חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב תבור חוגג את יום הרוזה הבינלאומי ומציע מארז יינות ורודים חגיגי

לכבוד יום הרוזה הבינלאומי שנחגג השבוע ברחבי העולם
יקב תבור מציע מארז יינות ורוד במיוחד אשר יכלול את מגוון יינות רוזה היקב: רוזה ברברה, רוזה הר ומוסקטו רוזה. חגיגות יום הרוזה הבינלאומי נחגגות כל שנה בשבת השנייה של חודש יוני ברחבי העולם, שיוצא השנה ב- 12 ביוני. לא באמת צריך תירוץ כדי לפתוח בקבוק יין רוזה צונן אבל זו בהחלט סיבה טובה לרענן ולשדרג את מבחר יינות הרוזה בבית.

לרגל החגיגות, יקב תבור יציע מארז יינות רוזה מיוחד של שלושת יינות הרוזה של היקב למשך שבוע חגיגות הרוזה בלבד בין התאריכים 7-11 ביוני. כמו כן מכירה מיוחדת של מגנום רוזה ברברה ב99 ₪ במרכז מבקרים.

יקב תבור הוא יקב מוביל בייצור יינות רוזה ואף זכה בתחרות "אשכול הזהב" לשנת 2021 בקטגוריית הרוזה במדליית זהב עם רוזה ברברה 2020 מסדרת אדמה.

המארז מורכב משלושה יינות רוזה במחיר אטרקטיבי המשלב מגוון שיתאים לכל אחד (רוזה יבש, חצי יבש ומתקתק):

רוזה, סדרת אדמה 2020: רוזה יבש מ- 100% ענבי ברברה מהכרם בקרבת כפר תבור. ליין ארומות פרועות של פירות אדומים בשלים אך בפה היין חד, רענן ומורכב. יין מושלם לליווי אוכל או לגימה יומיומית לא מחייבת.

רוזה הר 2020: יין רוזה חצי יבש מענבי קברנה סוביניון עם ניחוחות של פרי אדום עשיר ומתיקות עדינה וכובשת.

מוסקטו רוזה 2020, סדרת הר: קליל, מתקתק, מבעבע קלות ובעל ארומה של אשכולית אדומה, פריחת הדרים ומי ורדים עם 6% אלכוהול בלבד. המוסקטו רוזה של היקב נותן מענה ורדרד וחגיגי לכל חובבי המתוקים.

המארז יוצע למבקרי היקב במחיר אטרקטיבי של 111 ₪ או במשלוח דרך מרכז המבקרים לכל חלקי הארץ

במחיר של 139 ₪ בין התאריכים 7-11 ביוני 2021 בלבד!

מרכז המבקרים בכפר תבור פתוח ימים א',ב',ד',ה' 09:00-17:00 ג' 09:00-21:00, ו' 9:00-14:00
הגעה בתיאום מראש באתר או בטלפון: 04-676-0444

אודות יקב תבור:
יקב תבור הממוקם למרגלות הר התבור בגליל העליון, הוקם בשנת 1999 על ידי ארבע משפחות מכפר תבור. ב-2012 חרת יקב תבור על דגלו את נושא האיזון האקולוגי. מאז ועד היום, כל כרמי היקב הם כרמים אקולוגיים, בהם נעשות פעולות מגוונות להשבת האיזון הטבעי לסביבת הכרם בשיתוף עם החברה להגנת הטבע .
נכון להיום היקב ממוקם כחמישי בגודלו בארץ עם ייצור של קרוב ל- 2 מיליון בקבוקים בשנה.
בחירת נטיעות הכרמים הנרחבות באזורי הגידול הטובים ביותר בארץ תוך שימוש במיטב הכלים הטכנולוגיים הביאו ליקב קפיצת מדרגה איכותית בשנים האחרונות.
היינן הראשי מיום היווסדותו של היקב, אריה נשר, בעל 40 שנות ניסיון בייננות בארץ ומחוצה לה, ואור נדבך לצידו, מייצרים מגוון יינות בסדרות איכות שונות יחד עם צוות אגרונומים מקצועי שמלווה את גידול הכרמים לאורך כל העונה.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top