חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ברבדו כרמי יוסף משיק מרלו זני 2017, שיראז זני 2017, ו – קופאז' בלנד 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019

בשנת 1999 החליטו פרופסור בן עמי ברבדו ותלמידו לשעבר פרופסור עודד שוסיוב חברי הסגל האקדמי של האוניברסיטה העברית בירושלים לממש את הידע הרב שצברו בגידול ענבים וייצור יין, והקימו את יקב כרמי יוסף המייצר את יינות ברבדו. היקב נמצא בלבו של הכרם של משפחת שוסיוב בעלת מסורת גידול כרם של 130 שנה. תהליך ייצור היין מתחיל דקות מספר לאחר הבציר הידני הקפדני עם עלות השחר. היין מיוצר על פי הידע הרב והניסיון שנצברו על ידי פרופסור ברבדו ופרופסור שוסיוב בטכנולוגיה מתקדמת המבטיחה קבלת יין בעל איכויות גבוהות עם דגש על ארומת הפרי. הכרמים והיקב נמצאים ליד המושבה כרמי יוסף, בשיפולי הרי יהודה בואך ירושלים על אדמת גיר כבדה ועשירה באבן. אדמה זו ידועה בהתאמתה הרבה לגידול ענבי יין משובחים מאז מלכות שלמה. בכרם מתבצעות פעולות זמירה, דילול אשכולות ושריגים להשגת רמת יבול אופטימלית תוך מעקב אחר התפתחות הסוכר, החומצה, חומרי הצבע, והמינרלים. יקב ברבדו כרמי יוסף משיק מרלו 2017, שיראז 2017, ו – קופאז' 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019.

יקב ברבדו מרלו 2017

רשמי טעימה שלי: צבע סגול עמוק. באף, ניחוחות פיקנטיים של פרי דובדבן ושזיף, איקליפטוס, ערער, רמיזות וניל ​​ופלפל גרוס. בחך, גוף בינוני עד מלא. נוגע בטעמי פטל מרענן, פרי יער שחור, עלי תה, תבלינים וגימור משתהה שנוגע ברמיזות מנטה. טאנינים משולבים היטב וטעם אלון מתון.

ברבדו מרלו  הוא יין רך ומושך, המצטיין בריכוז פרי גבוה ובמרקם אלגנטי ומסוגנן. עוטף את החך מכל הכיוונים, בעל סיומת ארוכה ומתיקות פרי נעימה.

סוג היין: זני אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי מרלו.

אלכוהול: 14.5%

מקור הענבים: כרם נחל שחם סמוך לכרמי יוסף

שנת נטיעה: 2009.

תיאור היין על פי היקב: אזור הגבעות שלמרגלות הרי יהודה וירושלים בו נמצא כרם נחל שחם ידוע כאזור מושלם לענבי המרלו. באזור זה ענבי המרלו הינם בעלי אופי ייחודי ומפיקים יינות איכותיים באופן עקבי במשך שנים רבות. היין מיוצר ללא סינון בתהליכי הצללה טבעיים ממושכים להבטחת ארומה וטעם עשירים. . יין בעל צבע אדום  ארגמני עמוק וצלול. היין עשיר ובעל גוף מלא, טאנינים רכים וטעמי פרי מורכבים ומתמשכים.

יישון והשבחה: היין התבגר והשתבח בחביות אלון, רובן מעץ צרפתי במשך 12 חודשים

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°- 16° C

כשרות: בד"צ איגוד רבנים, ועד הכשרות או. קיי.

יקב ברבדו שיראז 2017

רשמי טעימה שלי: אף, ארומטי, עם ניחוחות פטל ורמיזות מנטה. החך, מלא בטעם ואלגנטי, עם טעמי פרי כהים של שזיף ואוכמניות, המשלימים שוקולד מריר, ליקוריץ ותבלין פלפל לבן.

ברבדו שיראז הוא יין חם, ים תיכוני קסום. עז בצבעו ומאופיין במורכבות רבה המשלבת פרי בשל ועסיסי, תיבול ים תיכוני ורכות מן החביות.

סוג היין: זני אדום יבש

מקור הענבים: כרם נחל שחם סמוך לכרמי יוסף

הרכב זני:  100% ענבי שיראז.

אלכוהול:  14.5%

מקור הענבים: כרם נחל שחם סמוך לכרמי יוסף

שנת נטיעה: 2009.

תיאור היין על פי היקב: הענבים נבצרו בתחילת חודש ספטמבר בהבשלה אופטימאלית. לאחר הפרדת הענבים מהאשכול התירוש קורר ונשמר עם קליפות הענבים למשך 21 יום למיצוי מלא של מאפייני ארומת הפרי. היין מיוצר ללא סינון בתהליכי הצללה טבעיים ממושכים להבטחת ארומה וטעם עשירים.

יישון והשבחה: היין התבגר והשתבח בחביות אלון, רובן מעץ צרפתי במשך 12 חודשים.

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°- 16° C

כשרות: בד"צ איגוד רבנים, ועד הכשרות או. קיי.

יקב ברבדו קופאז' 2017

רשמי טעימה שלי: הקברנה סוביניון מביא לבלנד את המבנה והאלגנטיות השיראז פרחוניות סגלגלה, תבלין ומרקם. הקברנה פרנק תורם קאסיס ודומדמניות שחורות, ארז, ורמזים של זיתים שחורים, פלפל, סיגליות וטבק. הרמונייה מאוזנת של פירות יער בולטים שמעורבבים עדינות ושזורים בנגיעות אלון וטבק האורך נדיב.

ברבדו קופאז' הוא בלנד מרתק המייצג סינרגיה נהדרת בין הזנים המרכיבים אותו, הכרם ואזור הגידול. מרוכז בצבעו, הרמוני ומאופיין באיזון נעים ומושך. טעמו מודגש והוא משאיר תחושה מרעננת בסיום.

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני: 44% קברנה פרנק, 23% קברנה סוביניון, 33% שיראז

אלכוהול: 14%

מקור הענבים: כרם נחל שחם סמוך לכרמי יוסף

שנת נטיעה: 2002, 2009
תיאור היין על פי היקב: קופאז' הינו בלנד (ממסך) ייחודי המשלב 3 זני ענבים אדומים שנבצרו כל אחד מחלקת כרם יחידנית במועד ההבשלה האופטימלי עבורו. היין עשיר ומלא נוכחות, מורכב מאד ועם זאת רך נגיש ונעים לשתייה.

יישון והשבחה: היין התבגר והשתבח בחביות אלון, רובן מעץ צרפתי במשך 12 חודשים

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°- 16° C

כשרות: בד"צ איגוד רבנים, ועד הכשרות או. קיי.

יקב ברבדו – משפחה – חקלאות – יין

אהבה ליין זו המורשת של היקב כבר חמישה דורות. כשמכירים את הטבע ואוהבים אותו, הוא מחזיר בשפע, טעם ואהבה.

מרכז המבקרים הפסטורלי נמצא בלב הכרמים שמול היישוב כרמי יוסף על כביש 44, בין כרמי יוסף לפדיה.

הדר אלרואי   050-2207022  לקוחות פרטיים ותיאום ביקורים ביקב.

איגי אלוני  050-3375767  מסעדות וחנויות בלבד (לקוחות עיסקיים).

קרדיט צילום הבקבוקים: אייל גוטמן

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top