חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב גבעות מרלו 2018 היין שלכם לכבוד חג סוכות

יקב גבעות שוכן בגבעת הראל אשר בלב השומרון, על מצוקי נחל שילה, כ-800 מ’ מעל פני הים, באזור הררי בעל מסורת עתיקת יומין של גידול כרמים. השילוב המוצלח בין טרואר ייחודי, המאפשר גפנים איכותיות, לבין טכנולוגיה מתקדמת, מסייע ליקב לממש את חזונו לייצר יינות איכותיים בעלי אופי וטעם ייחודי. יקב גבעות, בניהולו של אליאב מילר, הוא יקב בוטיק משפחתי אשר הוקם בשנת 2005 ע”י איש העסקים אמנון וייס והיינן הראשי, ד”ר שיבי דרורי, אגרונום וחוקר בתחום הגפן והיין באוניברסיטת אריאל. המחקר שהוביל ד”ר דרורי חשף כ-60 זני ענבי יין ארץ-ישראליים עתיקים, לשם ייצור יינות מקוריים מזנים הגדלים בישראל בכלל ובאזור השומרון בפרט זה אלפי שנים. היקב מייצר כ-75,000 בקבוקים בשנה בלבד, במטרה להעניק תשומת לב אישית מרבית לכל בקבוק, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות בתהליכי הייצור. היינות עוברים תסיסה קרה ואיטית לשימור מיטבי של ניחוחות וטעמי הענבים וליצירת יינות אלגנטיים במיוחד. בואו ותצטרפו אלי לטעימת יקב גבעות מרלו 2018, לכבוד חג סוכות.

יקב גבעות מרלו 2018

רשמי טעימה שלי: האף המרוכז, מפתה אותך עם תווי פרי לְפָנִים של קאסיס, ואוכמניות, שמרובדים בניואנסים עשבוניים קלים. החך, מלא עם עומק טעמים של אוכמניות, שזיפים, נגיעות תיבול עלי תה, אניס ושקדים קלויים, עם טאנינים עסיסיים, שממלאים את חלל הפה. הגימור המורכב, אלגנטי ובנוי היטב, ארוך ובולט. היין שתי ועכשווי, אך בהחלט תיהנו מעכשיו עד 2028 בתנאי שימור אופטימאליים. 

סוג היין: אדום יבש

אופי היין על פי היקב: עמוק, עוצמתי ועשיר

זנים: 88% מרלו עם תוספת 12% פטי ורדו, המעניקה מורכבות ארומטית וחיזוק למבנה הטאני של היין

כרמים: ההר המרכזי, גובה 900-700 מטר

התיישנות בחביות: 12 חודשים בחביות עץ אלון איכותיות

פוטנציאל יישון: היין מגיע לשיא כשנתיים לאחר הבציר ויוסיף להתפתח 6 עד 8 שנים נוספות בתנאים נאותים

התאמה למזון: בן לוויה אלגנטי לנתחי בשר עתירי שומן, כגון אנטריקוט, כמו גם למנות על בסיס חצילים או פטריות, וכן גבינות קשות ומיושנות

המלצת הגשה: לפתוח כשעה לפני ההגשה. להגיש בטמפרטורה של 18-16 מעלות

אלכוהול: 14%

תאריך מילוי: דצמבר 2019

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין מטה בנימין K, P

מחיר מומלץ לצרכן: 99.00 ₪.

יקב גבעות

מול היישוב שילה, כ-10 דקות מאריאל על כביש 60

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top