חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המרענן הרישמי של הקיץ כבר כאן: טמפו החלה לייבא ולשווק בישראל את בירת "SOL", מותג בירה מקסיקני ובינלאומי מבית מעצמת הבירה היינקן

"סול"SOL, הינו מותג מקסיקני וותיק מאוד, הקיים משנת 1899, הנמכר בכ- 80 מדינות וזוכה להצלחה רבה בעולם. צפו בסירטון.
מבשלת הבירה אשר מסמלת אייקון מקסיקני כבר שנים רבות נמצאת על הר באוריזבה שבמקסיקו, שם נמצאים המים הכי קרובים לשמש. מקור השם "SOL" שמש – האגדה מספרת, שהאדם שבישל את הבירה לראשונה בשנת 1899 סיים את כמות הייצור של המתכון המקורי שלו ומיד פגעה בו קרן של אור שמש ולכן החליט לקרוא לבירה EL SOL השמש. בשנת 1900 השם השתנה לשם המוכר בעולם "SOL" שם המתאר בדיוק את מה שהבירה מייצגת- שמש, מציאות וכוח החיים.

רשמי טעימה שלי: רמזים מעושנים ואגוזיים עם תחושת פה "עשירה" בלי להיות כבדה על הצד הקרמי המרגיע והקליל. מרירות קלה נעימה ומרווה. הגישו קר מאוד להנאה שלמה.

אורי אלדר מנהל השיווק חטיבת הבירות בטמפו מסר: " אנו שמחים להשיק בישראל את מותג הבירה סול, מותג וותיק שנמכר בכ-80 מדינות בעולם וצבר הצלחה מרשימה מעבר לים לאורך השנים. אנו מאמינים שיהיה לו ביקוש רב בישראל בקרב הצרכנים ויספק מענה מרענן במיוחד לקיץ הישראלי. הבירה החדשה ניחנת בנגיעות אקזוטיות ואוטנטיות, בהתאם למקור ייצורה מקסיקו. כך שמתקבלת חוויית שתייה אחרת והנאה ייחודית ומהנה"

בירת "סול" SOL הינה בירת לאגר בהירה וקלילה לשתייה עם שילוב של שמרים, תירס ומאלט השומרים על הטעם המקורי. היא בעלת 4.5% אלכוהול, המכילה 40 קלוריות בלבד ל- 100 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 30-35 ₪, לשישיית בקבוקים.

את בירת "SOL" ניתן להשיג בחנויות היין והאלכוהול, ברשתות השיווק ברחבי הארץ ובברים נבחרים.

"סול"SOL

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top