חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב קסטל ממליץ על La Vie Blanc 2017 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

יקב קסטל נחשב ובצדק לאחד היקבים היותר טובים בישראל ואו לפחות מדורג בחמישייה הראשונה. יינות היקב איכותיים והיקב כולו מתנהל כ"יקב משפחתי קטן" (ולא יקב בוטיק). על ידי אבי המשפחה אלי בן זקן המייסד והיינן הראשי, שלושת ילדיו, אריאל, איתן ואילנה עובדים ביקב. ביקב קסטל מאמינים שהצלחת היקב באה בעקבות מעורבותם האישית של כל בני המשפחה בכל ההיבטים: החל מאומנות גידול הכרמים, דרך ייצור היין וכלה בהפצתו. ההצלחה, היא הצלחתו של צוות קטן ומנצח. יינות סדרת ה La Vie הנם תוצר של רצון מתמשך לייצר יינות איכות ישראלים שיהיו הרמוניים ונגישים. החל מ-2003 כל יינות היקב כשרים. יקב קסטל ממליץ על La Vie Blanc 2017 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי.

LaVie Blanc du Castel

רשמי טעימה שלי: אף, עשיר ברעננות. מביא עמו פריחת הדרים לבנה, לצד פרי טרופי. פה, עם מרקם כייפי מענג ונעים, כל החך, הוא תערובת מרוכזת של אפרסק לבן ופירות טרופיים, עם חומציות פריכה ורמיזה מינרלית על הסיום. יין לאביב ולקייץ. אהבתי.

תיאור היין על פי היקב: היין הינו בלנד של ענבי שרדונה, סוביניון בלאן ומעט גוורצטרמינר. היין עבר תסיסה ארוכה בטמפרטורה קרה וטיפול מוקפד במשקעים. צבעו זהוב עדין, היין רענן בעל גוף וסיומת עשירה. ליין ניחוח פירותי עם גוון טרופי ורעננות לימונית.

הרכב זני בלנד / שרדונה, סוביניון בלאן וגוורצטרמינר.

טמפרטורת הגשה / 8° C מעלות

כשר: כן

מחיר מומלץ לצרכן / 79 ₪.

יקב קסטל

יד השמונה, הרי יהודה Yad Hashmona, Haute-Judée, Israël 9089500 | טל. Tel. +972.2.5358555 | פקס. www.castel.co.il | Fax. +972.2.5700995

צילום: אלעד ברמי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top