שבת וחג – סגור
טלפון- 04-6822325
[email protected]

קרדיט תמונה: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top