חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רקנאטי יין הדגל ספיישל רזרב אדום 2015

סדרת הספיישל רזרב היא שם נרדף ליינות הדגל של היקב. סדרה זאת מבטאת באופן מושלם את המיטב שבכל שנת בציר, מחלקות כרם מצטיינות. מחלקות אלו, הייננים של רקנאטי מפיקים יינות ספיישל רזרב המייצגים יקב, שנת בציר וטרואר. סדרה זו היא גאוות היקב וככזו היא מככבת בכל שנה בפסגת הציונים של המגזינים הנחשבים בעולם בציונים של למעלה מ 90 נקודות. הספיישל רזרב האדום מופק רק בשנות בציר משובחות והוא מייצג את הטוב שבזנים הקלאסיים ואת המיטב שבזנים הים תיכוניים ובזאת מצליח לייצג את החזון של היקב ואת העשייה המדויקת של צמד הייננים. על מנת לשמור על סטנדרטים גבוהים הספיישל רזרב האדום מופק רק בשנות בציר משובחות. הבציר הראשון של הספיישל רזרב הלבן מזני הרוסאן ומרסאן הים תיכוניים היה ב- 2012, ומאז ממשיך היקב בחזון ובגישה הים תיכוניים. יין הדגל הלבן זכה לא פעם בציון מעל 90 נקודות והוא ממשיך להצדיק את מקומו כיין הדגל הלבן של היקב.

יקב רקנאטי ספיישל רזרב אדום 2015

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום עמוק עם גוונים סגולים כהים, השוליים בוהקים. באף, ניחוחות פרי שחור עז, עם רמז של ארז וניואנסים של פלפל לבן. בציר 2015, היה בציר מוצלח שעשה לו ליין הדגל האדום רק טוב. הפה, עגול. מעט טאני. מתובל. מביא עמו טעמים אינטנסיביים, של אוכמניות בשלות, לצד רמיזות ירקרקות. הסיומת טובה ומתמשכת נוגעת בארז וקלייה.

תיאור היקב את היין:

יין בעל גוף מלא ועשיר, עם חומציות מאוזנת המעניקה יכולת התיישנות לשנים רבות. ליין ניחוחות שוקולד ופירות יער, פלפל שחור ותבלינים ים תיכוניים. הרכב היין משתנה מבציר לבציר, וב-2015 כלל שילוב של ענבי קברנה סוביניון מכרם מנרה עם ענבי סירה, קריניאן, מרסלאן ופטיט סירה.

התיישנות: היין התבגר בחביות עץ אלון צרפתיות גדולות – 3,000 ליטר (Foudre) ו- 500 ליטר, שנועדו לסייע בשמירה על רעננות הפרי וליצירת יין אלגנטי, מאוזן והרמוני. עם סיום הרכבת הבלנד הוחזר היין לחביות להשלמת תקופת התיישנות של 16 חודשים.

היין בוקבק לאחר סינון גס בלבד. הוא מוכן לשתייה, ויתיישן היטב בבקבוק במהלך 10 שנים לפחות.

כשרות: כן

מחיר מומלץ לצרכן: 195 ₪.

יקבי רקנאטי

גשר העץ 16 פארק תעשיות עמק חפר

046222288

צילום: שלמה שהם

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top