חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש לקראת חגיגות הסילבסטר וה- Новый Год 2019: יקב רמת הגולן עם המלצה משמחת ומבעבעת "ירדן" רוזה בציר 2013

שנת בציר 2013 הייתה ייחודית ונהדרת והתאפיינה ביינות נפלאים. החורף שקדם לה, הגיע מוקדם והיה גשום מאוד. לאחריו, הגיע אביב שהיה חם יחסית. גם אם נראה היה שהבציר עומד להקדים, הרי שחודשי יוני ויולי קרירים הובילו לתחילת בציר כשבוע מאוחר מהרגיל. המשך הבציר התאפיין עם טמפרטורות קרירות יחסית. מאפיין נהדר לעונה זו היה היעדר מזג אוויר קיצוני, בין אם חם או קר. התוצאה שהתקבלה הייתה הבשלה מושלמת ובציר שהסתיים בדיוק בזמן, בסוף אוקטובר. חדש לקראת חגיגות הסילבסטר וה- Новый Год 2019: יקב רמת הגולן עם המלצה משמחת ומבעבעת "ירדן" רוזה בציר 2013.

רשמי טעימה שלי: אם חיפשתם לעצמכם לעשות שמח, מבעבע וגם להרשים את אורחיכם בנשף סוף השנה האזרחית או חג הנובי גוד של מיטב העלייה מברית המועצות, ואתם מאמינים שגם התוצרת המקומית יודעת לעשות את זה ובגדול, בא יקב רמת הגולן ולוקח את האתגר לשיאים חדשים. ראשית מדובר ביין טעים ותסכימו איתי שאין יותר חשוב מזה. וזהו בהחלט יין מוצלח, עשוי היטב, עם צבע וורוד ואף מקסים. רמזים לפרחים והדרים תפוחים ותותים, רעננות ייחוד זהות ואופי. הרבה אופי ותסכימו אותי שגם זה יופי.  אלגנטיות לצד אצילות ביעבוע עדין. חמיצות נוכחת. סיומת יבשה אבל ממושכת אף היא נוגעת בחמצמצות וטעם, עם שפע של הנאה.

קב רמת הגולן ירדן רוזה 2013
ירדן רוזה 2013 מופק מ- 66% ענבי שרדונה ו- 34% פינו נואר, שגודלו בכרמים הממוקמים בגובה רב בצפון רמת הגולן. היין מיוצר בדקדקנות אך ורק על פי השיטה המסורתית, הכוללת בציר ידני, סחיטת אשכולות שלמים ותסיסה שנייה בבקבוק. היין התיישן על משקעי השמרים בבקבוק למשך חמש שנים.

אזור הגידול
הגליל הוא אזור הגידול הצפוני ביותר בישראל ונחשב הטוב ביותר לגידול ענבי יין. בתוך אזור גידול זה, רמת הגולן היא החלק בו הטמפרטורות הן הקרירות ביותר והענבים באיכות הגבוהה ביותר. הכרמים על רמה וולקנית זו גדלים מ- 400 מטר ועד 1,200 מטר מעל פני הים והגבוהים שבהם פוגשים שלג בחורף.
יקב רמת הגולן ממוקם בעיר קצרין אשר במרכז הגולן.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 4°

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪ .

יקב רמת הגולן

קרדיט צילום: חגית גורן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top