חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמפניה פומרי ברוט רויאל, השמפניה הכשרה היחידה בעולם! POMMERY BRUT ROYAL CHAMPAGNE KOSHER מבעבע כשר ללא צורך להתפשר על משקה אחר – בהמלצה שמחה ומבעבעת לערב חגיגות סיום השנה האזרחית וה- Новый Год.

ידידי הטוב גדי קרפל המנהל המקצועי של מחלקת היין והאלכוהול של סניף "טיב טעם" בראשון לציון, המליץ בפני על שמפניה כשרה, ביבוא של "ישרקו-טיב טעם" והנמכרת היטב אצלו במחלקה. יקב פומרי POMMERY, הוקם בשנת 1836. בית השמפניה פומרי הוקם על ידי האלמנה פומרי ב-1874 ואת שמפניית הברוט הראשונה שלו החל לשווק כבר בשנה זו. בנה של האלמנה לואי המשיך במסורת והיה לאלמנה לעזר. בית פומרי POMMERY, קנה לו שם עולמי בזכות השמפניות האלגנטיות שלו, שהן פרי עמל של 150 שנות ניסיון, תוך שמירה על מסורת ושאיפה לאיכות בלתי מתפשרת, שעוברות במשפחת פומרי POMMERY מדור לדור. בית השמפניה מייצר שמפניה כשרה באיכות יוצאת דופן "פומרי ברוט רויאל" תחת השגחה של נציגי הרבנות, ובתיאום מלא עם צוות הייננים של פומרי. בקבוקי השמפניה של היקב, מתיישנים ומשתבחים במערות הגיר העתיקות מאז הקמת היקב. ענבי הפינו נואר, פינו מונייה ושרדונה המרכיבים את השמפניה, גדלים על אדמות הגיר שבמחוז ריימס הידוע בטרואר הייחודי לייצור שמפניות איכות. השמפנייה, מורכבת מבלנד מ-40 בצירים שונים ומובחרים ובהם 50% ענבי פינו נואר שמקורם מקרו שונים של Cotes des Blancs, מאזור Epernay ומגבעות שכנות בהן נטועות החלקות המובחרות והאיכותיות ביותר במחוז שמפיין והשאר מענבי שרדונה ופינו מונייה. לאחר מכן, הבלנד עובר להתיישנות של 3 שנים כדי להעניק לשמפניה את העומק, המורכבות, את ההרמוניה, האלגנטיות והויטאליות הרעננה. שמפניה פומרי ברוט רויאל, השמפניה הכשרה היחידה בעולם! POMMERY BRUT ROYAL CHAMPAGNE KOSHER בהמלצה שמחה ומבעבעת לערב חגיגות סיום השנה האזרחית וה- Новый Год. הקלילות שלה, הארומות הרעננות המרמזות על ליים ואשכולית, עושות אותה כתואמת אווירת חגיגה כמבעבע כשר ללא צורך להתפשר על משקה אחר.

רשמי טעימה שלי: צבע לבן צלול וחיוור, עם גוונים מבריקים זהובים. באף, רעננות ועדינות של השרדונה, פרחוניות הדרית טרייה, צימוקים מוזהבים, פרי יער, בריוש ומרציפן, מאוזנים היטב על ידי הפינו נואר. בחך, גוף בינוני, שופע רעננות וחיים, בועות קלאסיות, אלגנטיות, במרקם מעודן, רב-מבע, עם ריכוז מתון, מינרליות וקריספיות. תענוג אמיתי, המערבב את האורך והמורכבות העדינות והקסם שבתוצאה, בקומפוזיציה קלילה ומובנית, בגימור הפירותי והגמיש.

אלכוהול : 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6 -8°C

המלצת הגשה: סושי, מתאבנים, פירות ים וצדפות.

יקב פומרי POMMERY

 

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top