חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אקרמן משקאות ממליצים על: Sterling Vintner's Collection Chardonnay 2017 Napa Valley, ו- Sterling Vintner's Collection Cabernet Sauvignon 2017, של יקב Sterling מקליפורניה ארה"ב, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

אקרמן משקאות ממליצים על: Sterling Vintner's Collection Chardonnay 2017 Napa Valley, ו- Sterling Vintner's Collection Cabernet Sauvignon 2017 , של יקב Sterling מקליפורניה ארה"ב, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב. יינות עמק נאפה של יקב סטרלינג, מראים את העומק, העוצמה ואיכות ההבעה הטרוארית.

Sterling "Vintner's Collection" Cabernet Sauvignon 2017

רשמי טעימה שלי: האף, נפתח בניחוח אלגנטיות ונגישות, עם ארומות עשירות של פירות יער שחורים, אוכמניות, שזיף בשל, דובדבנים, עם הדגשת תבליני קרמל ומוקה. החך, חלק וגמיש ומעניק ביטוי מאוזן של שזיף, פשטידת אוכמניות, עם ניואנסים קלים של קינמון וטופי. טאנינים רכים, גמישים ושוקולדיים, מחזיקים את הסיומת. יין נעים, טעים ונגיש.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי קברנה סוביניון. המגיע בעיקר מאזור פאסו רובלס, אזור מעט קריר יותר המביא לבשלות נעימה וטאנינים עגולים, ושאר הענבים מגיעים מאזור סן בניטו הדרומי והחם יותר המביא את תחושת הפירות הבשלים.

תיאור היקב את היין: ליין טאנינים עגולים ורכים חומציות נמוכה ופיניש ארוך.

יישון והשבחה: היין מתיישן בחביות כ 12 חודשים.

רשמי טעימה מטעם היקב: באף – בעל ארומות של קאסיס,טבק, דובדבנים אדומים ושחורים, שזיפים, עור משופשף ותבלינים מתוקים. בפה – אוכמניות ופירות בשלים ואפויים, טבק, קקאו פולי קפה ותבלינים מתוקים.

אלכוהול: 13.5%.

נפח: 750 מ"ל.

אזור: עמק נאפה קליפורניה ארה"ב

יינן:  Harry Hansen

כשרות: ללא.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°C

המחיר המומלץ לצרכן: של סדרת וינטרס קולקשיין הוא 79 ₪ בחנויות.

Sterling "Vintner's Collection" Chardonnay 2017 Napa Valley

רשמי טעימה שלי: יין זה משלב את הקסם הטבעי של ענבי השרדונה עם פרופיל עץ אלון ייחודי לאיזון ולמורכבות. באף, ניחוחות וטעמים בהובלת אופי הדרים בהיר עם גווני שרדונה קלאסיים של בריוש קלוי, תפוח בשל, אננס, אגס ופלאן קרמל. המרקם  עשיר בטעמי תפוח זהוב ובטעמי אגס בשל, עם חומציות ומינרליות בולטת לצד תבלין עץ אלון, כרמל עדין ופולי וניל באורך מרשים וסיומת מתמשכת

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה

יינן:  Harry Hansen

עשיית היין: הענבים מגיעים מהחלקות המובחרות לאורך החוף המרכזי של עמק נאפה. 75% מהמיץ עובר תסיסה קרה בנירוסטה בעוד ששאר המיץ עובר תסיסה בחביות, ולאחר מכן היין עובר תסיסה מלו-לקטית,

יישון והשבחה: כ 70% מהיין מתיישן כ 8 חודשים בחבית.

תהליך ארוך זה יוצר יין מורכב עם חומציות בינונית- נמוכה ופיניש ארוך חמאתי.

רשמי טעימה מטעם היקב: באף- ארומות פרי בשל כאפרסק, תפוח יחד עם חמאתיות, מאפים ותבלינים מתוקים. בפה- חומציות בינונית- נמוכה המזכירה נקטרינה וליים יחד עם תחושה מעט טרופית של אננס וליצ'י. אפרסק ומלון לבן.

אלכוהול: 13%.

נפח: 750 מ"ל.

כשרות: ללא

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° – 12°C

המחיר המומלץ לצרכן: של סדרת וינטרס קולקשיין הוא 79 ₪ בחנויות.

יקב Sterling

אקרמן משקאות

מ. אקרמן בע”מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז”ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע”מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי. החזון של מ. אקרמן בע"מ חיזוק המובילות בתחום המשקאות החריפים בישראל באמצעות חוויית שירות ורפרטואר חדשני ואיכותי, עם דגש על חינוך ומיסוד תרבות שתייה מתקדמת.

קרדיט תמונות: קטלוג אקרמן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top