חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היינקן 0.0

היינקן 0.0 מביא לישראל קטגוריה חדשה ומהפכנית בעולם המשקאות, אשר נמצאת בצמיחה מתמדת ברחבי העולם- צמיחה דו ספרתית בכל שנה, הנותנת מענה לקהל חובבי הבירה במצבים בהם רוצים ליהנות מבירה אבל אלכוהול לא מתאים. היינקן 0.0 פותחה כמענה הולך וגובר של צרכנים אשר אוהבים בירה ורוצים ליהנות מהטעם הנהדר של הבירה גם ברגעים בהם אלכוהול לא מתאים, לדוגמא: במהלך יום העבודה, לפני נהיגה, לאחר פעילות גופנית, בעת הריון או נסיבות רפואיות אחרות ועוד.

בנוסף, בהתאם למגמת אורח החיים הבריא והמודעות הגוברת ועולה בעולם, היינקן 0.0 יוצרה על מנת לתת מענה גם למגמה זו – הבירה מיוצרת מחומרי גלם טבעיים, איכותיים ביותר, אינה ממותקת, וללא צבעי מאכל.

הבירה מכילה 21 קלוריות בלבד ל-100 גרם. עקב כך היינקן 0.0 נותנת מענה גם לעוסקים באימון הגופני, שכן ידוע כי בירה וספורט הינו שילוב מנצח.

יתרונות המשקה החדש רלוונטיים במיוחד לאחר אימון גופני שכן הבירה מאזנת את הנוזלים והמלחים שאיבדתם בזמן אימון גופני יותר מכל נוזל אחר. יחד עם מספר הקלוריות הנמוך בהשוואה לבירה רגילה, היינקן 0.0 מהווה את הפתרון המושלם לעוסקים בפעילות גופנית מכל סוג שהוא.

אורי אלדר, מנהל שיווק חטיבת הבירות בטמפו מסר: "אנו שמחים להשיק לראשונה בטמפו קטגוריה חדשה של בירה ללא אלכוהול. היינקן 0.0 רשם הצלחה גדולה במדינות שונות בעולם מאז השקתו, ואנו מאמינים שיצליח גם בישראל וכי יהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה".

נטע טובים, מנהלת מותג היינקן בטמפו מסרה: "כמותג מוביל השואף לספק מענה למגמות בשוק ולצרכי הלקוחות המשתנים, היינקן זיהה צורך גובר במשקה בירה ללא אלכוהול, אשר תספק מענה לכל הזדמנויות השתייה של הצרכנים בהן אלכוהול לא על הפרק, וכל זאת מבלי להתפשר על איכות וטעם הבירה. היינקן 0.0 מספק מענה לצורך זה ובמקביל מתחבר למגמת הבריאות והרצון לנהל אורח חיים בריא ומאוזן."

היינקן, המיובאת על ידי חברת טמפו, מובילה כיום את שוק בירות הפרמיום בישראל עם נתח שוק של כ 10% ברשתות השיווק ונמכרת ביותר מ- 190 מדינות ברחבי העולם.

מחיר 29.90 שקלים לשישייה של 330 מ"ל.

היינקן 0.0 ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין, במסעדות, בבתי קפה, בברים וברשתות השיווק הנבחרות ברחבי הארץ.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top