חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת טיב טעם חוגגת את המונדיאל בסניפיה: עם פסטיבל בירות מגוונות מהארץ והעולם, מבצעים וטעימות של בירות בכל תקופת המונדיאל

רשת טיב טעם, מובילה את קטגוריית הבירה בישראל. חוגגת את מונדיאל 2018 עם פסטיבל בירות בסניפיה, ותציע בכל תקופת המונדיאל מגוון רחב של בירות חדשות ומגוונות מהארץ והעולם. מבצעים, טעימות של בירות ועוד. את המבצעים ניתן למצוא בכל סניפי הרשת, באתר המכירות און ליין גם בשבת ובאפליקציית המובייל "טיב טעם בקליק".

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "תקופת המונדיאל ופתיחת עונת הקיץ מאופיינים בגידול בצריכת בירות. קטגוריית הבירה התפתחה משמעותית בשנים האחרונות בישראל".

עוד ציין עדי כי: "במהלך השנים האחרונות שוק הבירה בישראל התפתח מאוד, ישראלים שנהנו משתיית בירה בחו"ל ומבקשים למצוא אותה גם כאן בישראל, יצרה את ההחלטה לפתח ברשת את מחלקות הבירה העשירות. ולהוביל את קטגוריית הבירה ולהציע את המגוון הרחב ביותר כיום בשוק".

מגוון עשיר של בירות לדוגמה:

מבשלת רובינסון מסקוטלנד מבשלת הבירה הינה אחת המבשלות העתיקות שנוסדה בממלכה המאוחדת בשנת 1838 ועד היום מנוהלת על ידי דורות ההמשך של משפחת רובינסון. כיום מנהל הדור השישי בשושלת את מבשלת הבירה. מבשלת רובינסון היא בעלת מוניטין ידוע ומכובד בקרב צרכני הבירה באנגליה בפרט וברחבי העולם כולו.

בירה ALE אייל "טרופר" פרמיום 330 מ"ל
בשנת 2012 פנה ברוס דיקינסון כוכב להקת הרוק " איירון מיידון" אל מבשלת רובינסון וביקש לייצר עבורו מותג בירה ייחודי . לאחר תקופה של מספר טעימות "על עיוור" הגיעו כולם ל הצבעה וסיכום המתכון של הבירה והשם שנבחר היה " טרופר" שהיא אחת מהיצירות הקלאסיות של הלהקה. החל משנת 2013הבירה המיוצרת זכתה לפופולאריות והצלחה עצומה בממלכה וברחבי העולם כולל זכיות במדליות בתחרויות טעימה שונות. זוהי בירה אייל איכותית ביותר עם ארומה נהדרת של פרי הלימון 4.7% כוהל.

מחיר 13.90 ₪, מבצע 2 ב 21.90 ש"ח לחברי מועדון.

בירה פייל אייל PALE ALE "מוג'ו" MOJO פייל אייל 330 מ"ל
בירה מוג'ו הינה בסגנון פייל אייל מיוצרת מתערובת של מספר סוגי כשות אנגלי-אמריקאי-וניו זילנדי המדגישים את הטעמים העדינים של מרירות יחד עם ארומה של פירות טרופיים 5.5% כהל.

מחיר 13.90 ₪, מבצע 2 ב 21.90 ש"ח לחברי מועדון.

בירה איי פי איי בירדו BEARDO (INDIAN PALE ALE) 330 מ"ל
סגנון בישול בירה איי. פי .איי מיועד עבור בירות חזקות בעלי % אלכוהול גבוה. בירה בירדו עשירה בטעם מודגש של כשות איכותי עם מרירות אופיינית וארומה של פרי הלימון 6% כהל.

מחיר 13.90 ₪, מבצע 2 ב 21.90 ש"ח לחברי מועדון.

אינס אנד גון – מבשלת בירה סקוטלנד – סיפור המותג מתחיל בשנת 2002 כאשר מזקקת וויסקי ידועה בסקוטלנד פנתה אל המבשלה בבקשה לאחסן בחביות שלה בירה לתקופה של 30 יום על מנת להשביח את איכות החביות וליישן בהם לאחר מכן וויסקי . מזקקת הוויסקי ניסתה מספר פעמים קודם לכן את התהליך הזה במבשלות אחרות ללא הצלחה. לאחר 30 יום הבירה הוצאה מן החביות והועברה למכלים ובחביות החלו ליישן וויסקי אשר בזמן תהליך היישון התגלה כוויסקי איכותי משובח עם ארומה נפלאה של ערך מוסף מחביות אלו. זוהי הבירה המקורית שיוצרה בהתאם לסיפורו של המותג. בירה קטיפתית מיוחדת במינה מיושנת בחביות עץ אלון עם טעם וארומה של ווניל ומתיקות מעודנת.

בירה חזקה כהה אינס אנד גון רום פיניש 6.8% אלכוהול 330 מ"ל
בירה בטעם עשיר במיוחד המיושנת בחביות עץ אלון אמריקאי אשר בעבר התיישנו בהן מספר סוגים מיוחדים של רום משובח. טעם פירותי מלווה בחריפות עדינה .
מחיר 13.90 ₪, מבצע 2 ב 21.90 ש"ח לחברי מועדון.

בירה אינס אנד גון לאגר 4.6% אלכוהול 330 מ"ל
בירה מיוצרת מרכיבים איכותיים בתוספת שיבולת שועל איכותית שיש בה מרכיבי בריאות חיוניים . טעם עדין ומרענן במיוחד.

מחיר 13.90 ₪, מבצע 2 ב 21.90 ש"ח לחברי מועדון.

בירה " לה טראפ" LA TRAPPE – מותג הבירה ההולנדי "לה טראפ". בעולם כיום פועלות 8 מבשלות בירה שנקראות TRAPPIST BEER בירות אלו מבוססות על מתכונים עתיקים שהנזירים בעצמם רקחו וייצרו לשימושם העצמי ולאחר מכן החלו אף בהפצתם. בייצור הבירה השתמשו במוצרים איכותיים מן הטבע

בירה בלונד 6.5% אלכוהול 330 מ"ל
מרקם עשיר ומתיקות פירותית בשילוב מרירות עדינה של מרכיבים איכותיים המשאירים טעם נהדר בפה. הבירה ממשיכה בתסיסה טבעית לאחר המילוי מומלץ לשתיה בטמפרטורה של 8-10 מעלות.

מחיר 13.10 ₪, מבצע 2 ב 19.90 ש"ח לחברי מועדון.

בירה דובל 7% אלכוהול 330 מ"ל
בעלת ארומה עשירה אוטנטית ומיוחדת בצבע חום קרמל ומדגישה את איכות הלתת והרכיבים בהם משתמשים לייצור הבירה מומלץ לשתיה בטמפרטורה של 8-12 מעלות.

מחיר 13.10 ₪, מבצע 2 ב 19.90 ש"ח לחברי מועדון.

בירה טריפל 8% אלכוהול 330 מ"ל
בירה כהה חזקה עם טעם עשיר ומודגש של הלתת והשמרים האיכותיים בעלת מתיקות פירותית שמשולבת עם מרירות עדינה. מומלץ לשתייה בטמפרטורה של 10-14 מעלות.

מחיר 13.10 ₪, מבצע 2 ב 19.90 ש"ח לחברי מועדון.

בירה קואדריפל 10% אלכוהול 330 מ"ל
בירה חזקה וקטיפתית בצבע ענברי -עשירה ומאוזנת. ממשיכה את התסיסה בבקבוק לאחר המילוי ובעלת ארומה של פרי בננה – שקדים-ווניל. מומלץ לשתייה בטמפרטורה של 10-14 מעלות.

מחיר 13.10 ₪, מבצע 2 ב 19.90 ש"ח לחברי מועדון.

בירה חיטה 330 מ"ל
הבירה הראשונה בעולם שיוצרה מחיטה אשר ממשיכה תסיסה טבעית בבקבוק לאחר המילוי. הבירה מיוצרת מ מים –חיטה וכשות בלבד ללא שום תוספת של צמחים או תבלינים. איכות הכשות הינה המעולה ביותר ומעניקה ארומה מאד מיוחדת לבירה זו. מרווה ומרעננת מאד במיוחד בימים חמים. מומלץ לשתיה בטמפרטורה של 4-6 מעלות.

מחיר 13.10 ₪, מבצע 2 ב 19.90 ש"ח לחברי מועדון.

מבשלת בירה אנטוניאנה איטליה – מייסדי המבשלה רקמו חלום לעבד את האדמות העשירות ולהפיק מהם חומרי גלם טבעיים לייצור מזון/בירה ומתחילת דרכה מבשלת הבירה נחשבת כמבשלת בוטיק המיומנת לייצור בירה איכותית בדגש רב על הטעמים הטבעיים אשר מוערכים מאד על ידי צרכני הבירה . בצעדים איטיים ושלב אחר שלב בפיתוח המבשלת החלום הפך למציאות.

בירה לאגר אנטוניאנה מראצ'יארו 330 מ"ל
מראצ'יארו הינו מקום הסמוך לרובע פוסיליפו – חלק מה "דולצ'ה ויטה" האיטלקית והבירה הזו מוקדשת לעיר נאפולי שהינה המרכז הקולינארי המשובח והידוע ביותר באיטליה בשל הגסטרונומיה העשירה שיש בה. הרעיון של ייצור הבירה המשובחת הגיע תוך כדי שיתוף פעולה עם ארגון יצרני הפיצה נפוליטאנה AVPN באיטליה שנוסד בשנת 1984 ומטרתו היא להגן ולשמר את הייחודיות של פיצה נפוליטנה ברחבי איטליה. החל משנת 2016 הבירה הזו נבחרה ונושאת חותם של הארגון כבירה בטעם מאוזן ונהדר של כל הרכיבים וארומה נפלאה של כל חומרי הגלם. תכולה 330 מ"ל , 5.2% כוהל .

מחיר 15.90 ₪, מבצע 2 ב 30 ש"ח לחברי מועדון.

בירה פייל לאגר אנטוניאנו אלטינטה 330 מ"ל
הבירה נקראת על שם הרחוב אלטינטה אשר בימי השלטון הרומאי היה הרחוב המקשר בין העיר פאדובה לנמל הסמוך "אלטינו" . הנמל היה למעשה השער למשלוח כל חומרי הגלם בעלי הארומה המיוחדת של האזור. בירה מיוחדת בטעם עשיר המתאימה בעיקר למאכלי דגים- מרקים ובשרים על האש.
תכולה 330 מ"ל , 5.2% כוהל .

מחיר 15.90 ₪, מבצע 2 ב 30 ש"ח לחברי מועדון.

בירה אנטוניאנה פורטלו 330 מ"ל
הבירה נקראת על שם השער הראשון שנבנה במאה ה 14 " פורטו פורטלו" אשר היה נקודת המפגש של הנוסעים באותם ימים מוונציה לפדובה דרך הנהרות באיטליה. זוהי בירה חזקה -רכה -בעלת צבע זהוב -מפתיעה בטעם העשיר ובאיזון הנהדר בין הרכיבים והארומה . מתאימה למאכלים איטלקיים מסורתיים- פיצות שונות ותבשילים. תכולה 330 מ"ל , 6.5% כוהל.

מחיר 15.90 ₪, מבצע 2 ב 30 ש"ח לחברי מועדון.

בין המבצעים הבולטים שתעניק רשת טיב טעם בתקופת המונדיאל: בקניה במחלקת הבירות ב 50 ₪ ומעלה מקבלים 50 ש"ח לקניות בחזרה!
2 קופונים של 25 ₪ כל אחד למימוש מעל 299 ₪ בסניפי הרשת ומעל 199 ₪ בסניפי הסיטי. קופון ראשון למימוש בין 17/7 עד 31/7, קופון שני למימוש בין 1/8 עד 27/8.

חברי מועדון הלקוחות של טיב טעם, נהנים במהלך כל השנה מהטבות קבועות ומבצעים מתחלפים. בנוסף נהנים החברים מפעילויות חווייתיות בסניף, מגוון מוצרים ייחודיים ומבצעים אטרקטיביים. עלות הצטרפות למועדון החברים של טיב טעם הינו 49.90 ₪ בלבד לשנה.

המבצעים יתקיימו בכל סניפי רשת טיב טעם בארץ
באתר המכירות גם בשבת: ובאפליקציית המובייל אפליקציית "טיב טעם בקליק" ניתנת להורדה חינם וזמינה עבור מכשירי אנדרואיד ואייפון.

להורדה בחנות האפליקציות של גוגל, Google play וב-App store של אפל.

למכשירי אנדרואיד:

למכשירי אייפון:

טיב טעם ישרקו

קרדיט צלם: אלעד גוטמן/ אסף לוי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top