חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת החורף הקרב 'יקב סגל' משיק בציר חדש 2016 ליין קברנה סוביניון דישון מסדרת 'רכסים' בנוסף, מציג נראות חדשה ומשודרגת לתוויות הסדרה

סדרת רכסים של סגל הינה סדרת יינות מכרמים יחידניים (Single Vineyards), החושפים את המבע המיוחד והחד-פעמי של זן ענבים נבחר בכרם יחידני מובחר. לקראת החורף הקרב 'יקב סגל' משיק בציר חדש 2016 ליין קברנה סוביניון דישון מסדרת 'רכסים' בנוסף, מציג נראות חדשה ומשודרגת לתוויות הסדרה.

רשמי טעימה שלי: היין הזה "צועק": "וליו פור מני" כי התמורה הנמצאת כאן בבקבוק היא פשוט מקסימה. צבע: אדום ארגמני עם ליבה סגולה בצבע אודם, השוליים בוהקים. אף, ארומטי עם רמזים לפרי יער שחור דובדבן ודומדמניות, נגיעות אלון אטרקטיבי, תיבת סיגר, קקאו ופרח סגול עדין. הפה, יבש, הגוף בינוני נוטה למלא, עם דומדמניות בשלות, דובדבן שחור ומגע של פרי יער אדום, לצד אלון, תבלינים, וניל, ורמזים מתוקים של קברנה סוביניון עם פרי עגלגל, מתערבבים באמצע החך. חומציות נאה ואיזון טוב. הסיומת ארוכה למדי.

סגל קברנה סוביניון דישון 2016 עשוי מ- 100% ענבי קברנה סוביניון מכרם הנמצא בעמק קדש שבגליל העליון, בגובה של כ- 430 מטר מעל פני הים. הכרם נטוע על צידו המערבי של העמק, על אדמת סחף חרסיתית, מנוקזת ומאווררת היטב. מיקרו האקלים המיוחד של עמק קדש, בשילוב יבולים נמוכים הביא ליצירת יין מיוחד זה.

הענבים נבצרו ב 24.5 בריקס ונכנסו לתסיסה במכלי נירוסטה אנכיים. שהות של 38 ימים על הקליפות הביאה למיצוי מרבי ומדויק של חומרי צבע, טאנינים וארומות.

התיישנות: לאחר התסיסה היין הועבר להתיישנות בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי למשך 18 חודשים.

על הבציר:
שנת הבציר 2016 הייתה שנה מצוינת לגפנים. חורף קר מהממוצע ואירוע שלג בהרי ירושלים והגליל בחודש ינואר, בעקבותיו נרשמו מנות קור משמעותיות מאוד, הבטיח התעוררות טובה ואחידה בגפנים בכלל אזורי הארץ. רוב הטמפרטורות הגבוהות נרשמו דווקא בתחילת עונת ההבשלה, שבשיאה, הייתה מתונה להפליא. בחודשי הקיץ לא נרשמו אירועים משמעותיים למדי והטמפרטורות היו ממוצעות, נתונים שהביאו להבשלה אחידה וטובה של הפרי.

רשמי טעימה מטעם היקב:
צבע היין בורדו עמוק עם שוליים אדומים מבריקים. באף היין מציג מגוון ארומות מרשים – שזיפים שחורים, דבלים, טבק ונגיעות ירקרקות המזוהות עם זן אציל זה. אלו עטופות במרקם שלם של תבלינים מתוקים כגון וניל, ציפורן ונגיעות ליקוריץ, מלוות בארומות של עץ אלון איכותי ומתקתק. בפה היין בעל גוף מלא, ומאוזן להפליא. טעמי פרי שחור כגון דובדבנים שחורים ואף ריבת שזיפים שחורים מלווים במתיקות פרי נעימה ונגיעות שוקולד ממלאים את חלל הפה ומובילים לסיומת ארוכה ונעימה עם שילוב טאנינים רכים וקטיפתיים.
היין מתאים לשתייה מיידית, אך ודאי יוסיף להשתבח בתנאי יישון נאותים.

אלכוהול: 14%

כשרות: בד"צ בית יוסף

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

ניתן לרכוש בחנויות היין והאלכוהול המובחרות

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top