חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יבואנית האלכוהול אקרמן, משיקה: מארז "וויליאם לאוסון" המארז המיוחד משלב בקבוק וויסקי וכוס מתנה.

יבואנית האלכוהול אקרמן, משיקה את מארז וויליאם לאוסון, המארז המיוחד משלב בקבוק וויסקי וויליאם לאוסון וכוס מתנה.לאורך השנים, וויסקי וויליאם לאוסון זכה במדליות רבות בתחרויות ברחבי העולם, ועדיין ממשיך לזכות בקטגוריות רבות בתחום הוויסקי ברחבי העולם.

לדברי המסטר בלנדר של החברה, סטפני מקלאוד: "הכול עניין של בחירת מאלטים פירותיים ביותר מרחבי סקוטלנד. אני נמנעת משמוש רב במאלטים מעושנים וזאת על מנת  לשמור על טעם פירותי ואיזון מושלם ומספק". 

ייחודו של וויליאם לאוסון בא לידי ביטוי במספר גורמים המשתלבים זה בזה: צבעו המיוחד של וויליאם לאוסון הוא זהב ענברי, לריחו רמיזות מאוזנות של פאי תפוחים פריך עם ריחות עמומים של בננה וגוונים פרחוניים עדינים. 

הטעם שלו חלק ורך. איזון מספק של דגנים קלויים וטופי חמאה.  גוף בינוני עד מלא. סיומת בינונית, מעט יבשה, עם פיניש עדין של אלון. 

מחיר לצרכן: 95 ש"ח

להשיג בחנויות היין והאלכוהול המובחרות

אודות וויליאם לאוסון:

וויליאם לאוסון נולד ב-1853 בסקוטלנד למשפחה צנועה. 
בשנת 1881 התחתן ועבר לדבלין, שם התחיל לעבוד בחברת אלכוהול מצליחה בשם E&J Burke בתפקיד מנהל ייצוא. תשוקתו ועבודתו הקשה של וויליאם, הרשימה את מעסיקיו עד כדי כך שהתקבלה החלטה לשנות את שם הוויסקי לשמו של לאוסון. בתוך שנים ספורות הפך ויליאם לדירקטור בחברה. 
מטרת החברה היתה ליצור וויסקי עם איכות ללא פשרות, ועל התווית נכתב "ליקר וויסקי לאוסון". המילה "ליקר" בימים ההם העבירה תחושה של תחכום וערכים יוקרתיים. לאוסון פרץ דרך בכך שהמציא פקק מיוחד המרותך ע"י חשמל שאינו מאפשר אף לא לטיפה אחת לנזול מהבקבוק. 
מזקקת מקדאף ממוקמת בצפון ההיילנד, היכן שנהר דברון פוגש את הים הצפוני. האדמה העשירה בשילוב הסחף

המזקקה ממוקמת בבית דאף, אחוזה בעלת 4 קומות בסגנון בארוק גי'אורג'יאני, ביתו לשעבר של ארל אוף פייף, מנהיג שבט מקדאף. אחורי החזות הלבנה שוכנת מזקקה מודרנית אשר נבנתה ע"י המהנדס וויליאם דלמה אוונס. לב הבלנד שוכן הסינגל מאלט גלן דברון, מאלט פירותי, זוכה פרסים. חלק גדול מהחביות המשמשות ליישון גלן דברון הם חביות שרי, התורמות לגוף העגול והפירותי.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top