חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית "ישרקו" מרחיבה את מותג הוודקה "ריגה בלאק" ומשיקה בישראל את: "ריגה בלאק קרנברי" – כשר

 

"החברה הסקוטית" מבית "ישרקו", מרחיבה את מותג הוודקה "ריגה בלאק" ומשיקה בימים אלו בישראל את "ריגה בלאק קרנברי". מדובר באחד מבתי הזיקוק המוערכים ביותר – LATVIJAS BALZAMS. המופצים בכ-48 מדינות ברחבי העולם. בכשרות OU באישור הרבנות הראשית לישראל.

RIGA BLACK – ריגה בלאק בלזאם הוא משקה ידוע ועתיר היסטוריה. הבלזם של ריגה נרקח לראשונה בשנת 1752 על ידי רוקח בשם קונזה מהעיר ריגה בלטביה. לפי האגדה, הבלזם של Kunze ריפא את קיסרית רוסיה יקטרינה הגדולה, אשר חלתה במהלך ביקורה לריגה ורופאיה הכריזו על תחרות בין רוקחי לטביה, שימצאו לה תרופה מתאימה. המתכון נשמר ויצורו חודש במאה ה- 20. מאז התפתח המפעל והוא מייצר כיום לא רק את הדז'יסטיף האהוב, אלא גם וודקה משובחת – מהטובות באירופה – שמעניקה תמורה נפלאה לכסף.

רשמי טעימה שלי: אף, ארומטי, חך, עגול וחלק באופן ייחודי, עם טעם וארומה טעימים של חמוציות טריות, מתקתקות נוגעת בחנפנות מסוימת ומהווה אתגר מאוזן לאלכוהול של הוודקה. קוקטייל מוכן ולא מחייב להנאה מושלמת. 

ריגה בלאק קרנברי – הנה וודקה חיטה ודגנים בסגנון הצפוני המובהק של ריגה לטביה עם תוספת ארומות טבעיות של חמוציות, טעם של מתיקות הפרי המאוזן ע"י תווי פלפל ארומטיים, עוקצניים. באף, ניכרת ארומה עשירה של חמוציות מיובשות, שמרככת בחך את הטעם הוודקה ומעלה ניחוחות של עלי כותרת ורדים.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

בקבוק: 700 מ"ל.

מומלץ לשתות בטמפרטורה של: 8-6 °C

ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים

ישרקו

חברת "ישרקו" מקבוצת "טיב טעם" (חברת ייבוא, שיווק והפצה מהגדולות בארץ בתחומי מזון גורמה). החברה מייבאת למעלה מ-600 יינות ומותגי אלכוהול מכ-30 מדינות ברחבי העולם. המותגים נבחרים בקפידה כדי להביא לצרכן הישראלי את האיכויות הגבוהות, החידושים והטרנדים הכי עדכניים בעולם.

קרדיט צילום: אסף לוי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top