חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנה – יין קינוח מחוזק של יקב דלתון – מחוות כבוד לאם המשפחה אן הרוני – לחום המתוק של כלל האמהות נחמה, השראה ואהבה ללא תנאי.

סדרת אנה של יקב דלתון, נוצרה כמחווה מתוקה, לכל אמהות העולם באשר הן. הסדרה נקראת על שם אן הרוני, שהשראתה, חכמתה והכוונתה, היו עמוד השדרה של משפחת הרוני בעלי היקב. אנה, היא מחוות כבוד לחום המתוק של האמהות: נחמה, השראה ואהבה ללא תנאי. יינות דלתון מיוצרים מענבי איכות, שאותם הם מגדלים ובוצרים בקפידה בכרמים של היקב, הממוקמים בגליל. תהליך גידול הגפנים הוא מקצועי ועדין, ומובל בידי צוות המומחים של היקב, הכולל את היינן גיא אשל, את הכורם נחום נווה, וכן את הבעלים של דלתון אלכס הרוני, בסיועם של מומחים בינלאומיים ויועצים בתחום היין. ביקב דלתון מאמינים בזכות להתענג על הרגעים הקטנים של החיים ולהפיק את המיטב מהזמן שלנו עם החברים והמשפחה. יקב דלתון, מאפשר לכם, להפוך את השגרה להנאה, את הפשוט למיוחד. והם מזמינים אתכם ליהנות מהיינות שלהם בכל אחד מהרגעים הללו, ולהוסיף עונג ליומיום. ה"אנה" מהווה את אחד מהמענגים במלוא מובן המילה,  מיינות היקב.

יקב דלתון – "אנה" יין קינוח מחוזק NV – מיושן בשיטת הסולרה

רשמי טעימה שלי: הצבע, זהב ענברי בהיר, עם גוונים כתמתמים כשל נחושת, השוליים, בוהקים. האף, מגלה בושם פרחוני ארומטי ומפתה, כשל משמש, אפרסק, תפוז ופירות יבשים, לצד רמיזות לקרמל, דבש וטופי. הפה, בעל גוף מלא, מתוק, עשיר ועסיסי, רענן, מתובל ומורכב. זה מתחיל עם רמזים של סוכר חום כהה, עם שכבות של תבלינים, שזיפים, פרי צימוקים זהובים, טעמי טופי נקיים וטעימים. ומגובים ברמז של אלכוהול ואלון מתיישן, בעוד החיך מלא ועסיסי, עם צימוקים ולאחריו, בא גימור ארוך במיוחד. זהו יין קינוח עגול וחלקלק, ללא הפסקה, יהיה גם נפלא לזוגיות וללגימת לילה מאוחרת בשניים. תענוג ופינוק, של יין קינוח משובח.

היין:

אנה הינו יין קינוח מחוזק, העשוי מענבי המוסקט האלכסנדרוני. אנה הינו יין אשר מיושן בשיטת "סולרה" מסורתית. לפי שיטה זו, כל בקבוק מכיל יינות מכל בציר החל משנת 2006 עד 2014 באחוזים שונים.

תהליך הייצור:

התירוש של ענבי המוסקט עובר תסיסה אלכוהולית קצרה במיכלי נירוסטה, בכדי לסיים את התסיסה האלכוהולית, היין מחוזק באלכוהול ומועבר לחביות עץ אלון ליישון ארוך. החביות הינן חביות מבוגרות שאינן נשמרות מלאות לחלוטין. זאת בכדי לאפשר ליין חמצון איטי מאוד, התורם להתפתחותם של טעמים מורכבים ביין. כל יין מכל שנה מיושן בנפרד, ולאחר מספר שנים נעשה הבלנד הראשוני. כך שנוצר בלנד שבו היין הוותיק ביותר ישתלב עם היין הצעיר ממנו וכך הלאה… לבסוף, הבלנד נעשה תקופה קצרה לפני הבקבוק והוא יהווה הבסיס ליינות העתידיים.

התאמה לאוכל וילך מצוין עם:

גבינה, קינוח שוקולד מריר, מסיבה, מסעדה.

רשמי טעימות מטעם היקב:

"גונו המוזהב משקף ניחוחות של פרחים מיובשים, משמשים ורמזים של קליפות פירות הדר. גוף היין מלא, עשיר ומתוק, בעל מרקם קרמי וגימור ארוך".

אלכוהול: 18%

המלצות הגשה:

הוא מומלץ לליווי גבינות קשות או קינוחי שוקולד עשירים, סלט פירות וגלידת וניל למשל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18-20°C

כשרות:

יינות דלתון כשרים למהדרין וכשרים לפסח.
היינות הם תחת השגחה של הרבנות של מרום הגליל, הרב יוסף אלמשעלי; בית דין יורה דעה, הרב שלמה מחפוד; הרב מרדכי אונגר ממונסי ניו יורק, וה OU של ארה"ב.
זהו יין מבושל.

פקק:

שעם. נישלף לשימוש אטימה חוזר

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 125 ₪.

היין הוא VEGAN FREINDLY ידידותי לטבעונים.

יקב דלתון

פארק התעשייה דלתון
מרום הגליל, 1381100
טל: 04-6987683

[email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top