חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

FOUNDER'S ESTATE, ZINFANDEL 2016, BERINGER – לכבוד ראש השנה וחגי תשרי – זינפנדל של יקב BERINGER ביבוא של "אקרמן"

יקב ברינג'ר, נוסד בשנת 1875 בעמק נאפה בקליפורניה ארצות הברית ע"י מהגרים יוצאי גרמניה, מדובר ביקב חדיש בעילית הטכנולוגיות והמיכון. היקב ובצדק, נחשב ליקב של "יינות עולם חדש" והוא זכה וזוכה על כך לשבחים רבים. חברת אקרמן משקאות מייבאת לארץ זינפנדל מיקב BERINGER. גפנים בוגרות של זינפנדל, נחשב לאחד הזנים הפופולריים ביותר בעמק נאפה הנחשב לאזור היין המוביל בארה"ב. Zinfandel s'Founder ,Estate .Beringer סדרת פאונדרס אסטייט של היקב מציעה ביטויים מרוכזים של סוגי הענבים הפופולריים ביותר, הזוכים לאיכות של יקב ברינג'ר והמקצועיות של למעלה מ- 140 שנות ייצור. FOUNDER'S ESTATE, ZINFANDEL 2016, BERINGER – לכבוד ראש השנה וחגי תשרי – זינפנדל של יקב BERINGER ביבוא של "אקרמן".

FOUNDER'S ESTATE, ZINFANDEL 2016, BERINGER

רשמי טעימה שלי: צבע אדום כהה ודחוס אל הליבה. השוליים בוהקים. באף, ניחוחות של גרגרי פטל בשלים שזיפים שחורים ואוכמניות כחולות לצד גרגרי יער כהים עם רמז לווניל וליקוריץ. על החך, פרי יער אדום ושחור. עסיסי. שופע- פה. עקצוץ קל בין השפה העליונה לשיניים. חומציות נוכחת. איזון. נעים לשתייה. סיומת טובה.

תיאור היקב את היין: צבע: אדום רובי עמוק.
ארומה: דובדבנים, פטל ווניל
טעם: טעם עשיר של פירות
אדומים עסיסיים כמו דובדבנים,פטל
וחמוציות. טעם עגול, פירותי בעל
סיומת נעימה.

טמפרטורת הגשה מומלצת: מומלץ להגיש את היין בטמפרטורה של 16C מעלות
צלזיוס, לצד מנות בשר אדום וגבינות קשות.

אלכוהול: 14.4%

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ש"ח.

מ. אקרמן

יד חרוצים 31, אזור התעשייה פולג, נתניה

[email protected]

מ. אקרמן בע"מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז"ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע"מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי.

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top