חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוביניון בלאן פרייבט בין, וילה מריה 2017, מארלבורו, ניו זילנד Sauvignon Blanc Private Bin, Villa Maria, Marlborough, New Zealand יבוא של "הכרם" לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

בשנת 1961, בגיל 21 בלבד, George Fistonich שוכר 5 דונם מאביו ב Mangere, אוקלנד ניו זילנד, שם החל עם רק אקר 1 של כרמים. את הענבים הראשונים שלו הוא קנה בשנת 1962 ועשה את היין הראשון שלו תחת השם Villa Maria וילה מריה. בשנות ה – 60 הייתה וילה מריה יקב של איש אחד ויחד עם אשתו של ג'ורג', גייל, שתמכה בו במיזם שלו. הוא ייצר יינות אדומים ולבנים, מייצא ענבים לאזורי אוקלנד הגדולים. בתחילת שנות השבעים הוא החל להעסיק צוות והחברה החלה להתרחב במהירות. כיום, וילה מריה מעסיקה יותר מ -250 עובדים קבועים ומייצאת יין ליותר מ -50 מדינות ברחבי העולם.מזה חמישה עשורים נמצא George Fistonich בחזית תעשיית היין בניו זילנד. ב- 2001 מחליט היקב על מעבר ל – 100% פקקי הברגה ללא שימוש יותר בפקקי שעם. היקב נחשב ליקב הכי מעוטר בכל ניו זילנד. יבוא של "הכרם" לכבוד ראש השנה וחגי תשרי, יין של היקב סוביניון בלאן פרייבט בין, וילה מריה, מארלבורו, ניו זילנד Sauvignon Blanc Private Bin, Villa Maria, Marlborough, New Zealand. 

Sauvignon Blanc Private Bin 2017 Villa Maria

הענבים ליין זה, מקורם בכרמים ברחבי אזור מרלבורו Marlborough בעמקים של ויארו ואוואטר Wairau Awatere המשתרעים על פני מגוון של אזורי אקלים שונים. תשומת לב קפדנית ניתנת לבריאות הגפן על מנת לתת לגפן את הסיכוי הטוב ביותר כדי לייעל את העונה לפתח טעמים חזקים ונקיים.

תיאור היקב את היין: זה סוביניון בלאן אינטנסיבי שופע ויטאליות ורעננות של טעמים הנשלטים על ידי דומדמניות, פסיפלורה, פירות הדר טריים ועשבי תיבול.

רשמי טעימה שלי: סוביניון בלאן כמו שניו זילנד יודעת להציג. הצבע, קש חיוור, צלול וחד עם שוליים בוהקים. האף, מציג הרמוניה שופעת של עשבוניות מלווה בניואנסים טרופיים שופעי רעננות. נוגעים בלימון, בפסיפלורה, אשכולית, ובמלון ירוק. הפה, קייצי, טרי, מלא וִיטָאלִיּוֹת, שופע רעננות פריכה, עם חמיצות נפלאה, מאוזנת. נוגעת בהמון ירקרקות עשבונית מהנה, לימון, פסיפלורה ובפרי טרופי. תענוג של יין.

פקק: הברגה

בקבוק: 750 מל"ל

אלכוהול: 12.5%

כשר: לא

מחיר מומלץ לצרכן: 82 ש"ח.

Villa Maria

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top