חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הפרימיום 1848 ממליץ על 2 יינות רוזה "דור 2" 2019 ו- גוורצטרמינר "דור 2" 2019

 

יקב 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, הקים יצחק גלינא-שור את היקב המשפחתי הראשון בארץ ישראל, במרתף, הצמוד לכותל המערבי.
דור אחרי דור, המשפחה להפיק יין כדרך חיים. לאורך כל הדרך היקב המשפחתי היה בחזית התפתחות תעשיית היין בישראל.
בתחילת שנת ה-2000 , בחלוף 8 דורות של ייצור יין כדרך חיים, הקים יוסי שור את יקב 1848 במטרה להשתלב במהפכת האיכות שהתחוללה בישראל באותם שנים.
מתוך הבנה עמוקה שיין טוב מופק מענבים איכותיים, יצא שור במסע נטיעות מחודש של כרמי איכות, במיטב אזורי היין המובילים בישראל הכוללים את הרי יהודה, הגליל והגולן.
מומחי יין בעלי שם עולמי, אגרונומים וכורמים, מובילים ומלווים את תהליך נטיעות וטיפוח הכרמים של יקב 1848. על הפקת היין ביקב מופקד אילן אסולין, יינן היקב אשר רכש את השכלתו הייננית בבורדו, בירת היין העולמית. בהמשך צבר ניסיון יקר ערך במיטב אזורי היין של בורדו כל זאת מתוך מטרה ברורה להפיק יינות עילית מורכבים ואיכותיים.
חזונו של יוסי שור ליצור יינות ברמה בינלאומית גבוה הוגשם.
יקב 1848 נשען על מסורת היין העשירה של משפחתו, חקלאות מתקדמת , מקצוענות, תשומת לב לפרטים וחדשנות טכנולוגית ביקב. השילוב בין מכלול הגורמים מאפשר ליקב לבטא בצורה אותנטית את אזורי הגידול השונים מהם מפיק היקב את יינותיו. יקב הפרימיום 1848 ממליץ על 2 יינות רוזה "דור 2" 2019 ו- גוורצטרמינר "דור 2" 2019. יינות דור 2 נועדו לשתיה כשהם צעירים. היינות נמרצים, רעננים, פירותיים וקלילים לשתייה. הם מלאי טעם, עם סיומת מרעננת ונותנים תמורה טובה לכסף.

יקב 1848 רוזה "דור 2" 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד פטל בהיר. באף, ניחוחות פירותיים רכים מושכים, טעמים של פירות קיץ טריים וגימור פריך חמיצות נהדרת ומאוזנת. יין של קיץ ומרפסת ואבטיח ושפת הים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: גרנאש אדום 85% וברברה 15% עם גוון מיוחד המתקבל משהייה קצרה עם קליפות ענבים.

הכרם: הענבים מגיעים מכרמים הנטועים למרגלות הר תבור בגליל.
יבולים מוגבלים ומשטר מים מבוקר תורמים לקבלת ענבים איכותיים וארומטיים. כורמים מנוסים ומעקב אגרונומי רצוף אחרי התקדמות הגפן מאפשרים לבצור כל חלקה בשיאה.

טרואר: אדמת בזלת ואבן גיר מפורר

אקלים: ים תיכוני

אזור: הגליל

כרמים: שדמות דבורה, מרחביה

עשיית היין: הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה"crusher" ישירות אל מיכלי נירוסטה מקוררים. לאחר השריית המיץ במשך כחמש שעות על קליפות הענבים, במהלכה התירוש קיבל את הגוון הוורדרד, הופרד המיץ הטרי והותסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה קרה של 12-14 מעלות כדי לשמר את טעמי הפרי המרעננים. היין מאוד רענן ופרשי ועם חמיצות מדהימה.

צבע: סלמון בהיר

אלכוהול: 11.5%

pH: 3.18

מתיקות: יבש

כשרות: רבנות מקומית, בד"צ העדה החרדית, בד"צ בית יוסף .O.U

טמפרטורת הגשה מומלצת: 12°-9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

יקב 1848 גוורצטרמינר "דור 2" 2019

רשמי טעימה שלי: באף, תווי מלון ורמיזות לדבש מעורבב עם אפרסק, משמש וליצ'י. החך, מאוזן עם חומציות תומכת, נוגע בפירות טרופיים עם רמזים של מנגו ובננה ונגיעה של סיד ומינרליות. היין מהנה וקל מאוד לשתייה.

סוג היין: לבן חצי מתוק

הרכב זני:  100% ענבי גוורצטרמינר.

עשיית היין: הענבים נבצרו ידנית בשעות הקרירות של הבוקר. עם הגעתם ליקב הענבים נסחטו קלות, והמיץ הטרי שהתקבל הועבר להתססה במכלי נירוסטה בטמפרטורה קרה של 12-14 מע"צ על מנת לשמר את טעמי הפרי הרעננים. עצירת התסיסה לקראת סיומה תרמה לשימור מתקתקות נעימה ומאוזנת.

טרואר: אדמת בזלת ואבן גיר מפורר

אקלים: ים תיכוני

אזור: הגליל

כרמים: שדמות דבורה, מרחביה

תיאור היין על פי היקב: זהו יין זהבהב בהיר עם ארומות של פרחי בר לבנים, אפרסק לבן, ליצ'י, קליפות הדרים. היין בעל גוף עגול.

צבע: צהוב בהיר

אלכוהול: 12.5%

מתיקות: חצי מתוק

כשרות: רבנות מקומית, בד"צ העדה החרדית, בד"צ בית יוסף .O.U

טמפרטורת הגשה מומלצת: 12°-9°C

מחיר מומלץ לצרכן:  60 ₪.

יקב 1848

חרובית 45, מישור אדומים

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top