הישג חסר תקדים בעולם השמפניה: שש! שמפניות של בית השמפניה קרוג מובילות את רשימת 10 השמפניות הטובות ביותר של מגזין היין הנחשב ה- Wine Spectator

קרוג, נחשב לבית השמפניה בעל הציונים הגבוהים ביותר, ושש שמפניות שלו מרכיבות את הרשימה השנתית של עשרת השמפניות המומלצות של ה-  Wine Spectator לשנת 2011.

בכל דצמבר מתפרסמת רשימת היינות החשובה של מגזין היין הנחשב, ובניהם רשימת 10 השמפניות המובילות. השנה, נבחרו לרשימה המכובדת 10 שמפניות מתוך 350 שנבחנו ונסקרו ע"י המגזין.

6 השמפניות הנבחרות של קרוג המעטרות את הרשימה הן:

  • קרוג, בלאן דה בלאן קלו דה מניל 1998 – ציון 98 , מחיר לצרכן 7,405 ₪
  • קרוג, בלאן דה בלאן קלו דה מניל 2000 – ציון 97, (לא ניתן עדין להשיג בארץ)
  • קרוג, ברוט וינטג 1998 – ציון 97, מחיר לצרכן 2,000 ₪
  • קרוג בלאן דה נואר, קלו ד'אמבוניי 1998 – ציון 96 (אזל מהמלאי בארץ)
  • קרוג, ברוט, גראנד קיווה NV – ציון 95, מחיר לצרכן 1500 ₪
  • קרוג ברוט רוזה NV – ציון 95, מחיר לצרכן 2900 ₪

 

כפי שמעידים ההוקרה והערכה של ה- Wine Spectator, המצויינות של קרוג מושגת באמצעות תשומת לב בלתי מתפשרת לאיכות, לפרטים בעקביות מיום היווסדו על ידי ג'וסף קרוג מעל 160 שנה.

קרוג הוא אחד מבתי השמפניה היחידים שמייצרים רק שמפניות פרימיום, ונחשב על ידי מומחים רבים כ"רולס-רויס" של השמפניה ואולי לשמפניה הטובה בעולם. הכרות אינטימית עם כל כרם, מאגר ענק של יינות רזרבה ותסיסה בחביות עץ קטנות – אלה המאפיינים ההופכים את בית השמפניה קרוג לאחד מבתי השמפניה המובילים בעולם. סימן היכר של קרוג הוא שהשמפניה מתיישנת לפחות 6 עד 8 שנים, וכתוצאה מכך מקבלת מורכבות ייחודית ויכולת להתיישן בצורה אלגנטית. הצלחתו של היקב בכל שנה תלויה בתהליך הערבוב ה-Assemblage, שהוא שיא המיומנות, או אולי האמנות, של משפחת קרוג. בתהליך זה מערבים יחד ענבים מכרמים שונים ומשנים שונות כדי ליצור משהו שהוא הרבה יותר מסך כל מרכיביו. תהליך זה מתבצע על ידי אחד מבני משפחת קרוג. וזוהי אמנות שעוברת מדור לדור. כל התהליך נעשה על פי הטעם בלבד. אין נוסחאות, אין מתכונים. וגם אין שני בצירים זהים.

 

שישה דורות של משפחת קרוג מחויבים למצוינות שהנציח המייסד. ומצוינות זאת היא התגלמות הרוח של קרוג והיא הכוח המניע של הבית עד היום.

 

השמפניה מיובאת ע"י קבוצת צרפת ליינות איכות וניתן להשיגה בחנויות היין. לפרטים כל חנויות 09-7411774

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top