חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'יקבי ברקן' משיקים לראשונה לרגל חג האהבה – ט"ו באב יין מוסקט ורוד מסדרת רזרב, בציר 2017 יין הראשון מסוגו בישראל

לרגל חג האוהבים הקרב, 'יקבי ברקן', היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, משיק לראשונה יין מוסקט חדש וייחודי, ראשון מסוגו בישראל הנכלל בסדרת רזרב הידועה והאהובה, בציר 2017.
יינות ורודים ואיכותיים מתקשרים לתרבות הרומנטית שהיא אחת המאפיינים הבולטים בתכונות היין בחיבור לתשוקה, אהבה וחושניות.

רשמי טעימה שלי: איפה שלא תשימו יד או נכון יותר כוס של יין היום ביקבי ברקן וסגל תחושו בשינוי. במגמה, ביינות, בתפיסה לעשות יינות שהם מחוץ לקופסה ואת הרוח הזו מוביל היינן הראשי עידו לוינסון. קחו יין מוסקט בעל ארומה וטעמים ענביים ברורים עם מתיקות וניחוח זנית ואופיינית חנפנית שכזו שתזכיר לכל אחת ואחד מאתנו את יין ליל הסדר בגן הילדים ובכיתה א' עת מזגה המורה או הגננת לכוסית קטנטנה של פלסטיק "יין" לילדים.  כזה הוא המוסקט של ברקן עם נגיעות צבע ורמיזה ברקע לתיבול ושמץ של סוג של מורכבות. מותק של יין. בלי הרבה יומרות אבל עם שפע של כוונות טובות.

יין ייחודי זה עשוי מענבי מוסקט ארומטיים בתוספת נגיעת יין אדום המעניק לו את הגוון הורוד הייחודי לו.

זהו יין חצי יבש פירותי, קליל ומתקתק אשר ילווה בהרמוניה כל סעודה אינטימית לאוהבים השנה.

סדרת יינות רזרב הינה סדרת יינות זניים המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. היינות האדומים בסדרה מתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין.

על שנת הבציר:
שנת הבציר 2017 היתה שנה מצויינת לענף היין בישראל. לאחר חורף קר במיוחד בו הגפנים ספגו מנות קור רבות, הגיע אביב מתון, יבש ונעים שהביא להתעוררות אחידה וטובה בגפנים. לאחר מכן, חודש יולי חם מהממוצע גרם לבציר מוקדם בזנים הלבנים, שהביא ליינות לבנים רעננים וארומטיים. חודש אוגוסט המשיך עם טמפרטורות קרובות לממוצע, ובעקבות זאת – הבשלה פנולית אחידה ולינארית של הזנים האדומים, שהביאה עימה איכות גבוהה מאוד.

רשמי טעימה מטעם היקב:
צבע היין ורוד אדמדם. ריחות מי ורדים, פירות קיץ לבנים וסוכריות מציפות את האף. היין מתקתק, פירותי, בעל גוף קל וחמיצות נעימה.

נתונים טכניים:

בציר: 2017
הרכב זנים: 96% מוסקט, 4% פטי ורדו
אזור גידול: שפלת יהודה
אלכוהול: 12.5%
חומצה כללית: g/L6.7
pH: 3.14

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪.

ניתן להשיג בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top