חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כשיין וקולינריה נפגשים! יקב הרי גליל גאה להשיק את יין "חברים – דורות 2016" בשיתוף מיכל אנסקי

יקב הרי גליל משיק בימים אלה את יין חברים – דורות 2016 הוא תולדה של שיתוף פעולה עם הגסטרונומית מיכל אנסקי. מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין השניים אשר במסגרתו נבחר יין ייחודי שיימכר כמהדורה מוגבלת החל מדצמבר. היין החדש מהווה תחילת דרך משותפת בין היקב למיכל והוא עתיד להביא עימו בהמשך תוצרים מסקרנים.
יקב הרי גליל הינו יקב בר קיימא הפועל למען שמירה על הטבע והסביבה עבור הדורות הבאים. במסגרת מחגיגות ה-20 שנה ליקב, בחרו ביקב הרי גליל להוציא מהדורה מיוחדת כמחווה לדורות המייסדים ולדורות הבאים כחלק מתפיסת הקיימות.

מיכל אנסקי, בעלת תואר שני בגסטרונומיה וייננות מבית הספר הגבוה לגסטרונומיה באיטליה' לקחה את האהבה ליין צעד אחד קדימה ומדובר בדריסת רגל ראשונה בתחום. היין החדש נוצר בהשראת משפחת אנסקי לדורותיה ובשותפות מלאה עם מיכל החל משלב בחירת היין ועד עיצוב התווית עליה היא מופיעה יחד עם משפחתה. את החיבור ליין ירשה מיכל מסבתה האגרונומית אשר התמקצעה בעולם הגפנים ואת החיבור לקולינריה ירשה מאימה שנחשבת לדור המייסדים של עולם הקולינריה הישראלי. מיכל מהווה דוגמה לאישה הישראלית החדשה ומעבירה לבנותיה שלקחו גם כן חלק בפרויקט את המורשת המיוחדת של הדורות המייסדים עליה גדלה.

יקב הרי גליל "חברים – דורות 2016"

רשמי טעימה שלי: בלנד זה, מעניק באף, את שיפעתו של בציר בשל, עם ניחוחות של עלי כותרת של ורדים, נגיעות סגלגלות של לבנדר,טבק מרופד בווניל, דובדבן ועשבי תיבול בר. בחך, באים לידי ביטוי טעמים עסיסיים בהירים של פטל, פרי יער אדום, דובדבן בר ודומדמנית שחורה, עם אבק של אבקת קקאו ושמץ של ליקוריץ. המרקם מלא, ויש טאנינים מתמשכים, לסיומת ארוכה. תמורה נאה למחיר.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד של קברנה סוביניון 55%, סירה 23%, פטי ורדו 12% ומרלו 10%.

תיאור היקב את היין: ניחוחות של דובדבן בשל, פירות יער, וניל ועץ אלון. ליין מרקם מלא וקטיפתי והוא בעל סיומת ארוכה.

כחלק מגישת הקיימות אותה מקדם היקב, הוא פועל לא רק למען הסביבה והטבע אלא גם למען החברה. בהחלטה משותפת עם מיכל, בחרו ביקב הרי גליל לתרום מהרווחים ממכירת היין לעמותת "אוהלה" אשר הקימה את אדמת מרפא נשית ( אמ"ן ) שהינו כפר לטיפול ושיקום נפגעות תקיפה מינית ואונס.

בנוסף, יהיה ניתן לרכוש באתר היקב מארז חורפי להכנת חמין שהורכב ע"י מיכל אנסקי ומכיל בתוכו את ספר החמין המפורסם של אימה, יין חברים – דורות 2016, סיר חמין וכפפה, שנוצרה במיוחד ע"י חברות העמותה. כל הרווחים ממכירת המארז יתרמו גם כן ל"אוהלה".

אלכוהול: 14.5%

התיישנות: 13 חודשים בחביות עץ אלון.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: למהדרין מן המהדרין הרב אוירבך, O.K.

יינן ראשי: מיכה ועדיה

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

שותים טוב – עושים טוב !

את היין ניתן להשיג בחנויות יין נבחרות ובמרכז המבקרים של יקב הרי גליל בקיבוץ יראון.

יקב הרי גליל

קיבוץ יראון ד.נ. מרום הגליל ישראל 1385500
טלפון 04.6868748 | פקס 04.6868506
[email protected]

קרדיט צילום: דדלוס

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top