חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה משיק שיראז סיקריט רזרב 2016, ולג'נד חוני 2016, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

יקב שילה – שורשים עתיקים – יקב מודרני. יין היה תמיד חלק בלתי נפרד מהמסורת היהודית ושפע גתות היין העתיקות מימי המקרא שנתגלו ליד הישוב שילה היוו את הבסיס הטבעי להקמת יקב שילה המודרני. היקב שנוסד בשנת 2005 וצופה אל נופו עוצר הנשימה של נחל שילה והרי יהודה, מייצר יינות איכותיים באתר המקראי, ב'טרואר' הקדום בעולם. יינות שילה משלבים טכנולוגיה עילית עם מקצוענות ללא פשרות, תחת ידו האמונה של היינן המנוסה עמיחי לוריא. יינות שילה המשובחים מבוקשים על ידי מומחים ואוהבי יין בישראל ובעולם וזוכים במדליות זהב בתחרויות יין בינלאומיות יוקרתיות בארץ וברחבי תבל. יקב שילה מקצועיות עקביות מצוינות משיק שיראז סיקריט רזרב 2016, ולג'נד חוני 2016, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי.

סדרת SECRET RESERVE: סדרת הרזרב היוקרתית של היקב, מיינות זניים בלבד קברנה סוביניון, מרלו, שיראז.

סדרת LEGEND: סדרת הבלנדים הייחודיים של יקב שילה.

Legend Honi חדש! – בלנד חוני המעגל בסדרת Legend יין שעשוי מענבי קברנה סוביניון, מלבק, וקברנה פרנק.

יקב שילה שיראז "סוד" SECRET 2016 רזרב

רשמי טעימה שלי: באף הצעיר, שפע של ניחוחות פירות יער שחורים וכחולים ופלפל לבן, החיך מאוזן היטב עם טאנינים משולבים, המעניקים ליין גוף טוב. הפה, שופע ומפתה, עם פרי יער בשל וכהה, וניל, אלון בהיר ונשיקה של מתיקות שיורית. הגימור רך ומתמשך.

עוצמה עם מורכבות. יין זני זה, עשוי מ- 100% ענבי שיראז מהחלקות היותר מובחרות של היקב. היין השתבח בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי במשך 18 חודשים. רק החביות המובחרות נבחרו ליין יוקרתי זה. היין לא מסונן. ליין פוטנציאל השתבחות על ציר הזמן. 

אלכוהול: 14.5%

מחיר לצרכן: כל סדרת SECRET נמכרת ב- 130 ש"ח.

יקב שילה לג'נד חוני 2016 LEGEND

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של פרי יער שחור וכחול, דומדמניות שחורות, אוכמניות, תבלינים ועשבוניות, רמיזה קלה לגרפיט עם קצה מינרלי. בפה, כניסה חמה ומרעננת על החיך גורמת לפרץ טעמים של פרי מרוכז. גוף מאוזן ללא דופי, עם מבנה טאנינים קטיפתי, מקסים, ואורך נהדר שלוקח לסיומת ממושכת.

בלנד של 65% ענבי קברנה סוביניון, 16% ענבי מלבק, ו- 19% ענבי קברנה פרנק

אלכוהול: 15%

אלגנטיות – יין עשיר מורכב ואלגנטי. צתפתחו מראש שעה עד שלוש לפני הטעימה או השתייה בכדי לאפשר ליין להפגין את מורכבותו

התיישנות: היין התיישן 15 חודש בחביות עץ אלון צרפתי

מחיר לצרכן: יינות LEGEND נמכרים בכ- 100 ש"ח.

כשרות: כל יינות שילה תעודות כשרות מארבעה הכשרים: אוקיי, בד"צ חתם סופר בני ברק, רבנות מטה בנימין, והכשר רבי באב"ד. כל יינות שילה כשרים למהדרין לפסח ולכל ימות השנה. יקב שילה מפריש מעשר ראשון למשפחות לוויים. כל שנה שלישית ושישית, מקצה היקב בעזרת שירותי הרווחה וארגוני צדקה אמינים יינות ללא תווית, מעשר עבור העניים.

היינן: לעמיחי לוריא, היתה תמיד תשוקה גדולה לייצור יין. עם הגעתו ליקב שילה בשנת 2005 , זכה עד מהרה במוניטין של איכות ומקצוענות. תחת ניהולו יינות שילה זכו להכרה בינלאומית ולמדליות זהב ברמות הגבוהות ביותר. עמיחי הוכיח את יכולתו לעבוד עם מגוון זנים שונים ולייצר מהם יינות באיכות גבוהה, וכן בלנדים ייחודיים המעניקים ערך יוצא מהכלל עבור לקוחות היקב שנה אחר שנה.

יקב שילה

צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top