חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת ט"ו באב – חג האהבה, יקב הפרימיום "1848" משיק יין איכות חדש: "דור 6" – פטיט סירה פטיט ורדו – 2014 For Two – SPECIAL OCCASION

לכבוד חגיגות ה־ 170 שנה של מסורת יין  משפחתית, מתוך SPECIAL OCCASION הסדרה החגיגית של יקב 1848 שתהפוך כל אירוע לאירוע בלתי נשכח. יינני היקב שקדו רבות על הרכבת בלנדים מיוחדים שיתאימו באופן מושלם לסוג האירוע. יינני היקב שקדו ולמדו במשך הזמן את דרישות הצרכנים והתאימו בלנדים מיוחדים המתאימים בדיוק לסוג ואופי האירוע. לקראת ט"ו באב – חג האהבה, יקב הפרימיום "1848" משיק יין איכות חדש: דור 6 – פטיט סירה פטיט ורדו – 2014 For Two – SPECIAL OCCASION.

בשנת 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה ונמכרו מבית לבית. בעת מאורעות התורכים, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכת אגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה. מאז עברו דורות של ייננים במשפחה ובניה חידשו את המסורת של עשיית היין שצמחה מאז 1848. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית ומוביל את הענף במיתוג יינות איכות, כמוצר סופר פרימיום. כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שנצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב 1848 למצוינות יחד עם החזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.

רישמי טעימה שלי:

רישמי טעימה שלי: צבע היין כהה ועמוק השוליים בוהקים. באף, פרי יער שחור ותיבול עשבוני ים תיכוני מוחשי. פה, עם אלגנטיות קטיפתית. מורכבות ועגלגלות. עם נוכחות פרי טוב, הרבה פירות שחורים גדולים, טעם שוקולד ותבלינים. חמיצות מאזנת וסיומת טובה.

 


תיאור היקב את היין: יין בגוון סגול עמוק מלא טעמים פרחוניים ועדינים, בעל גוף עגול ורך עם
סיומת מלטפת.

נתונים אנאליטיים:

צבע: אדום

אלכוהול: 13%

pH: 3.67

מתיקות: יבש

יישון בחבית: 16 חודשים

הרכב הזנים: פטיט סירה פטיט ורדו
על הכרם: מקור ענבי הפטיט סירה מהגליל התחתון. פסיפס ייחודי של אדמת בזלת בה משולבים חלקי סלע גיר מפוררים. ענבי הפטיט ורדו נבצרו ממורדות המזרחיים של הרי ירושלים בגובה של כ – 600 מטר.
אדמת הכרם מסוג "טרה רוסה" עם אבני בזלת.

על עשיית היין: הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה" crusher " ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה קרה של שלושה ימים למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים, התירוש הותסס בטמפרטורה של 22-24 מעלות. על מנת לשמר את אופי הפטיט סירה והפטיט ורדו כל אחד בנפחד. לאחר תום התסיסה המלולקאטית. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 16 חודשים שבסיומו התקבל יין שמחזק את ה ביחד

כשרות: כן.

מחיר לצרכן: 99 ש"ח.

יקב הפרימיום 1848

טלפון: 1800-80-1848

מיוצר וממולא ע״י יקב 1848, ת.ד 41073 ירושלים

www.1848.co.il

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top