חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יינות רוזה צרפתים כשרים חדשים בחברת "הכרם" יינות אור דה לה קסטינל ( Or de la Castinelle ) הכשרים מפרובנס

חברת המשקאות המובילה "הכרם" מגדילה את נבחרת יינות הרוזה הצרפתיים ומשיקה בימים אלו את יינות הרוזה הכשרים מתוצרת יקב דומיין דה לה קסטינל (Domain de la Castinelle) מפרובנס, צרפת. היינות המשווקים בבקבוקים מהודרים, כיאה למסורת אזורם, איכותיים במיוחד גם בנישה המצומצמת של יינות פרובנס כשרים.
כרמי האיכות שבהם נבצרים הענבים לייצור היינות שוכנים במחוז Var, הקרוי על שם הנהר המהווה את גבולו המזרחי, ושוכן ממערב לדלתא של נהר הרון. אקלימו של האזור ים תיכוני, כאקלימה של כל פרובנס, אבל הוא נוטה להיות יבש יותר מאזורים אחרים בחבל הארץ, כמו גם חשוף יותר לרוח. בלבו שוכן האפלסיון המצויין AOP Côteaux Varois en Provence, שלמעלה מ- 80% מתוצרתו הם יינות רוזה, תכופות מבוססי גרנאש וסירה. אלה הם יינות רוזה כשר בתמורה מנצחת.

אודות היינות:

רוזה אור דל לה קסטינל IGP ואר Or de la Castinelle IGP Var

רשמי טעימה שלי: יין רוזה זה, על גווניו הוורודים של הפטל והניחוחות העזים, של פרי גרגרי היער האדום האקספרסיבי מהווה תמצית היין הזה. בחך, יש ריכוז יפהפה, שטעמי תות ופטל תופסים את מרכז הבמה, מאוזנים בחמיצות רעננה ומובילים לגימור נהדר, עם תווים של דומדמניות. זהו אפריטיף מושלם לרגע באוויר הפתוח, הוא נהדר גם עם אוכל טעים, בכל עת וכמעט עם כל דבר!

סוג היין: רוזה יבש

ענבי המרלו והסירה, ששימשו בייצור היין נבצרו בכרמם שאדמתם האדומה עתירה חימר וחרסית, באקלים ים תיכוני וביבול מבוקר. הבציר הלילי נעשה בבשלות אופטימלית ליינות רוזה, וההשבחה המוקפדת במיכלי פלדה מבוקרי טמפרטורה כיוונה להשגת השילוב המושלם של גוון וארומות ליין הזה.

תהליך עשיית היין: הענבים מרוסקים ונסחטים בלא נוכחות חמצן, עם מעטה גז אינרטי חנקן לשמירה על תכונות הפרי.ויניפיקציה מוקפדת במכלי פלדה מבוקרי טמפרטורה לקבלת השילוב המושלם של גוון וארומות ליין הזה. לאחר השבחה קצרה על המשקעים, היין מבוקבק.

רשמי טעימה מטעם היקב: יין זה, שגונו ורדרד-אפרסק, עשיר בניחוחות פרי אדום, ואת הארומות המתקתקות שלו מיטיבה לאזן חמיצות מרעננת.

התאמה לאוכל: יתאים כאפריטיף, או ילווה היטב סלטים קיציים, פלטת נקניקים, פיצה ועוד.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8°-10°C

לשתייה סמוך לאחר הבציר.

כשרות: כשר לפסח למהדרין. בהכשר הרב חי עמרם ממארסיי ובאישור הרבנות
הראשית לישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪.

רוזה אור דה לה קסטינל AOP קוטו ורואה אן פרובנס Or de la Castinelle AOP Côteaux Varois en Provence

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד חיוור,עם השתקפויות כסף בשוליים בוהקים. ליין זה יש קסם של משב רוח קיץ טהורה. רוזה מורכב, עם מבנה מינרלי בולט והוא מאופיין בתווים אלגנטיים של תות בר, הדרים, פרחים לבנים ורמז ליצ'י. בחך, הוא מרענן מאוזן ומעודן גם בגימור מתמשך ויפה, שמאריך, את ההנאות הארומטיות. הבקבוק המושלם לכל אירוע שקורא למשהו קצת מיוחד, או כשותף גסטרונומי לאוכל טוב.

סוג היין: רוזה יבש

רוזה כשר משובח זה מיוצר בצורה דומה. הוא מבוסס תמהיל קלאסי לאזורו של ענבי גרנאש וסירה.

תהליך עשיית היין: הענבים מרוסקים ונסחטים בלא נוכחות חמצן, עם מעטה גז אינרטי חנקן לשמירה על תכונות הפרי. ויניפיקציה מוקפדת במכלי פלדה מבוקרי טמפרטורה לקבלת השילוב המושלם של גוון וארומות ליין הזה. לאחר השבחה קצרה על המשקעים, היין מבוקבק.

רשמי טעימה מטעם היקב: צבעו בהיר, וסל ניחוחותיו משלב פרחוניות ופירותיות הדרית. בחך הוא מפגין טעמים של אשכולית אדומה ופומלה, איזון ואלגנטיות מרשימים. רוזה פרובנסאלי במיטבו!

התאמה לאוכל: ייטיב מאוד ללוות סשימי, לקרודו דג ים, או פרי אדום.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8°-10°C

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

כשרות: כשר לפסח למהדרין. בהכשר הרב חי עמרם ממארסיי ובאישור הרבנות
הראשית לישראל.

שני היינות כשרים לפסח למהדרין בהכשר הרב חי עמרם

מאה שנים של עשייה

חברת "הכרם", מהחברות הוותיקות והגדולות בישראל בתחום ייבוא, שיווק והפצה של משקאות חריפים, יינות ובירות, הוקמה בשנת 1921 ע"י ישראל אפשטיין ונותרה במשך כל שנות קיומה בבעלות המשפחה. כיום היא מנוהלת על-ידי ניניו של המייסד – אריאל אפשטיין, יו"ר הדירקטוריון שכיהן כמנכ"ל עד תחילת השנה; נורית שמיר (לבית אפשטיין), המנכ"לית הנוכחית; ורונית אבנר (לבית אפשטיין), סמנכ"לית השיווק.

במשך השנים צמחה חברת הכרם מעסק משפחתי קטן, לחברה המעסיקה כיום כ- 180 עובדים, עם מחזור מכירות שנתי של כ- 300 מיליון ₪. היא מייצגת בישראל מאות בתי מותגים שהמובילים והמוכרים בהם הינם וויסקי גלנפידיך, בלויני, גרנטס', וודקה סטולי, יגרמייסטר, רמי מרטן, קואנטרו, ג'ים בים, טולמור דיו וג'ין הנדריקס, ומגוון יקבים רחב לא פחות עמם נמנים בין השאר בולינג'ר, שאפוטייה, אנטינורי, אלגריני, טורס, וגה סיציליה, קאטנה זאפאטה, שאטו סיינט מישל, וילה מריה ויקב דלתון וויתקין הישראליים. כן בבעלות הכרם מבשלת בירת נגב ושותפות במבשלת הבירה הישראלית המובילה, בירה מלכה, והיא אף משווקת מגוון רחב של בירות איכות ובהן באדווייזר, בקס, שוף, מרדסו, בלו מון, ברודוג, פרנסיסקאנר, פולרס', ליפמנס, דובל ועוד. אשתקד אף נכנסה חברת הכרם לתחום הקפה והחלה לייבא מותג קפה איטלקי בשם וסקובי ואת מותג מכונות הקפה לקהל המקצועי, לה מרזוקו.

דרך החורש 10, א.ת חבל מודיעין

03-9627070

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top