חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הפרימיום "1848" משיק רוזה דור 2 מבציר 2018

בשנת 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, פתח יצחק גלינא-שור את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה ונמכרו מבית לבית. בעקבות המאורעות, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכה לאגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה. מאז עברו דורות של ייננים במשפחה ובניה שמרו את המסורת של עשיית היין שצמחה מאז 1848. יקב הפרימיום "1848" משיק רוזה דור 2 מבציר 2018.  

רשמי טעימה שלי:

רמזים של תותים בשלים, תפוז, היביסקוס ואבטיח קיץ טרי, לצד תווים פרחוניים ועדינים, של עלי כותרת של ורדים ומינרלים, המאזנים את פירותיו העסיסיים, לצד חומציות טובה ונוכחת, ליצירת יין המושלם לימי הקיץ. שמץ קל של תבלינים בסיומת. תמורה נאה מאוד למחיר.

שמונה דורות של יין: 

"דור 2" – יינות דור 2 נועדו לשתייה כשהם צעירים. היינות נמרצים, רעננים, פירותיים וקלילים לשתייה. הם מלאי טעם, עם סיומת מרעננת ונותנים תמורה טובה לכסף.

על הכרמים:
הענבים מגיעים מכרמים הנטועים למרגלות הר תבור בגליל. יבולים מוגבלים ומשטר מים מבוקר תורמים לקבלת ענבים איכותיים וארומטיים. כורמים מנוסים ומעקב אגרונומי רצוף אחרי התקדמות הגפן מאפשרים לבצור כל חלקה בשיאה.

זני הענבים:
גרנאש, מלבק, ברברה

אלכוהול:
11.50%

בקבוק:
750 מל"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת:
6°-10°C

הצעת הגשה:
מגוון מנות אסייתיות, בפרט סושי וסלטים

תיאור היקב את היין:
צבע: ורוד סלמון בהיר עם הבזקים בגווני אפרסק. ארומות: באף רמזים של אשכולית אדומה, אפרסק, דובדבן בהיר .טעמים: היין בעל גוף נעים וחמיצות פריכה עם סיומת ארומטית, פירותית ומרעננת.

כשר:
בד"צ העדה החרדית, ובית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן:
60 ₪.

יקב 1848

חרובית 45, מישור אדומים

1-800-801848

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top