חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוד קסם היין סוכות במרכז המבקרים של יקב בוטיק "בזלת הגולן"

יקב "בזלת הגולן", בקדמת צבי, יקב הבוטיק הראשון שנפתח בגולן, מזמין בחוה"מ סוכות, נופשים, מטיילים ואוהבי יין, לביקור במרכז המבקרים ולחוויה המשלבת בין סיפור האהבה למתנת הטבע הייחודית לבין אנשי היקב. הביקור כולל צפייה בסרטון הממחיש את תהליך ייצור היין, סוגי היינות וטעימות יין ממבחר יינות היקב.

סוד קסמו של היין, טמון בשילוב בין טיפוח שתילים איכותיים של גפנים, באדמת הבזלת הפורייה והעשירה ומיקומם של הכרמים בצפון רמת הגולן, באזור בו קיימים תנאי אקלים אידיאלים, המאפשרים מנות קור גבוהות המטיבים עם כרמי היין ומביאים לבצירים של ענבים איכותיים ולכן גם נבחר שם היקב בזלת הגולן כמחווה לאדמת הבזלת הקשה, המעניקה ייחודיות לטעם הענבים וליין, המיוצר בתהליכים טבעיים וקפדניים.

יקב בזלת הגולן מטפח 100 דונם של כרמי יין, הממוקמים בצפון רמת הגולן בגובה של 900 מטר מעל פני הים. הבציר העדין של ענבי היין, מתבצע באופן ידני תוך פיקוח מוקפד.
לאחר התסיסה נשמר היין ללא סינון בחביות עץ אלון, להשבחת הטעם והארומה. בתהליך הייצור נעשה שימוש בשיטות הכנת יין עתיקות, המשולבות עם טכנולוגיות חדשניות ומודרניות כשהמטרה הסופית היא לייצר יינות המאפיינים את היקב ואת אופי אדמת הבזלת מהגולן.

הקשר המשמעותי של היקב עם מיקומו ברמת הגולן, מתבטא בלוגו היקב, הטבעה של מטבע עתיק, שנמצא בחפירות ארכיאולוגיות באתר גמלא ברמת הגולן, עליו דיוקנו של האל היווני דיוניסוס- אל היין והפריון.

כל יינות יקב "בזלת הגולן " הינם כשרים למהדרין לכל ימות השנה, כשרות המועצה האזורית גולן, הרב ישי סמואל, בד"צ חרדים, בד"צ איגוד רבנים, כשרות בינ"ל OK.

בחנות היקב ניתן לרכוש מיינות היקב ושאר תוצרת הגולן.

מחיר: ביקור + טעימה – 25 ₪ לאדם.

שעות פתיחת מרכז המבקרים בחוה"מ סוכות:
ימים שלישי עד חמישי (25-27.9) – 9:00-16:00
יום שישי (28.9) – 9:00-15:00
ערבי חג, חג ושבת – סגור
יש לתאם הגעה מראש.

למידע ופרטים – 04-6965010

יקב בזלת הגולן

צילום חביות ביקב: עופר בלנק

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top